Page 1 of 1

Enclavament militar L'Hospitalet

Posted: Monday 12/11/2007 18:18
by liniadelRipollés
Aneu amb compte a l'estació de L'hospitalet de rodalies Renfe perque, d'una banda, trobareu sempre uns factors de circulació disposats a fer-te la tarda més agradable com a aficionat, però

aiiii


no us trobeu cert guarda de seguretat per al que no es poden fer fotos a l'estació per ser una instal.lació militar en cas de guerra. Després de dir-me d'enviar-me els mossos d'esquadra i de dir-me prepotent per negar-me a esborrar les fotos i negar-me a sortir de l'estació l'he enviat a pastar fang i he continuat fent fotos dels euromed, alvies com a bon aficionat.

Quin blocatge associat tenen els enclavaments militars? és que conec els mecànics, els elèctrics i els electrònics, com a exemples.

Re: Enclavament militar L'Hospitalet

Posted: Monday 12/11/2007 19:13
by megapauer
liniadelRipollés wrote:Quin blocatge associat tenen els enclavaments militars? és que conec els mecànics, els elèctrics i els electrònics, com a exemples.
Enclavaments de buit (ho dic pel cervell) :)

Re: Enclavament militar L'Hospitalet

Posted: Monday 12/11/2007 20:46
by mikado
liniadelRipollés wrote:Aneu amb compte a l'estació de L'hospitalet de rodalies Renfe perque, d'una banda, trobareu sempre uns factors de circulació disposats a fer-te la tarda més agradable com a aficionat, però

aiiii


no us trobeu cert guarda de seguretat per al que no es poden fer fotos a l'estació per ser una instal.lació militar en cas de guerra. Després de dir-me d'enviar-me els mossos d'esquadra i de dir-me prepotent per negar-me a esborrar les fotos i negar-me a sortir de l'estació l'he enviat a pastar fang i he continuat fent fotos dels euromed, alvies com a bon aficionat.

Quin blocatge associat tenen els enclavaments militars? és que conec els mecànics, els elèctrics i els electrònics, com a exemples.
El conec el conec, deu ser el mateix que em va negar fer una foto a un CIVIA amb un simple telefon móbil. I després va estar seguint-me fins q vaig deixar l'estació a 4-5m de distancia

Posted: Monday 12/11/2007 22:28
by sigfrid440s
Bueno, en aquesta professio que ens estimem tant hi ha de tot.

De totes maneres Hospitalet s'emporta el premi.


Ara be, prefereixo no comentar res dels ''Vj's'' , no mes falta que ens agafin mes mania...

Igualment no ho entenen

Posted: Monday 12/11/2007 22:35
by Guigui
sigfrid440s wrote:Ara be, prefereixo no comentar res dels ''Vj's'' , no mes falta que ens agafin mes mania...
Tranquil, que els del morro fort no tenen prou coeficient intel·lectual per desxifrar què n'escrivim.

Re: Igualment no ho entenen

Posted: Monday 12/11/2007 22:58
by megapauer
Guigui wrote:
sigfrid440s wrote:Ara be, prefereixo no comentar res dels ''Vj's'' , no mes falta que ens agafin mes mania...
Tranquil, que els del morro fort no tenen prou coeficient intel·lectual per desxifrar què n'escrivim.
I sempre serà més divertit queixar-se de l'autor d'una frase, que això no implica perill a la integritat. Així ens va amb ells, que cada cop es fan més forts perquè ningú els qüestiona les competències que ells mateixs s'agafen.

Posted: Monday 12/11/2007 23:13
by Jordilar
Un bon dia li negará fer fotos a algú que resultarà ser treballador de Adif i, aleshores, ja es pot anar preparant quan li digui dime tu nombre, que mañana no hace falta que vengas a trabajar.

Salut,

Posted: Monday 12/11/2007 23:42
by evarujo
m'agradaria trobar-me a aquest Vj :D , aquesta tarda-nit he estat a l'H i no m'han posat pegues els guardes... Salut!

Posted: Tuesday 13/11/2007 8:48
by daneel
¿Y qué quereis de los Vj´s, si tratan también a los usuarios como los tratan?

