DPTOP obre procés informació pública desdoblament de laB-124
Posted: Tuesday 24/07/2007 13:01
Comarca 20/07/2007 16:44
El departament de Política Territorial obre el procés d'informació pública del desdoblament de la B-124
Serveis Informatius / El departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat (DPTOP) ha obert el procés d'informació publica de l'estudi informatiu i de l'estudi d'impacte ambiental del projecte de desdoblament de la carretera B-124 entre Sabadell i Castellar. La intenció és que els ajuntaments, associacions i particulars puguin consultar el projecte durant un període d'un mes i aportar les seves propostes, que seran valorades un cop finalitzi aquest procés.
Aquesta obra, que comportarà una inversió de 9,3 milions d'euros, suposarà multiplicar per dos el servei de la via i millorar la fluïdesa del trànsit ja que la B-124 es connectarà amb la futura ronda Nord i ronda Oest de Sabadell, que a la seva vegada enllaçaran amb la C-58. La idea d'aquest projecte és que els municipis del Vallès Occidental estiguin comunicats amb Barcelona gràcies a unes vies desdoblades en tot el seu recorregut. D'aquesta manera, s'evitarà en gran mesura el pas de vehicles pel nucli urbà de la ciutat.
L'actuació suposarà el desdoblament de la carretera B-124 en un tram de 2,7 quilòmetres entre el final del nucli urbà de Castellar i el pont sobre el riu Ripoll, al terme municipal de Sabadell. La nova via, doncs, serà de dues calçades amb dos carrils de 3,5 metres d'amplada cadascuna. Aquest tram es dividirà en dos. En el primer, més proper a Castellar i d'1,58 quilòmetres de llarg, s'ampliarà la rotonda existent al carrer de la Segarra per tal d'adaptar-la a les característiques de la futura B-124.
D'altra banda, per tal de millorar els accessos a la zona del nou polígon de Can Bages, es farà una gran rotonda. I per últim, a l'encreuament amb el carrer Ronda de Tolosa es crearà una calçada lateral al costat est. L'altre tram, d'1,14 quilòmetres i pertanyent a Sabadell, corregirà el perfil de la carretera per variar el pendent actual i passar del 6.5 per cent actual, al quatre per cent previst al projecte. Altres obres que inclou el projecte són noves rotondes a nivell, la millora dels accessos i la formació d'un carril bici de dos metres paral·lel a la carretera.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... ry=Comarca
El departament de Política Territorial obre el procés d'informació pública del desdoblament de la B-124
Serveis Informatius / El departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat (DPTOP) ha obert el procés d'informació publica de l'estudi informatiu i de l'estudi d'impacte ambiental del projecte de desdoblament de la carretera B-124 entre Sabadell i Castellar. La intenció és que els ajuntaments, associacions i particulars puguin consultar el projecte durant un període d'un mes i aportar les seves propostes, que seran valorades un cop finalitzi aquest procés.
Aquesta obra, que comportarà una inversió de 9,3 milions d'euros, suposarà multiplicar per dos el servei de la via i millorar la fluïdesa del trànsit ja que la B-124 es connectarà amb la futura ronda Nord i ronda Oest de Sabadell, que a la seva vegada enllaçaran amb la C-58. La idea d'aquest projecte és que els municipis del Vallès Occidental estiguin comunicats amb Barcelona gràcies a unes vies desdoblades en tot el seu recorregut. D'aquesta manera, s'evitarà en gran mesura el pas de vehicles pel nucli urbà de la ciutat.
L'actuació suposarà el desdoblament de la carretera B-124 en un tram de 2,7 quilòmetres entre el final del nucli urbà de Castellar i el pont sobre el riu Ripoll, al terme municipal de Sabadell. La nova via, doncs, serà de dues calçades amb dos carrils de 3,5 metres d'amplada cadascuna. Aquest tram es dividirà en dos. En el primer, més proper a Castellar i d'1,58 quilòmetres de llarg, s'ampliarà la rotonda existent al carrer de la Segarra per tal d'adaptar-la a les característiques de la futura B-124.
D'altra banda, per tal de millorar els accessos a la zona del nou polígon de Can Bages, es farà una gran rotonda. I per últim, a l'encreuament amb el carrer Ronda de Tolosa es crearà una calçada lateral al costat est. L'altre tram, d'1,14 quilòmetres i pertanyent a Sabadell, corregirà el perfil de la carretera per variar el pendent actual i passar del 6.5 per cent actual, al quatre per cent previst al projecte. Altres obres que inclou el projecte són noves rotondes a nivell, la millora dels accessos i la formació d'un carril bici de dos metres paral·lel a la carretera.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... ry=Comarca