Gràcies per la seva paciència
Posted: Wednesday 17/10/2007 13:07
Ho publicat al meu blog(http://www.anaranjo.blog.com.es), podeu afegiu-hi la vostra, ja que ara s'em en ocurreixen una desena més:
Ja ho haureu escoltat, avui s'ha detectat el quart esborany a l'estació de Bellvitge (L'Hospitalet de Llobregat) en 7 dies. Aixi que estava pensant en que per megafonia en comptes de "Disculpin les molèsties" haurien de dir "Gràcies per la seva paciència".
Doncs he decidit crea una llista amb els agraïments de Renfe cap als usuaris:
-Senyors clients, Gràcies per seguir agafant el tren tot hi haverse demostrat que esta obsolet
-Senyors clients, Gràcies per esperar a les andanes sense "rechistar" i a sobre no solicitar la devolució expres per no perdre temps
-Senyors clients, Gràcies per no desmaiar-se als trens congestionats de persones
-Senyors clients, Gràcies per pagar el bitllet tot i passar el trajecte de peu
-Senyors clients, Gràcies per aguantar una cua kilomètrica a l'estació de Sants per que els hi donguem la devolució expres
-Senyors clients, Gràcies per no agredir al nostre personal quan va descarrilar l'Euromed
-Senyors clients, Gràcies per no produir un motí general a l'estació de Sants en protesta
-Senyors clients, Gràcies per no queixar-se quan a estacions com Martorell o Pg. de Gràcia tenen mig metre de diferència entre l'Andana i el tren
-Senyors clients, Gràcies per consumir i acceptar els preus abusius dels establiments ubicats a les estacions
-Senyors clients, Gràcies per no fer res després de una incidència cada 3 dies
-Senyors clients, Gràcies per utilitzar els nostres WC i aguantar la respiració per no vomitar, com també, aguantar la pudor a pixum al pas subterrani i per tant no creuar les víes
-Senyors clients, Gràcies per seguir pagant cada any una mica més, tot i que el servei cada any es pitjor
-Senyors clients, Gràcies per aguantar les numeroses incidències per culpa d'un ave que potser agafarant 3 o 4 vegades a la vida
-Senyors clients, Gràcies per suportar la contaminació visual que suposa tenir un pont d'alta velocitat passant per la seva localitat
-Senyors clients, Gràcies per suportar la sofocant calor de Plaça Catalunya on no hi ha sortides d'aire
-Senyors clients, Gràcies per aguantar apagades electriques quan el tren està en marxa aixi com esperes del tren en tunels foscos o hores com en el cas de Sants
-Senyors clients, Gràcies per aguantar als informadors extrangers (que son la nostra imatge) que no en saben res
-Senyors clients, Gràcies per
utilitzar els nostres serveis sms d'informació i aguantar a teleoperadors incompetens
-Senyors clients, Gràcies per no exigir-nos que els contestem en català i adaptar-se vostès al nostre idioma
-Senyors clients, Gràcies per aguantar les males mirades dels nostres agents de seguretat que estan allà per evitar el frau, pero no per ajudar en res
-Senyors clients, Gràcies per suportar que a la C4 sud la freqüencia de pas en cap de setmana sigui de 60 minuts quan la demanda es molt superior
-Senyors clients, Gràcies per acceptar que desde que es va estrenar la C10, mai hagi funcionat més d'una setmana amb normalitat
-Senyors clients, Gràcies per fer veure que es creuen les mentides que diem per megafonía, quan hi ha una incidència
-Senyors clients, Gràcies per creure's que amb el traspàs de competències o l'Arribada de l'AVE les coses millorarán.
-Senyors clients, BURROS, QUE OS DEIXEU PRENDRE EL PÈL I ELS DINERS, I TOT I AIXI NO FEU RES AL RESPECTE!. EL DÍA QUE RENFE FUNCIONI BÉ, JA TINDREU EL DESCOMPTE DE JUBILAT (tarjeta dorada).