Recuerdo un caso en Sants, con un Vj que precisamente lo he visto en Hospitalet muchas veces. El "incidente" se produjo hace tiempo en Sants, cuando todavia funcionaban las vias 5-6, y había que marcar a la salida de las vias 1-2 y volver a cancelar en las 5-6.
El Vj en cuestión discutía con un pasajero acerca de volver a marcar. Creo que el pasajero le decia que no podía volver a cancelar el billete por qué había pasado más de 10 minutos en el enlace.
Al final, tuvo que salir y volver a cancelar el billete, y cuando bajaba hacía el anden, debió de insultar al Vj. La respuesta de este último: "¿Ein? Cuidado con lo que dices, a ver si te voy a crujir de buena mañana. No es mi problema si pierdes el p*** tren, haberte levantado antes, so gili******."
Respuesta digna de un empleado de una empresa que ha de tratar con el público.

Otro caso que he vivido, cuando en Sant Celoni pusieron máquinas autoventa, y a veces cerraban la taquilla de venta de billetes. ¿Os imaginais a las personas mayores intentando comprar en una máquina?
Gente que apenas sabe utilizar un cajero automático no sabian que hacer para comprar billete. La respuesta de un Vj a una señora mayor que, desesperada, le había pedido ayuda: "señora, hay que poner un poquito más de voluntad...".

También he de decir que he encontrado Vj´s amables, que son personas antes que vigilantes, y tratan a todo el mundo como personas, tanto si les piden ayuda, cómo si es un pasajero problemático. HACEN MUY BIEN SU TRABAJO.

Otro cosa, hablando de la estación de Hospitalet; si algún responsable de renfe, adif o los Vj´s leen esto, en vez de buscar fantasmas dónde no los hay, que se dediquen a vigilar el paso peatonal elevado sobre las vias. Es un auténtico coladero de gente, tanto de entrada cómo de salida. He llegado a contabilizar más de 20 personas saliendo por ahí sin pasar por el control de las canceladoras. ESO SI QUE ES IMPORTANTE, y no el buscar terroristas en simples aficionados a los trenes.

Perdón por el tocho, pero me ha tocado la moral leer la actuación de los Vj´s en Hospitalet.

Posted: Tuesday 13/11/2007 9:08
by megapauer
daneel wrote:También he de decir que he encontrado Vj´s amables, que son personas antes que vigilantes, y tratan a todo el mundo como personas, tanto si les piden ayuda, cómo si es un pasajero problemático. HACEN MUY BIEN SU TRABAJO.
Es que hacer bien su trabajo es UNA OBLIGACIÓN. Vaya país tenemos en el que no se puede decir que uno trabaja mal y hay que alabar a los que lo hacen bien. Manda OOs....

Posted: Tuesday 13/11/2007 9:17
by mikado
daneel wrote: Otro cosa, hablando de la estación de Hospitalet; si algún responsable de renfe, adif o los Vj´s leen esto, en vez de buscar fantasmas dónde no los hay, que se dediquen a vigilar el paso peatonal elevado sobre las vias. Es un auténtico coladero de gente, tanto de entrada cómo de salida. He llegado a contabilizar más de 20 personas saliendo por ahí sin pasar por el control de las canceladoras. ESO SI QUE ES IMPORTANTE, y no el buscar terroristas en simples aficionados a los trenes.

Perdón por el tocho, pero me ha tocado la moral leer la actuación de los Vj´s en Hospitalet.
Ese paso ya lo tengo yo tb estudiado al ser de la zona, léete el hilo FRAU A TMB q en él lo hago aparecer como paradigma de acceso "bien controlado"

Re: Enclavament militar L'Hospitalet

Posted: Tuesday 13/11/2007 10:37
by Platanito
liniadelRipollés wrote:no es poden fer fotos a l'estació per ser una instal.lació militar en cas de guerra.
Home, abans quan hi havia l'Exèrcit a la Remonta, encara... D'altra banda, juraria que les zones militars han d'estar senyalitzades com a tals, però tampoc buscaria gaire coherència en aquest tema.

Posted: Tuesday 13/11/2007 17:39
by El LLOP
Jordilar wrote:Un bon dia li negará fer fotos a algú que resultarà ser treballador de Adif i, aleshores, ja es pot anar preparant quan li digui dime tu nombre, que mañana no hace falta que vengas a trabajar.

