Page 1 of 1

Calor infernal dins dels 4000

Posted: Sunday 23/12/2007 19:22
by pol
L'altre dia vaig agafa un 4000 que feia una calor infernal, i ja no es el primer cop que em passa, que passa que el conductor possal la calefaccio al tope o que tenen que pujar mes els preus per pogerlos arreglar?
O ho fan per fer dieta i que la gent s'aprimi

Posted: Sunday 23/12/2007 19:44
by EDC
Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.

Posted: Sunday 23/12/2007 22:06
by pol
EDC wrote:Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.
Pues el 4000 aquell no se que li avien fet

Posted: Sunday 23/12/2007 22:26
by victorcasta
Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.

Posted: Sunday 23/12/2007 23:24
by Trytasa Baldaquino
El pitjor es la "calefacció" humana de la L1, allà a les 7 de la tarda (especialment sentit Santa Coloma), ja us ho he dit molts cops.

És entrar del carrer amb un fred d'espant i passar a una "sorruna" irrespirable amb ferums barrejats d'aixella, suor-recent, suor-seca, alcohol, tabac, fritanga, espècies d'ultramar,... quan no pudor a cul, directament.

Jean Baptiste Grenouille ho passaria bomba, vaja! xD

Oh My God

Posted: Tuesday 25/12/2007 12:54
by JaMiRo!
victorcasta wrote:Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.
Això mateix penso jo.

Però no és la primera vegada que em trobo un 4000 en aquest estat. Imagineu-se aquesta mateixa situació a l'estiu...Oh My God... :vomit

Jo he arribat a sortir del cotxe en qüestió amb l'aire condicionat espatllat per anar a un altre o esperar el proper tren...

Temperatura adequada dins el metro

Posted: Wednesday 26/12/2007 12:42
by Guigui
Entre l'aire condicionat espatllat i posar-lo a tot drap, fent així un gran servei al país en nom de la salut pública, són ben pocs els metros, especialment 3000 i 4000, que funcionen amb la temperatura adequada.

Posted: Wednesday 26/12/2007 17:38
by alex86bcn
Certament jo mes d'un cop he tingut k sofrir un 4000 a les 5 de la tarda del juliol Glories-Florida...i es infernal, al menys fins a Espanya, que es buida una mica...molta gent, i moltissima calor! aixi com arribar a passar fred en un 3000...e inclus en un 1100...pero d'aquests no em queixare, que qualsevol dia deixarem de veurel's :(

Posted: Thursday 27/12/2007 18:15
by Danzig
Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata

Re: La dieta del Metro (calor infernal dins d'un 4000)

Posted: Tuesday 01/01/2008 23:21
by entfe001
Aprenents.

Jo he fet dos viatges Barcelona - Girona amb la calefacció posada a tot drap. A ple estiu.

Re:

Posted: Monday 07/01/2008 12:07
by Mortadel·lo
Danzig wrote:Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata

home, fins que no tornes a beure aprima, i si no beus, aleshores SI que aprima :blah

Onada de fred --- Sauna 4000

Posted: Friday 07/03/2008 14:32
by Peter
Aquest matí, en plena hora punta, he pujat a un 4000 (no m'he fixat quin era) que tenia l'aire condicionat espatllat. Però a més, tambpoc hi havia la ventilació que acostumen a portar sempre posada. Un silenci absolut. Feia moltísima calor, però una cosa exagerada.
Ara que a la L-1 van una mica sobradets de material des de l'arribada dels 6000, no poden retirar del servei els trens que tenen deficiencies tant greus com aquesta? Molts cops he passat calor dins d'un vagó però diria que avui ha sigut la que més.
Aprofito i faig una altra pregunta a veure si algú m'ho pot contestar. Alguns cops ho he vist en alguns 4000. Es com si tinguessin algun problema elèctric que fa que els equips d'aire condicionat que van fora (els del sostre que fan soroll de ventilador), s'encenen i s'apaguen constantment (cada 5 -10 segons). Evidentment, quan passa això a dins fa mooooolta calor. Algú sap perquè passa això?