Page 1 of 2
L2 TMB: la línia més sosa (ni pantalles, ni música...)
Posted: Tuesday 24/07/2007 23:55
by wefer
Pregunta: per què no gaudim/patim el canal metro a la L2 del metro? Per què no tenim projectors ni tan sols pantalles? Per què no tenim música? Per què les pantalles interiors dels trens mostren imatges de Barcelona una nit qualsevol d'apagada elèctrica? (o sigui res de res
)
Més enllà de si tot això és bo o no, no acabo d'entendre aquesta diferenciació respecte la major part de la xarxa.
Ja ho tinc!
Posted: Wednesday 25/07/2007 0:10
by Guigui
És que posar-hi pantalles i decibels podria fer trontollar la Sagrada Família, segons els moviments tribals que afloren últimament...
Posted: Wednesday 25/07/2007 0:24
by metring
Treu, treu, que és l'única línia a on podem mantindre el nostre equilibri mental, sense veus robòtiques llegint malament les notícies del canal metro!
Re: L2 TMB: la línia més sosa (ni pantalles, ni música...)
Posted: Wednesday 25/07/2007 8:44
by Platanito
wefer wrote:Pregunta: per què no gaudim/patim el canal metro a la L2 del metro?
Aquesta és la prova de que la L2 és la nineta dels ulls de TMB. Fa tot el possible per fomentar la seva utilització: deixa d'atacar el viatger, li dóna trossos d'altres línies, hi fica trens cuc des del primer dia...
Posted: Wednesday 25/07/2007 9:19
by aim
metring wrote:Treu, treu, que és l'única línia a on podem mantindre el nostre equilibri mental, sense veus robòtiques llegint malament les notícies del canal metro!
El mateix dic
Posted: Wednesday 25/07/2007 12:57
by entfe001
No cridem al mal temps...
Posted: Wednesday 25/07/2007 16:58
by hospitalenc
Posted: Wednesday 25/07/2007 19:10
by faristol
Doncs jo discrepo una mica, no es la mes sosa, amb l'aire que empenyen els trens quant entren a les estacions en el tram de tunel "tubular" pots:
a: Fer-t'he un pentinat nou sense passar per la perruqueria.
b: Convertir-t'he en voyeur involuntari (rollo Marylin)
c: agafar un refredat de nassos a l'hivern.
d: Enrecordar-t'he de qui va disenyar aquells tunels sense pensar amb els huracans que generen, pot ser divertit a veure quants renecs et surten.
e: pots fer-t'he un gran lio amb els enllaÇos i agafar el tren que va al reves.
f: com a atracció hi ha trens moderns.
g: sentir l'emocio d'estar sota i davant la faÇAna del Naixement de la Sagrada Familia just a on en el lamentable video simulat caurien les torres.
e: a falta de sorrolls i consells ensordidors hi ha el grinyoleig de les rodes anant cap a Encants i el fantastic soroll de la via sobre formigo.
Posted: Wednesday 25/07/2007 21:47
by wefer
I ara faré de repelent...
Algú pensa contestar la pregunta o és una pregunta sense resposta possible?
Posted: Wednesday 25/07/2007 21:54
by metring
Jo ja he respost, és com un oasi en mig de les línies de metro
Posted: Wednesday 25/07/2007 22:06
by Guigui
metring wrote:Jo ja he respost, és com un oasi en mig de les línies de metro
Jo també, és a causa dels de l'Avecrem pel litoral.
Posted: Wednesday 25/07/2007 22:40
by Fran-Ikarus
Doncs a mi sincerament no em fa res, que sigui així de "sosa": he de reconèixer que es la línia de Metro que utilitzo de manera més "funcional" (tot i que ara poc agafo el Metro), pràcticament sempre per posar-me en 15-20 minuts al centre (Passeig de Gràcia o Universitat), per transbordar a d'altres línies (gairebé sempre a la L5) o a partir de l'octubre per anar a Francès (Paral·lel). M'hi fico i com abans m'hi porti, millor. I com menys "molèsties", millor.
De fet, he de reconèixer que m'agrada que arribi un 2100 (hauré d'aprofitar, perquè poc em queda...) perquè, un cop passada la "febre de les novetats" (5000, 9000), jo personalment vaig més còmode en els 2100 que en cap altre model de Metro dels actuals.
Posted: Wednesday 25/07/2007 22:55
by wefer
També contra el soroll
Posted: Wednesday 25/07/2007 22:57
by Guigui
Perquè quedi clar: també sóc dels que troben que totes les línies de metro haurien de ser acústicament tan insulses com la L2 perquè empassar-se cinc minuts de Canal Metro, amb la pronúncia horrorosa i els greus reverberant, és per acabar boig, a part de que considero que el nostre país, en especial el seu cap i casal, és excessivament sorollós.
Posted: Wednesday 25/07/2007 23:00
by Guigui
wefer wrote:Pregunto PER QUÈ aquesta diferència tant estranya amb la resta de línies, si és que algú en té alguna idea.
Serà perquè el Clos, que sembla que té piset per Tetuan, amb la veu masculina del Canal Metro no es pensi que es troba el Montilla fins i tot a la sopa si algun dia no troba el camí cap al cotxe oficial i s'extravia pel metro?
Posted: Wednesday 25/07/2007 23:51
by faristol
La resposta pot ser que com que es "nova" no cal cap aditament perque la gent si trovi confortable, a les altres per minimitzar mancanÇes cal posar "atraccions", es una teoria nomes.
Posted: Wednesday 25/07/2007 23:56
by Guigui
faristol wrote:La resposta pot ser que com que es "nova" no cal cap aditament perque la gent si trovi confortable, a les altres per minimitzar mancanÇes cal posar "atraccions", es una teoria nomes.
Doncs t'asseguro que el xivarri de fons no em deté d'observar els reguerots d'aigua freàtica de Penitents o les rates de Catalunya.
Posted: Wednesday 25/07/2007 23:57
by Fran-Ikarus
També val a dir que la "uniformitat cromàtica" i "funcionalitat" (diguem "austeritat") de parets mitjanceres, túnels i inclús algunes estacions del tram Paral·lel-Tetuan (a partir de Sagrada Família la cosa canvia) contribueixen a crear aquesta impressió.
I la publicitat?
Posted: Thursday 26/07/2007 0:00
by Guigui
A mi, el que m'ha estranyat sempre és per què no han utilitzat mai les parets d'estacions com Pg. de Gràcia per posar-hi publicitat. És que fins i tot alegraria la vista, en lloc de tenir-ho tot d'aquell lila grisós.
Posted: Thursday 26/07/2007 0:24
by Serie9000