Page 1 of 1

Horari d'estiu a la línia C1 amb destinació Blanes/Maçanet

Posted: Saturday 07/07/2007 13:35
by laura
Hola a tots !

Volia comentar el tema d'horari d'estiu de la línia C1 (la línia dels guiris a l'estiu i la més utilitzada). Ja que TOTS els dies de la setmana els trens que van a Maçanet-Massanes i a Blanes, segueixen passant cada 60 i 30 minuts respectivament i els trens van a petar.

Comencem per els caps de setmana: dissabtes i festius.
Els trens que van a Mataró passen cada 15 min., els trens que van a Blanes, cada 30 min. i els que van a Maçanet-Massanes cada 60 min. La meva proposta seria la següent:

Dissabtes i festius:
-Destinació Mataró/Blanes, cada 15 min.
-Destinació Maçanet-Massanes, cada 30 min.

Els dies feiners, els trens que van a Mataró, passen cada 10 minuts; els que van a Calella cada 20-30 min.; els que van a Blanes cada 30 minuts i els que van a Maçanet-Massanes cada 60 minuts. Proposo el següent:

Dies feiners:
-Destinació Mataró/Calella, cada 10 min.
-Destinació Blanes, cada 20 min.
-Destinació Maçanet-Massanes, cada 40 min.

Ja sé que hi ha tram únic a partir de Sant Pol de Mar. Pero si es tingués una coordinació com déu mana, no hi hauria cap problema.

Què us sembla ?

Salutacions a tothom.

Posted: Saturday 07/07/2007 15:01
by awe
Em fa l'efecte que, malgrat que la teva proposta és encertada a les hores de més afluència de viatjers, a la Renfe se li en fum. Total, si ven els mateixos bitllets i fa circular menys trens llavors ingressa el mateix amb menys despeses. Si el servei és penós tant se li en dóna, perquè sap que la gent continuarà agafant el tren. Es lo que hay.

Posted: Saturday 07/07/2007 18:02
by entfe001
Augmentar la freqüència de pas a Maçanet per la C1 no servirà de gaire res mentre a la línia de l'interior hi pari un tren cada dues hores. Avui dia ja un de cada dos trens de la C1 transporta aire de/a Maçanet...

Posted: Saturday 07/07/2007 18:38
by Jordilar
Quan vaig fer el trajecte fins Maçanet, de Blanes a Maçanet vem anar pràcticament buits, però al sortir de Maçanet cap a Barcelona el tren ja va sortir plè, però la majoria de gent va baixar fins Calella. De Calella a Barcelona, una ocupació normal.

Salut,

Posted: Saturday 07/07/2007 20:37
by entfe001
Aprofito aquest fil per adjuntar un document amb tots els trens que passen, arriben o surten de Maçanet. El vaig fer per a mi però ha quedat prou entenedor com per a poder compartir-lo.

Adjunto PDF perquè no ho puc fer en format de full de càlcul OpenDocument.

Posted: Sunday 08/07/2007 23:18
by Mako448
Costa de creure que una estació que pot tenir tanta ultilitat con Maçanet tingui uns enllaços dolents.
Jo crec que això és pot arreclar d'una manera fàcil:
-A la C1 trens cada 30 mints fins a Maçanet.
-A la C2,un de cada dos trens que acaben a Sant Celoni,per mi,haurien d'acabar a Maçanet.
-Els Regionals Delta directes de Maçanet a Sant Celoni.
-CEX's aturant-se a Maçanet,

No entenc perqué pocs trens de la C2 arriben fins a Maçanet(De la C2 vull dir C2,rodalies,i no regionals de Cerbere)
Tan baixa és la demanda?

Posted: Sunday 08/07/2007 23:29
by Guigui
Mako448 wrote:Tan baixa és la demanda?
La dels cervells a Renfomentadif, sí. :evil:

Posted: Monday 09/07/2007 0:39
by UT596001
Mako448 wrote:No entenc perqué pocs trens de la C2 arriben fins a Maçanet(De la C2 vull dir C2,rodalies,i no regionals de Cerbere)
Tan baixa és la demanda?
A Sant Celoni ningú agafa el rodalies per anar a Barcelona, tothom agafa els delta o els exprés.

Si els rodalies arriben pràcticament buits a Sant Celoni (si arriba gent és gent que ve de Cardedeu, Granollers, Llinars..) imagina't amb Maçanet.