Àlex Naranjo.
Un freqüent usuari de la C4.
Ja ho haureu escoltat, avui s'ha detectat el quart esborany a l'estació de Bellvitge (L'Hospitalet de Llobregat) en 7 dies. Aixi que estava pensant en que per megafonia en comptes de "Disculpin les molèsties" haurien de dir "Gràcies per la seva paciència".
Doncs he decidit crea una llista amb els agraïments de Renfe cap als usuaris:
-Senyors clients, Gràcies per seguir agafant el tren tot hi haverse demostrat que esta obsolet
-Senyors clients, Gràcies per esperar a les andanes sense "rechistar" i a sobre no solicitar la devolució expres per no perdre temps
-Senyors clients, Gràcies per no desmaiar-se als trens congestionats de persones
-Senyors clients, Gràcies per pagar el bitllet tot i passar el trajecte de peu
-Senyors clients, Gràcies per aguantar una cua kilomètrica a l'estació de Sants per que els hi donguem la devolució expres
-Senyors clients, Gràcies per no agredir al nostre personal quan va descarrilar l'Euromed
-Senyors clients, Gràcies per no produir un motí general a l'estació de Sants en protesta
-Senyors clients, Gràcies per no queixar-se quan a estacions com Martorell o Pg. de Gràcia tenen mig metre de diferència entre l'Andana i el tren
-Senyors clients, Gràcies per consumir i acceptar els preus abusius dels establiments ubicats a les estacions
-Senyors clients, Gràcies per no fer res després de una incidència cada 3 dies
-Senyors clients, Gràcies per utilitzar els nostres WC i aguantar la respiració per no vomitar, com també, aguantar la pudor a pixum al pas subterrani i per tant no creuar les víes
-Senyors clients, Gràcies per seguir pagant cada any una mica més, tot i que el servei cada any es pitjor
-Senyors clients, Gràcies per aguantar les numeroses incidències per culpa d'un ave que potser agafarant 3 o 4 vegades a la vida
-Senyors clients, Gràcies per suportar la contaminació visual que suposa tenir un pont d'alta velocitat passant per la seva localitat
-Senyors clients, Gràcies per suportar la sofocant calor de Plaça Catalunya on no hi ha sortides d'aire
-Senyors clients, Gràcies per aguantar apagades electriques quan el tren està en marxa aixi com esperes del tren en tunels foscos o hores com en el cas de Sants
-Senyors clients, Gràcies per aguantar als informadors extrangers (que son la nostra imatge) que no en saben res
-Senyors clients, Gràcies per
utilitzar els nostres serveis sms d'informació i aguantar a teleoperadors incompetens
-Senyors clients, Gràcies per no exigir-nos que els contestem en català i adaptar-se vostès al nostre idioma
-Senyors clients, Gràcies per aguantar les males mirades dels nostres agents de seguretat que estan allà per evitar el frau, pero no per ajudar en res
-Senyors clients, Gràcies per suportar que a la C4 sud la freqüencia de pas en cap de setmana sigui de 60 minuts quan la demanda es molt superior
-Senyors clients, Gràcies per acceptar que desde que es va estrenar la C10, mai hagi funcionat més d'una setmana amb normalitat
-Senyors clients, Gràcies per fer veure que es creuen les mentides que diem per megafonía, quan hi ha una incidència
-Senyors clients, Gràcies per creure's que amb el traspàs de competències o l'Arribada de l'AVE les coses millorarán.
-Senyors clients, BURROS, QUE OS DEIXEU PRENDRE EL PÈL I ELS DINERS, I TOT I AIXI NO FEU RES AL RESPECTE!. EL DÍA QUE RENFE FUNCIONI BÉ, JA TINDREU EL DESCOMPTE DE JUBILAT (tarjeta dorada).
Àlex Naranjo.
Un freqüent usuari de la C4.