Page 1 of 2
Afectacions del tall de Renfe en altres transports
Posted: Sunday 21/10/2007 14:55
by fredebcnteatre
Aquest tema l'obro, ja que vist lo que pasa amb les obres del ave entre bellvitge i sants i la afectació que te als altres transports... En que creieu que afectará la construcció del tunel: Sants-Sagrera per l'Ave per a altres transports? Creiu que la construcció afectará al metro i/o F.G.C o rodalies per l'altre banda? I al sortir de BCN afectará a alguna cosa?
Suposo que tot aixó es preveura... Pero vist que els politics de la peninsula en general estan més preocupats dels vots que de resoldre coses ... pero quines alternatives hi hauria en cas de les afectacions previsibles?
Posted: Sunday 21/10/2007 17:09
by Túnels del Garraf
A mi em preocupa la L1 entre Torrassa i Sta Eulàlia...
Posted: Sunday 21/10/2007 17:30
by fredebcnteatre
Túnels del Garraf wrote:A mi em preocupa la L1 entre Torrassa i Sta Eulàlia...
Esta clar que la L1 entre Bellvitge i "Mercat Nou" (Lo que en queda de la exestació de la L1) está en cert perill per l'AVE destrossa vies alienes... pero... suposem que hi passi algu dolent en els trams aquests? que s'hagin de tallar? Quina alternativa ferroviaria queda¨? Cap... aquest es el problema... que alternatives ferroviaries poqes o nules... es trist arribar a aquest punt.. s'hauria de crear un tren o algu entre europa/fira i El Prat(llançadera) o algu aixi temporal. O desde av. CArrilet, o algu... sota la gran via segur que hi cap una via més directe Espanya-El Prat no? No se.
Posted: Sunday 21/10/2007 17:54
by Túnels del Garraf
Crec que és una obra que s'hauria d'haver fet fa temps, una nova línia entre Europa-Fira i El Prat de Llobregat, amb una estació a Hospital de Bellvitge, per fer correspondència amb la L1.
Posted: Sunday 21/10/2007 19:14
by fredebcnteatre
Túnels del Garraf wrote:Crec que és una obra que s'hauria d'haver fet fa temps, una nova línia entre Europa-Fira i El Prat de Llobregat, amb una estació a Hospital de Bellvitge, per fer correspondència amb la L1.
Aixo esta clar, pero hauria de ser un rodalies renfe o una extensió de la llobregat-anoia variant sud? Rollo fins a Gava amb Europa fira com intercambiador de les dues? O bé.. rodalies que conecti amb les vies de Catalunya-Arc de trionf...? O de noves que vagin per tota la gran via?
estic d'acord, pero com s'hauria de fer ? aquesta es la cuestió.
Posted: Sunday 21/10/2007 19:39
by Túnels del Garraf
Ah, se m'oblidava, aquesta línia hauria de ser una variant de la Llobregat-Anoia entre St. Boi i Europa-Fira, i si fos possible, nou túnel paral·lel entre Europ-Fira i Pl. Espanya, segregant els serveis R dels L i S entre St. Boi i Barcelona.
Posted: Sunday 21/10/2007 20:03
by fredebcnteatre
Túnels del Garraf wrote:Ah, se m'oblidava, aquesta línia hauria de ser una variant de la Llobregat-Anoia entre St. Boi i Europa-Fira, i si fos possible, nou túnel paral·lel entre Europ-Fira i Pl. Espanya, segregant els serveis R dels L i S entre St. Boi i Barcelona.
Ho sigui seria... Europa/Fira-El Prat-Sant Boi?
Jo crec que aprofitaria aquesta variant per que seguis cap a Gavá...
I tenir una variant desde sant boi que conectes amb aquesta altre.
Naturalment estic d'acord en segregar com a minim L dels S i R, pero millor segregar-ho completament.
Posted: Sunday 21/10/2007 20:25
by EUKibo
Que passarà?
El que passa sempre.
TMB pringa i es traga tot el que RENFE per negligències no pot empassar-se.
I quin és el problema, que TMB fa tot el que pot i pot absorvir temporalment crisis d'aquestes, però i si peta TMB? La L1 ja va als límits, només perquè veieu estadístiques, aquestes són dades del primer semestre del 2007:
trens/hora punta i sentit-> [L4] 14 [L1] 17 [L2] 23
viatges-> [L4] 24,6M [L1] 58,2M [L2] 21,2M
Agafant la L2 com a servei òptim i estandard (100%) la L4 té una saturació del 190% i la L1 té una saturació del 371%.
La L1 ha sobrepassat els límits ja per sí, no es pot sobresaturar més.
