Pantalles LEDS a Espanya

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Dabi
N4
N4

Pantalles LEDS a Espanya

Post by Dabi »

Fa molt temps que em vaig registrar i malgrat que no tinc gaire temps per escriure, us llegeixo pràcticament cada dia i rebo el bulleti per correu ;)

El tema del fil és precisament que ahir vaig passar per Plaça Espanya i a totes les sortides hi havia una pantalla gran de leds com la que tenim dins de les andanes que informen del pas del proper tren. He buscat pel foro i no he trobat un fil i ningú que informés al respecte i per això m'he decidit a escriure i a veure si algu de vosaltres en sap alguna cosa al respecte (wefer, UT596001)

Moltes gràcies i bon estiu qui ja gaudeixi de les vacances ;)
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Si no mal recordo, sí hi ha un fil parlant d'aquestes pantalles, doncs es van posar de prova fa uns mesos a l'estació de Ciutadella Vila Olímpica, i encara continuen allà.
wefer
Administrador

Post by wefer »

UT596001 wrote:Si no mal recordo, sí hi ha un fil parlant d'aquestes pantalles, doncs es van posar de prova fa uns mesos a l'estació de Ciutadella Vila Olímpica, i encara continuen allà.
Et refereixes a la megapantalla d'informació que van posar a Barceloneta fa un temps?
http://transport.cat/viewtopic.php?t=5343
Dabi wrote:Us llegeixo pràcticament cada dia i rebo el bulleti per correu
Doncs realment això sí que és un gran privilegi... perquè no editem cap butlletí :D ;)
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

wefer wrote:
UT596001 wrote:Si no mal recordo, sí hi ha un fil parlant d'aquestes pantalles, doncs es van posar de prova fa uns mesos a l'estació de Ciutadella Vila Olímpica, i encara continuen allà.
Et refereixes a la megapantalla d'informació que van posar a Barceloneta fa un temps?
http://transport.cat/viewtopic.php?t=5343
Sí, em referia a aquesta (i de ja pas em rectifiques l'estació :oops: )
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”