Salut,
seria trist que despatxesin algú per fer la seva feina (o el que li han dit que façi), encara que no ens agradi.
Home, abans quan hi havia l'Exèrcit a la Remonta, encara... D'altra banda, juraria que les zones militars han d'estar senyalitzades com a tals, però tampoc buscaria gaire coherència en aquest tema.
quan vaig començar a treballar i no es podien fer fotos al metro, l'explicació que em van donar va ser que en cas de guerra, totes les instalacions feroviàries eren considerades objectius militars.

Posted: Tuesday 13/11/2007 23:34
by Trenscat
Ostres Adolf, vec que t'has trobat el mateix que em vaig trobar jo doncs xD També em vaig quedar :o

Posted: Wednesday 14/11/2007 0:24
by Jordilar
El LLOP wrote:
Jordilar wrote:Un bon dia li negará fer fotos a algú que resultarà ser treballador de Adif i, aleshores, ja es pot anar preparant quan li digui dime tu nombre, que mañana no hace falta que vengas a trabajar.

Salut,
seria trist que despatxesin algú per fer la seva feina (o el que li han dit que façi), encara que no ens agradi.
El vigilant de seguretat té com obligació demanar-te l'autorització de fotografia, i tu tens l'obligació de mostrar-se-la, si vols realitzar fotografies. Si el vigilant no li val l'autorització, aleshores está fent malament la seva feina.

Salut,

Posted: Wednesday 14/11/2007 1:14
by Jordi Freixas
daneel wrote:El Vj en cuestión discutía con un pasajero acerca de volver a marcar. Creo que el pasajero le decia que no podía volver a cancelar el billete por qué había pasado más de 10 minutos en el enlace.
Al final, tuvo que salir y volver a cancelar el billete, y cuando bajaba hacía el anden, debió de insultar al Vj. La respuesta de este último: "¿Ein? Cuidado con lo que dices, a ver si te voy a crujir de buena mañana. No es mi problema si pierdes el p*** tren, haberte levantado antes, so gili******."
Respuesta digna de un empleado de una empresa que ha de tratar con el público.
A mi m'arriba a passar una cosa així, i li foto una denuncia a aquest imbècil.

Posted: Wednesday 14/11/2007 10:57
by El LLOP
Jordilar wrote:
El LLOP wrote:
Jordilar wrote:Un bon dia li negará fer fotos a algú que resultarà ser treballador de Adif i, aleshores, ja es pot anar preparant quan li digui dime tu nombre, que mañana no hace falta que vengas a trabajar.

Salut,
seria trist que despatxesin algú per fer la seva feina (o el que li han dit que façi), encara que no ens agradi.
El vigilant de seguretat té com obligació demanar-te l'autorització de fotografia, i tu tens l'obligació de mostrar-se-la, si vols realitzar fotografies. Si el vigilant no li val l'autorització, aleshores está fent malament la seva feina.

Salut,
la persona que comenta l'incident amb el VJ no diu en cap moment que portés una autorització, només que estava fent fotos.

Posted: Wednesday 14/11/2007 20:23
by orique
Quan farà falta una autorització per portar la música del mòbil a tota castanya?

Quan farà falta una autorització per conduir un 5000 ple de gent amb dues persones de més a dins de la cabina parlant a crits i amb una atenció a la via i al tren més que dubtosa?

Quan farà falta una autorització per fer de carterista?

etc,....

Posted: Wednesday 14/11/2007 20:26
by liniadelRipollés
Ah, perdoneu: el senyor va confondre l'autorització amb el carnet d'empleat de renfe i ADIF (jo treballo per les dues alhora, clar)
El LLOP wrote:
Jordilar wrote:
El LLOP wrote: seria trist que despatxesin algú per fer la seva feina (o el que li han dit que façi), encara que no ens agradi.
El vigilant de seguretat té com obligació demanar-te l'autorització de fotografia, i tu tens l'obligació de mostrar-se-la, si vols realitzar fotografies. Si el vigilant no li val l'autorització, aleshores está fent malament la seva feina.

Salut,
la persona que comenta l'incident amb el VJ no diu en cap moment que portés una autorització, només que estava fent fotos.

Posted: Wednesday 14/11/2007 21:35
by Jordi Freixas
En qualsevol cas, ja s'ha comentat unes quantes vegades (i fins i tot es va fer una recollida de firmes al respecte) que la prohibició de fer fotos a les estacions, és il·legal. Llavors no acabo d'entendre aquesta picabaralla que teniu pel tema de l'autorització.

Ja és ben trist que la llei es converteixi en paper mullat segons les conveniències de cadascú.