¬¬ I per cert, no visc a Fondo, fins a Fondo tinc entre 15 i 30min d'autobús per la ineficiència dels governs que encara avui dia no han fet arribar el metro a Badalona, la tercera ciutat més poblada de Catalunya amb més de 220.000 habitants empadronats. Però està clar que amb els endarreriments de la L9 i el tall total o parcial de totes les línies de rodalies Renfe i regionals la L1 no pot ampliar-se perquè rebentarà.
Posted: Sunday 21/10/2007 20:48
by fredebcnteatre
EUKibo wrote:Que passarà?
El que passa sempre.
TMB pringa i es traga tot el que RENFE per negligències no pot empassar-se.
I quin és el problema, que TMB fa tot el que pot i pot absorvir temporalment crisis d'aquestes, però i si peta TMB? La L1 ja va als límits, només perquè veieu estadístiques, aquestes són dades del primer semestre del 2007:
trens/hora punta i sentit-> [L4] 14 [L1] 17 [L2] 23
viatges-> [L4] 24,6M [L1] 58,2M [L2] 21,2M
Agafant la L2 com a servei òptim i estandard (100%) la L4 té una saturació del 190% i la L1 té una saturació del 371%.
La L1 ha sobrepassat els límits ja per sí, no es pot sobresaturar més.
¬¬ I per cert, no visc a Fondo, fins a Fondo tinc entre 15 i 30min d'autobús per la ineficiència dels governs que encara avui dia no han fet arribar el metro a Badalona, la tercera ciutat més poblada de Catalunya amb més de 220.000 habitants empadronats. Però està clar que amb els endarreriments de la L9 i el tall total o parcial de totes les línies de rodalies Renfe i regionals la L1 no pot ampliar-se perquè rebentarà.
Esta clar que falten linees... i que el problema de renfe no ajuda gaire tampoc a resoldre-ho i encara com dius doncs hi ha el problema de que Badalona i el Llobregat no tenen metro pels desplaçaments interns si no que estan lligats a Barcelona com a epicentre... I cal un sistema més mixte. Pero clar els politics... van en cotxe privat i clar... no s'en adonen de res , ni tant sols de les evidencies.
Posted: Monday 22/10/2007 7:47
by metring
Pel que he sentit a Rac1, han hagut de portar autocars de tota Espanya, ja que aquí no n'han trobat suficients per cobrir el servei substitutori de Renfe, fins i tot un de Murcia, amb publicitat de les "23 jornadas de exaltación del tambor y el timbal"
Temàticament quadra
Posted: Monday 22/10/2007 9:15
by Guigui
metring wrote:Pel que he sentit a Rac1, han hagut de portar autocars de tota Espanya, ja que aquí no n'han trobat suficients per cobrir el servei substitutori de Renfe, fins i tot un de Murcia, amb publicitat de les "23 jornadas de exaltación del tambor y el timbal"
Al final, ja serà això: "23 jornadas de exaltación". Els accessoris no importen tant.
Posted: Monday 22/10/2007 10:34
by wefer
http://www.20minutos.es/
-----------------------------------------
Colas y atascos en Barcelona por los cortes en las líneas de Cercanías
20MINUTOS.ES / AGENCIAS. 22.10.2007
* Las carreteras por las que circulan los autobuses que cubren el trayecto de los Cercanías sufren más retenciones de las habituales.
* También hay colas y aglomeraciones para poder coger esos autobuses.
* El tráfico ferroviario fue interrumpido tras una incidencia provocada por las obras de adaptación para la llegada del AVE a Barcelona.
Las carreteras por las que circulan los autobuses habilitados por Renfe para cubrir el trayecto entre la comarca del Baix Llobregat y Barcelona, interrumpido desde el sábado por una nueva incidencia, registran desde primera hora de este lunes retenciones más importantes "de lo normal", según informa el Servei Català de Trànsit (SCT).
En la B-210, que circula por Gavà, hay dos kilómetros de retenciones, y en su continuación, la B-204, a su paso por Viladecans, hay cuatro kilómetros, por lo que dicha vía está prácticamente colapsada. Del mismo modo, la C-31, en el Prat de Llobregat, acumula 11 kilómetros de colas.
Esto complicará la circulación de los autobuses habilitados desde las 6:30 de este lunes para suplir el tramo ferroviario entre las estaciones de Sants y Bellvitge. Las primeras informaciones de Renfe indicaban que los primeros vehículos habían salido con normalidad, aunque ya se acumulan ciertos retrasos que podrían empeorar a medida que avance la mañana.
