Notícia del Vilaweb:
--------------------------------------------------------------------------------------
DIJOUS, 12/07/2007 - 06:00h
Renfe institueix finalment un comitè de clients de la rodalia de Barcelona
Ha de servir de pont de diàleg entre empresa i usuaris
Renfe crea un comitè de clients de la rodalia de Barcelona, amb la participació de diferents entitats de la societat civil catalana, que hauria d'actuar com a organisme que posi en contacte la companyia ferroviària amb els usuaris. Aquest comitè és una de les reivindicacions històriques dels usuaris de la rodalia de Renfe, un instrument que ja fa un temps que existeix als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
D'entre els membres del comitè hi ha l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC), la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), la Confederació d'Associacions de Veïns de Catalunya (CONFAVC), diverses universitats de Barcelona (UB, UAB i UPC), els sindicats UGT i CCOO de Catalunya, la Cambra de Comerç de Barcelona i la patronal Pimec.
El comitè de clients és una mesura que Renfe estableix després de l'establiment del 'retorn exprés' que va posar en marxa a principis de juny. En els darrers mesos han estat gairebé diaris els retards en la xarxa ferroviària. En aquest context s'emmarca l'exigència del traspàs de la rodalia, amb les inversions necessàries, que el govern va anunciar que faria en la propera reunió de la comissió bilateral Generalitat-estat del 17 de juliol.
Renfe crea un comitè de clients de Rodalies
- Guigui
- Administrador
Renfe crea un comitè de clients de Rodalies
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Comité de què?
Si el FoTraCat no hi està representat, jo no hi estic representat...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
Sincerament, i respectant totalment la feina feta per totes les entitats que formen aquest comitè, jo tampoc m'hi sento representat.
I no sols això, sinó que estic segur que la gran majoria de viatgers (ara dits clients) tampoc s'hi sentirien representats... si tan sols sapiguessin que aquest comitè existeix.
Altre cosa és que és molt difícil que tothom s'hi senti representat, sinó impossible. La única manera que tothom se'l sentís seu, seria fer una mena d'elecció a nivell d'usuaris (una espècie d'eleccions) per escollir uns representants.
Però més enllà dels problemes logístics que això plantejaria, que hi són però són tecnològicament superables, dubto que hi hagi cap mena d'interès en que els autoanomenats representants siguin realment representatius.
Em dóna la sensació que tot plegat només es fa de cara a la galeria, i que no importa els que es faci, sinó únicament que sembli que es fa alguna cosa.
I no sols això, sinó que estic segur que la gran majoria de viatgers (ara dits clients) tampoc s'hi sentirien representats... si tan sols sapiguessin que aquest comitè existeix.
Altre cosa és que és molt difícil que tothom s'hi senti representat, sinó impossible. La única manera que tothom se'l sentís seu, seria fer una mena d'elecció a nivell d'usuaris (una espècie d'eleccions) per escollir uns representants.
Però més enllà dels problemes logístics que això plantejaria, que hi són però són tecnològicament superables, dubto que hi hagi cap mena d'interès en que els autoanomenats representants siguin realment representatius.
Em dóna la sensació que tot plegat només es fa de cara a la galeria, i que no importa els que es faci, sinó únicament que sembli que es fa alguna cosa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Crec que no ets l'únic a qui li sembla. Jo crec que ho han fet de cara a la galeria però és quelcom que no arribarà a agradar als usuaris, com a mínim a curt termini, per la desconfiança que hi ha entorn l'operadora pel temps que portem amb problemes.wefer wrote:Em dóna la sensació que tot plegat només es fa de cara a la galeria, i que no importa els que es faci, sinó únicament que sembli que es fa alguna cosa.
Em sembla que facin el que facin, la desconfiança encara trigarà a desaparèixer i costarà que els usuaris tinguin una bona opinió de renfe.
- genissimon
- N10
No podem estar més d'acord.buertu wrote:Crec que no ets l'únic a qui li sembla. Jo crec que ho han fet de cara a la galeria però és quelcom que no arribarà a agradar als usuaris, com a mínim a curt termini, per la desconfiança que hi ha entorn l'operadora pel temps que portem amb problemes.
Em sembla que facin el que facin, la desconfiança encara trigarà a desaparèixer i costarà que els usuaris tinguin una bona opinió de renfe.
I per recuperar la confiança de renfe rodalies cap als usuaris només hi ha un camí:
1.- Que el servei funcioni segons allò previst: que es compleixin els horaris. Que la gent no vagi amuntegada i que el servei es correspongui amb la demanda.
2.- Tendència accelerada cap a zero incidències. O, en el remot cas que n'hi hagi, que s'organitzin bé els mitjans alternatius i s'informi correctament als afectats i a tota la població en general. Que el que mana utilitzi el cervell i no passi com ara, que sembla can seixanta.
Salut !!
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Aquesta es la nostra! Per la més mínima incidència hem de posar reclamació, a veure si algú de nosaltres es pot colar al comité, que estic segur que qui menys enten del tema dels d'aqui del fòrum deu entendre'n mes que la gran majoria dels usuaris, a veure si tenim la oportunitat de expressar les nostres idees i algo podem fer canviar.UT596001 wrote:Per el que he llegit en alguns diaris, sembla ser que també hi haurà representació dels usuaris, que seran escollits aleatòriament dels que han posat reclamacions.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org