No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.
Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Regionals FGC.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Regionals FGC.
- Attachments
-
- RegCatalans008.jpg (95.29 KiB) Viewed 2852 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- genissimon
- N10
Re: Regionals FGC.
Abans del 2 de maig de 1972, sí que es podia considerar així.liniadelRipollés wrote:[...], abans Llarg Recorregut.[...]
Nota: el 2 de maig de 1972 va circular el darrer tren per Guardiola de Berguedà.
Salut !!
- ROMI65
- N6
Re: Regionals FGC.
Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.liniadelRipollés wrote:No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.
Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Notacions
Antiga?ROMI65 wrote:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- ROMI65
- N6
Re: Notacions
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia Igual que la conversió de la R en Rodalia.JaMiRo! wrote:Antiga?ROMI65 wrote:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 wrote:Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia Igual que la conversió de la R en Rodalia.JaMiRo! wrote:Antiga?ROMI65 wrote:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- ROMI65
- N6
Això ho explica tot...liniadelRipollés wrote:Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 wrote:Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia Igual que la conversió de la R en Rodalia.JaMiRo! wrote: Antiga?