Caos total a l'Estació Clot-Aragó
Posted: Wednesday 05/09/2007 19:53
Hola a tots.
Abans d'ahir, vaig agafar el tren desde Premià per anar a treballar (a Sarrià, és a dir, RENFE+METRO+FGC). Aquí el meu drama per anar a treballar:
A les vuit del matí, baixo del tren i el centenar de fletxes que hi havia al terra indicant-me com anar al Metro o agafar l'altre línia de rodalies, pujo per les escales mecàniques.
Simplement només hi havia gent, gent, gent per tot arreu. Mai a la vida havia vist Clot-Aragó en aquell estat. Durant l'intercambiador entre RENFE i Metro, em vaig estar a pas lent uns 10-15 minutsm de la cantitat d'aglomeració i sense exagerar. Després ja os imagineu en quin estat estaba la línia 1 de Metro amb destinació Arc de Triomf, Catalunya i Plaça de Sants... Vaig arribar mitja hora tard a treballar.
I just ahir vaig tornar a fer el mateix pero a les 11 del migdia (entraba més tard). Molts direu que hi hauria menys gent... doncs no! La mateixa aglomeració que en hora punta. I sense parlar de la barrera humana que van haver de fer els de seguretat de l'Estació... la gent queia a les vies!
No tornaré a desitjar en ma vida que la C1 torni a Estació de França. Reconec que al principi em feia gràcia, pero gracia na más... Reitero en que no és la més apropiada per acabar a l'estació de Ciutat Vella.
Parlant d'Estació de França, un amic del meu marit que treballa en la gestió de Rodalies em va dir que hi havia Civies cap a Blanes i cap a Maçanet simplement per "error". Tot va començar els primers dies que la C1 estaba a EF.
Els qui utilitzen Clot-Aragó, s'hauran donat conte de que els horaris de pas en els trens que van a Mataró, Blanes o a Maçanet, no han cambiat. Aleshores quan un CIVIA que prové de Mataró, arriba a EF, té que sortir d'EF amb destinació Blanes per tal de que la relació en els horaris a Clot siguin els mateixos que anteriorment, no sé si m'explico bé... pero en fi, ho he intentat...
Pero ara, em costa veure CIVIES cap a Blanes o a Maçanet.
Salutacions a tots. ;-)
Abans d'ahir, vaig agafar el tren desde Premià per anar a treballar (a Sarrià, és a dir, RENFE+METRO+FGC). Aquí el meu drama per anar a treballar:
A les vuit del matí, baixo del tren i el centenar de fletxes que hi havia al terra indicant-me com anar al Metro o agafar l'altre línia de rodalies, pujo per les escales mecàniques.
Simplement només hi havia gent, gent, gent per tot arreu. Mai a la vida havia vist Clot-Aragó en aquell estat. Durant l'intercambiador entre RENFE i Metro, em vaig estar a pas lent uns 10-15 minutsm de la cantitat d'aglomeració i sense exagerar. Després ja os imagineu en quin estat estaba la línia 1 de Metro amb destinació Arc de Triomf, Catalunya i Plaça de Sants... Vaig arribar mitja hora tard a treballar.
I just ahir vaig tornar a fer el mateix pero a les 11 del migdia (entraba més tard). Molts direu que hi hauria menys gent... doncs no! La mateixa aglomeració que en hora punta. I sense parlar de la barrera humana que van haver de fer els de seguretat de l'Estació... la gent queia a les vies!
No tornaré a desitjar en ma vida que la C1 torni a Estació de França. Reconec que al principi em feia gràcia, pero gracia na más... Reitero en que no és la més apropiada per acabar a l'estació de Ciutat Vella.
Parlant d'Estació de França, un amic del meu marit que treballa en la gestió de Rodalies em va dir que hi havia Civies cap a Blanes i cap a Maçanet simplement per "error". Tot va començar els primers dies que la C1 estaba a EF.
Els qui utilitzen Clot-Aragó, s'hauran donat conte de que els horaris de pas en els trens que van a Mataró, Blanes o a Maçanet, no han cambiat. Aleshores quan un CIVIA que prové de Mataró, arriba a EF, té que sortir d'EF amb destinació Blanes per tal de que la relació en els horaris a Clot siguin els mateixos que anteriorment, no sé si m'explico bé... pero en fi, ho he intentat...
Pero ara, em costa veure CIVIES cap a Blanes o a Maçanet.
Salutacions a tots. ;-)