El tráfico ferroviario en dicho tramo fue interrumpido el pasado sábado después de la última incidencia provocada por las obras de adaptación para la llegada de la alta velocidad a Barcelona, ocurrida en un túnel de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC).
El corte del servicio afecta al recorrido y a los horarios de las Líneas 2 y 10 de Cercanías de Renfe, así como a la de FGC en ese trayecto. El número de pasajeros afectados supera los 99.000, según avanzó el sábado Renfe.
Aglomeraciones y colas en Gavà
Las primeras colas y aglomeraciones de usuarios de Renfe ya son visibles en la mañana del lunes en la estación de Renfe de Gavà, donde finaliza el servicio de tren de la línea C-2 (una de las dos que están cortadas) y se han de tomar los autobuses alternativos para acceder a la ciudad de Barcelona.
Los usuarios bajan de los trenes que llegan a Gavà desde San Vicente de Calders con la frecuencia de un día laborable, y tienen que hacer cola para acceder a los autobuses, hacia donde son dirigidos por informadores de la compañía ferroviaria.
Posted: Monday 22/10/2007 10:50
by EUKibo
San Vicente de Calders
Duele!!!!
¬¬ Tanto les cuesta llamar las cosas por su nombre?
Sant Vicenç de Calders por favoooooooor
Posted: Monday 22/10/2007 11:02
by Rodalíes
Mis condolencias a los afectados por todo esto que está pasando.
[off-topic on] No sé qué más puede doler (plan lectura de noticias): esto de los retrasos ó que se decida el campeonato de fórmula 1 en los despachos.... [off-topic off]
Posted: Monday 22/10/2007 11:36
by EUKibo
La L1 tambien se cargará además de los tramos
Hospitalet Centre - Espanya
Bellvitge - Espanya
la R7 estará cortada i se sobresaturará el tramo:
Fabra i Puig - Catalunya
... encima ******* a los usuarios de la L1 que ya de por si anchos no iban en los vagones.
Posted: Monday 22/10/2007 12:02
by trainman
Yo añadiría estos:
-Autobuses de Mohn de Barcelona a Viladecans, Gavà y Castelldefels (L80, L81, L86, L87, L94, L95, L97): Llenos
-Autobuses de Oliveras de Barcelona a Sant Boi (L70, L72): Llenos
-Autobuses de Mon-bus de Barcelona a Sitges, Vilanova, etc: Llenos
-Aerobus y línea 46 TMB: Llenos
-Bus 79 TMB (Plaça Espanya-Av. Carrilet): Lleno
-Bus 21 TMB (Paral·lel-El Prat): Lleno
-Bus L14 Rosanbus (BCN Numància-Bellvitge): Lleno
-Bus 65 (Plaça Espanya-El Prat) y 165 (Pratexprés) TMB: Lleno
Posted: Monday 22/10/2007 12:35
by alexbn
trainman wrote:-Bus L14 Rosanbus (BCN Numància-Bellvitge): Lleno
Ése en hora punta ya va lleno hasta la misma bandera. Yo he llegado a contar 95 personas dentro de uno un miércoles a las 8:30 de la mañana. Y eso después de haberse saltado una parada y necesitando el conductor ayuda de los pasajeros porque no ve el retrovisor de la derecha. No entiendo cómo no mejoran la frecuencia en hora punta (ahora es de 11 min, la misma del resto del día) y sólo se limitan a poner un bus de refuerzo que pasa cada 45 minutos.
Posted: Tuesday 23/10/2007 11:07
by Ecomobisostrans
EUKibo wrote:San Vicente de Calders
Duele!!!!
¬¬ Tanto les cuesta llamar las cosas por su nombre?
Sant Vicenç de Calders por favoooooooor
Como lo lea quien yo me se dira que no merece la pena discutir si Sant Vicenç o San Vicente porque el nombre que tendria que tener esa estacion es Comarruga
(que yo tambien estoy de acuerdo, en que se llame Comarruga, eh, dada la ubicacion geografica)
Preocupació
Posted: Tuesday 23/10/2007 19:51
by JaMiRo!
Túnels del Garraf wrote:A mi em preocupa la L1 entre Torrassa i Sta Eulàlia...
A mi em preocupen els FGC Llobregat-Anoia.
Re: Preocupació
Posted: Tuesday 23/10/2007 20:05
by liniadelRipollés
De moment, Jamiro, et quedes sense nous horaris.
JaMiRo! wrote:Túnels del Garraf wrote:A mi em preocupa la L1 entre Torrassa i Sta Eulàlia...
A mi em preocupen els FGC Llobregat-Anoia.