Carrils VAO: on i com
Posted: Wednesday 17/10/2007 17:34
Refonc un off-topic que jo mateix he iniciat en aquest fil en un de nou perquè la il·lustre societat dels FoTraCaires faci un buidatge d'idees sobre on fer carrils VAO i, sobre tot, com.
En aquest sentit, exposo la meva proposta per l'entrada a Barcelona per la B-23. Es tractaria de fer un túnel a que comenci a l'alçada del Palau de Congressos de Catalunya i acabi al lateral, tornant a la superfície passat Dr. Marañón i evitant així el trànsit que causa aquella cruïlla. No sé com seria el creuament amb el metro però, en el millor dels casos, fins i tot podria crear-s'hi una parada subterrània que connectés directament amb l'estació (L3 i futura L9).
A més d'aquest aspecte tècnic i de l'econòmic (baratet no sortirà, evidentment), també dubto que aconsegueixin fer-lo en un sol estiu per evitar els monumentals embussos. Tot i que, posant-me en pla fonamentalista anti-transport-privat-perquè-sí, tampoc em preocuparia massa aquesta qüestió.
En aquest sentit, exposo la meva proposta per l'entrada a Barcelona per la B-23. Es tractaria de fer un túnel a que comenci a l'alçada del Palau de Congressos de Catalunya i acabi al lateral, tornant a la superfície passat Dr. Marañón i evitant així el trànsit que causa aquella cruïlla. No sé com seria el creuament amb el metro però, en el millor dels casos, fins i tot podria crear-s'hi una parada subterrània que connectés directament amb l'estació (L3 i futura L9).
A més d'aquest aspecte tècnic i de l'econòmic (baratet no sortirà, evidentment), també dubto que aconsegueixin fer-lo en un sol estiu per evitar els monumentals embussos. Tot i que, posant-me en pla fonamentalista anti-transport-privat-perquè-sí, tampoc em preocuparia massa aquesta qüestió.