Page 1 of 1

Atenció a l'usuari

Posted: Friday 28/09/2007 10:19
by sevaro
Hola! Sóc nou en aquest Fòrum i he estat llegint missatges molt interessants i que expressen opinions ben fonamentades.

M'agradaria plantejar una qüestió envers una part del servei del transport públic i que no és la pròpia de transportar viatgers: és l'atenció a l'usuari (al client o viatger o com volgueu anomenar-lo). Em refereixo a aquell servei al qual es dirigeix un usuari quan vol informació d'una línia, quan el servei no funciona correctament, quan es produeix alguna incidència en el transcurs del recorregut, etc.

Vosaltres, a partir de la vostra experiència i coneixements, què en penseu dels actuals serveis d'atenció a l'usuari? Coneixeu algun exemple a imitar? Com creieu vosaltres que hauria de ser el servei d'atenció a l'usuari en el futur? Com creieu que la Generalitat hauria d'intervenir? Per què creieu que les empreses de transport, en lloc d'aprofitar les queixes i extreure informació d'utilitat, les tracten com "amenaces"?

Gràcies pels vostres comentaris!

Posted: Monday 01/10/2007 8:48
by sevaro
Ningú diu res?? :(