Metro para la eternidad
Posted: Wednesday 14/11/2007 21:54
Hola!
Vejam si algú que és subscriptor de La Vanguardia pot recuperar un article de la secció "Vivir en Barcelona" -pàgines color sepia- del dia 13 de novembre on un periodista es queda ben agust parlant dient coses com (que recordi):
-Cal abandonar la idea de ferrocarril convencional en rodalia i emprar el metro (això, això, augmentem els temps de viatge i fem que la gent passi massivament al vehicle privat)...
-Allò que no és metro és energèticament ineficient (es veu que els únics trens que poden recuperar energia amb la frenada són els del metro)...
-Es poden fer línies de metro de fins a 60 km de llarg unint Barcelona amb Martorell, Mataró i altres ciutats encara més llunyanes de la Ciutat Comtal (ara estava pensant, si fer-se una línia de metro és pesat, imagina't una línia de metro des de Martorell a Barcelona).
S'ha de ser ignorant per escriure aquestes xorrades. A mi se'm va gelar la sang quan ho vaig llegir...
Salut!
Vejam si algú que és subscriptor de La Vanguardia pot recuperar un article de la secció "Vivir en Barcelona" -pàgines color sepia- del dia 13 de novembre on un periodista es queda ben agust parlant dient coses com (que recordi):
-Cal abandonar la idea de ferrocarril convencional en rodalia i emprar el metro (això, això, augmentem els temps de viatge i fem que la gent passi massivament al vehicle privat)...
-Allò que no és metro és energèticament ineficient (es veu que els únics trens que poden recuperar energia amb la frenada són els del metro)...
-Es poden fer línies de metro de fins a 60 km de llarg unint Barcelona amb Martorell, Mataró i altres ciutats encara més llunyanes de la Ciutat Comtal (ara estava pensant, si fer-se una línia de metro és pesat, imagina't una línia de metro des de Martorell a Barcelona).
S'ha de ser ignorant per escriure aquestes xorrades. A mi se'm va gelar la sang quan ho vaig llegir...
Salut!