¿Doble de 319 per la linia de Vic?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
davida
N9
N9

¿Doble de 319 per la linia de Vic?

Post by davida »

Acabo d'arribar a casa amb la linia C3. A Montcada bifurcació m'ha extranyat veure un doble de 319.200 amb uns quants vagons de balast i un maquinista pujant a la primera màquina.
Quan ha baixat i he anat a cap a casa he sentit pasar un tren molt sorollos per la linia de Vic, pero no l'he pogut veure fisicament pero pel soroll podria ser el tren vist a Montcada Bifurcació. Estic segur que no era a la linia El Papiol - Mollet perque d'aquest si tenia visió.
Aquest setmana ja es la segona vegada que pasa un tren molt sorollos, probablement diesel, per Santa Perpetua a aquesta hora.
Suposo que el tren porta balast per la renovació de Ripol a Ribes.
JaMiRo!
N10
N10

Suposo que és això

Post by JaMiRo! »

Suposo que, com bé dius, és un tren que porta balast per a la renovació de via Ripoll-Ribes. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

També es possible que els trens que sents siguin mercaderies procedents dels silos de Granollers-Canovelles.

Salut,
davida
N9
N9

Post by davida »

Jordilar wrote:També es possible que els trens que sents siguin mercaderies procedents dels silos de Granollers-Canovelles.
Salut,
Aquest tren normalment van en electrica i el soroll era de diesel. I ja estic acostumat a aquest soroll, visc a 500m de la linia de Vic i 500m del Papiol Mollet. De la primera nomes veig desde casa el pantograf i poca cosa mes mentres que al Papiol Mollet domino mes de 500m
Jordilar

Post by Jordilar »

És la primera notícia que tinc que els mercaderies del Granollers Canovelles es fagin amb elèctrica.

Així serà el que tu dius, trens de material per la renovació del tram de Ripoll a Ribes.

Salut,
fubang
N5
N5

Post by fubang »

Bona nit.

Aquesta setmana, dimarts i ahir dimecres a la tarda, van pujar i baixar de Ripoll una doble tracció de 319 amb 12 tolves de balast i que, al menys per Vic, feien molt soroll.

Desconec si han pujat més vegades darrerament.
JaMiRo!
N10
N10

Elèctrica

Post by JaMiRo! »

Jordilar wrote:És la primera notícia que tinc que els mercaderies del Granollers Canovelles es fagin amb elèctrica.
Jo les poques vegades que he vist mercaderies passant per Mollet-Santa Rosa, eren tots encapçalats amb una 269. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
neroon
N6
N6

Post by neroon »

El servei de mercaderies per la factoria de Pastas Gallo de Granollers es fa de tant en tant amb una 319 (retales i no retales), per tant, no es estrany veure material diesel per la línia de Vic
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Fa uns dies, d' aquesta setmana, van passar també una doble tracció de 319, a intempestives hores de la nit per Altafulla (m' ho va comunicar en Trianilla) i de ben segur, deuen ser aquestes que diu en Davida, i per lo referent al tren de Pastas Gallo, la setmana passada hi havia una 269 a Bifurcació pantone, quan baixava cap a Arenal, i de pujada estava a l' apartador de les Pastas.

Salut! ;)
davida
N9
N9

Post by davida »

Comentar que el 5 de juliol tambe pasar per Santa Perpetua la 321.048 de Tecsa remolcant material de renovació de vies.
Lo raro de veure a la linia de Vic son dobles tracciones.
subwayworld
N3
N3

Post by subwayworld »

Em podrieu dir quina destinacio te el tren "de la gallo"? La linia de Vic te conexio amb el ramal de mercaderies del Papiol?
davida
N9
N9

Post by davida »

subwayworld wrote:Em podrieu dir quina destinacio te el tren "de la gallo"? La linia de Vic te conexio amb el ramal de mercaderies del Papiol?
No hi ha conexió directe els trens de mercaderies procedents de la linia de Vic fan un canvi de sentit a Montcada Bifurcació, surten cap a Cerdanyola i despres cap El Papiol Mollet.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Sí, sempre elèctrica. 269.
Jordilar wrote:És la primera notícia que tinc que els mercaderies del Granollers Canovelles es fagin amb elèctrica.

Així serà el que tu dius, trens de material per la renovació del tram de Ripoll a Ribes.

Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Em va comentar ahir en Trianilla que va passar una doble de 269 amb un altre balaster, però no he tingut l' ocasió de baixar a Ripoll per veure si anava a les obres de renovació.

¿Algú en sap alguna cosa?
fubang
N5
N5

Post by fubang »

Bon dia.

Crec que va esser divendres de la setmana passada que el tren de balast a Ripoll es va fer amb una doble de 269 (la primera vegada que ho veig en aquesta linia) en lloc de la doble de 319 com és habitual.
hospitalenc
N5
N5

Post by hospitalenc »

Aprofito aquest Forum per a fer una consulta: Apart d´aquest tràfec esporàdic de Pastes Gallo, i els de Vies i Obres....Hi ha actualment algun altre de mercaderíes a la línia de Vic i Puïgcerdà?. Ho dic perque, des de la supressió dels butaners, no n´hi ha mès.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”