Implantat l'agent únic als ramals Igualada-Manresa FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Implantat l'agent únic als ramals Igualada-Manresa FGC

Post by liniadelRipollés »

Des del passat 19 de setembre, ja no hi ha cap de tren als trajectes Olesa-Manresa i Martorell-Igualada dels FGC. Per tant, el tren disposat se'l presenta el propi maquinista.

D'altra banda ja no està permès pujar al tren sense bitllet. Val a dir, però, que la situació no està resolta i estic cabrejat.

A Sant Esteve i Masquefa han col.locat EQUINSA i és imperatiu pujar amb bitllet, amb amenaça de percepció mínima condicionada en cas contrari. Can Parellada i La Beguda no tenen venda i s'aplica el concepte, suposo, de Ferrocarrils de la gratuïtat. Piera té SMEC. Vallbona té MAE :o , Capellades té Montferri, La Pobla de Claramunt i Vilanova EQUINSA parking (ho posa) i Igualada MAE.

Els interventors itinerants porten la nova PDA.

En un altre ordre de coses, ramal SEAT ja connectat a via general. Edifici històric Central Catalán a Martorell Central s'ha enderrocat parcialment. Vilanova del Camí andana i marquesina de fusta i a sobre la catenària.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Per cert, l'equinsa de La Pobla ven bitllets caducats. Avui dia 22 els emet amb data del 20.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Tot això no pot ser més xapusser.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”