Page 1 of 1

Propostes de noves estacions intermitges a metro i FGC

Posted: Tuesday 23/10/2007 16:56
by metring
Hola, obro aquest fil, per tal que puguem parlar de possibles noves estacions intermitges que s'havien projectat, i d'altres que es puguin proposar, perquè serien útils, per què hi han estacions massa separades...

Coneixem els casos de Travessera, entre Diagonal i Fontana, de la línia 3, i un més recent, que es va deixar de banda a l'últim moment, la de Virrei Amat de la línia 4, projectada i desestimada. Jo proposaria una a la zona de la Plaça Soller. Qui en dona més?

Posted: Tuesday 23/10/2007 17:35
by Túnels del Garraf
A quina línia i entre quines estacions està la Plaça Sóller?

Merci

Posted: Tuesday 23/10/2007 17:38
by metring
Seria entre Llucmajor i Maragall, enlloc de la projectada estació de Virrei Amat.

Posted: Wednesday 24/10/2007 11:13
by Mortadel·lo
IMHO amb una sortida a l'extrem mar de Fontana no caldria per res una estació entremig

Correspondència a Travessera

Posted: Wednesday 24/10/2007 11:53
by Guigui
Mortadel·lo wrote:IMHO amb una sortida a l'extrem mar de Fontana no caldria per res una estació entremig
Cert, però el dia que es construeixi alguna línia per sota de Travessera no aniria malament tenir-hi una estació que, a més, podria tenir correspondència directa amb Gràcia FGC.

Posted: Wednesday 24/10/2007 11:54
by Danzig
La que sempre dic, una estació a la Rambla Marina de L'H, entre Bellvitge i Av/Carrilet.

Una altra interessant en un futur seria a la línia Llobregat dels Catalans, entre L'Hospitalet i Almeda

Re: Correspondència a Travessera

Posted: Wednesday 24/10/2007 12:14
by Mortadel·lo
Guigui wrote:
Mortadel·lo wrote:IMHO amb una sortida a l'extrem mar de Fontana no caldria per res una estació entremig
Cert, però el dia que es construeixi alguna línia per sota de Travessera no aniria malament tenir-hi una estació que, a més, podria tenir correspondència directa amb Gràcia FGC.
en algun post antic per aquí ja vaig demostrar que fent l'estació nova d'una hipotètica linia transversal (que no aniria per sota la travessera si no més amunt) entre Gràcia i Fontana quedava tot perfectament unit

Posted: Wednesday 24/10/2007 23:52
by EUKibo
No soc partidari de fer cap estació més al metro. Per a més proximitat el tramvia i si no cap el bus (¬¬ no m'acostumo a dir bus, XD esque a Badalona els busos es diuen tuses).

Potser hi ha alguna exepció com entre Llucmajor i Maragall o entre Collblanc i Pubila Cases que potser hi estaria d'acord, però en el cas general i pel que fa a la L1, L2 i L3 que frecuento qualsevol nova estació seria una bejenada.

De fet dels plans del Santfe el que no m'agrada és que fa dels Rodalies un metro i del metro un bus. Per exemple hi ha una parada entre Santa Coloma i Fondo... Si jo ja trigo una eternitat per arribar a Espanya... No fiquem més estacions siusplau!

Posted: Thursday 25/10/2007 15:38
by metring
Recoerdo que, en el seu moment, es va parlar d'estacions intermitges en dos casos, que només van quedar en idees: una a onze de Setembre, entre Fabra i Puig i Sant Andreu, i una altra a Arnau d'Oms, entre Virrei Amat i Llucmajor, segons m'havia explicat el meu oncle.

Posted: Thursday 25/10/2007 16:00
by Túnels del Garraf
És que Virrei Amat a la L4 no existeix! És aquesta esació la que haurien de construir, per millorar l'enllaç amb la L5.

Estava inclosa al PDI, com El Maresme - Fòrum, Europa | Fira i St. Ramon, però es veu que la van desprogramar...

Posted: Thursday 25/10/2007 16:26
by metring
Volia dir Virrei Amat de la 5 i Llucmajor de la 4. En qualsevol cas, la projectada havia d'estar entre Maragall i Llucmajor, disculpes per la mala explicació ;)

Efectivament, la de Virrei de la L4 estava projectada, però a última hora la van desestimar, al realitzar uns estudis que determinaven que no tindria massa afluència de passatgers.

Re: Propostes de noves estacions intermitges a metro i FGC

Posted: Wednesday 15/07/2009 14:50
by metring
Sobre Arnau d'Oms, acabo de crear entrada a la wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php/Arnau_d%27Oms . No tinc gaire informació, però si algú és jubilat del metro, o coneix a algú que ho sigui, i pot dir alguna cosa més...