L1:
Intercambiadors amb altres línies de metro(T.M.B):
- 7 estacions
Amb F.G.C(Llobregat-Anoia): 2
- Amb F.G.C Vallés: 1
- Amb Rodalies Renfe: 5
- Amb tram: 2
Es una de les línies que té més intercambiadors entre línies de metro i altres modes de transport(F.G.C, renfe i tram), per tant, es inevitable una saturació de aquesta linea, per tant caldria redistribuir de tal forma de que la L1 sigui eficaç... A més de ara ser la linea que permet agafar el bus llançadera a Gavá... i amb F.G.C a Carrilet(sustituint-lo) , per lo que segurament caldria o desdoblar vies per fer serveis parcials, o be, redistribuir les linees per no sobresaturar la L1.
L2:
Amb altres línies T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador.
Rodalies: 1 + 1 indirecte(Passeig de Gracia).
- Tram: 2
Caldria millorar aquesta linea de tal forma que tingues al menys un intercambiador amb alguna linea de F.G.C i potenciar algun altre intercambiador amb Rodalies.
L3:
TMB: 6
F.G.C Vallès: 2
F.G.C Llobregat: 1
Rodalies: 2
Tram: 2
Está saturada per ser l'unic metro que va a la zona universitaria i alhora per els seus intercambiadors amb altres modes de transport.
L4 :
T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador i el seu pas per passeig de Gracia es insuficient.
Rodalies: Cap contacte, salvo Est.França a Barceloneta un contacte indirecte.
Tram: 3
Saturada per ser la sola linea del poblenou(caldria fer altre linea de metro pel poblenou per alleugar el trafic i alhora es una linea sense intercambiadors eficaços amb els quals caldria treballar-hi.
L5:
T.M.B: 7
F.G.C ValleS: 1
F.G.C Llobregat: cap
Rodalies: 2
Es una linea saturada, pel fet de tenir conexió com la L3 amb la estació principal de Sants i ser intercambiador amb F.G.C a Diagonal, a més de la seva transversalitat. Conexió perfecte amb tram per anar a sant feliu o esplugues i renfe a Cornellá i sants. Es una linea bastant saturada i caldria segurament desdoblar parts de les linees per serveis parcials o bé, variar per alleugar, pero aquesta segona opció es segurament la menys aconsellable.
L11: Es una linea relativament util, perquè permet als de nou barris... conectar amb renfe.
Les línies de F.G.C son les que menys intercambiadors amb altres modes de transport i caldria per ferlas eficaç com a metros, ampliar i segregar dels seus serveis ferroviaris de "rodalies".
Valoració línies de metro
Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró