Page 1 of 1

Transport dels 6000 i altres sèries

Posted: Saturday 29/12/2007 1:22
by oriolp13
Hola companys :!:

Aquests dies, al agafar la C3, m'he estat fent una pregunta sobre el transport dels 6000. Com tots sabeu, aquests eren carregats amb camió a la Alstom a Sta Perpètia de Mogoda fins a Sabadell, on eren encarrilats i transportats amb tren fins a Plaça Catalunya.

La meva pregunta sorgeix perquè si no ho sabeu, hi ha una via que surt de la alstom i s'uneix a mollet amb la via de la línia C3 de la renfe. No entenc perquè els transporten amb camió i tren, que els hi surt molt més car que transportar-los directament amb el tren tota l'estona. I no serà pel trànsit de la línia, perquè a aquestes hores es inexistent. Quin creieu vosaltres que és el motiu?

Editat per l'administració per ampliar el títol

Posted: Saturday 29/12/2007 1:28
by U-Bahn
Perquè els 6000 són de CAF, i vénen de Saragossa. ;)

Posted: Saturday 29/12/2007 8:13
by oriolp13
Osti!
Vaya error més greu! :oops: :oops:
:'( :'( Perdoneume :oops:

Posted: Saturday 29/12/2007 10:40
by faristol
També podrien vindre de Saragossa Via LLeida-Manresa :x

Posted: Saturday 29/12/2007 12:11
by EUKibo
Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.

Posted: Saturday 29/12/2007 14:58
by pol
Osti!! valla lapusus hem portava a la web de alstom també veia 6000 i a la de caf també :x :x A la web d'alstom possa:22 coches intermedios Serie-6000 para Metro de Madrid i jo no llegixo ni de Madrid ni intermedios lapusus total :x :P

Posted: Saturday 29/12/2007 15:08
by victorcasta
EUKibo wrote:Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
Si no és té connexió directa amb la xarxa del client, per a les empreses constructores surt més a compte dur-ho en camions, doncs el lloguer d'una locomotora i pagar el solc corresponen a Adif. A més, en aquest transport concret havia d'anar a 15 km/h màxim, i fer 300 km a aquesta velocitat, com que no surt a compte.

Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.

Posted: Sunday 30/12/2007 1:05
by EUKibo
victorcasta wrote:Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
Visca Renfe i el seu centralisme! Així va de bé a Barcelona! Que no faci tallers arreu d'Espanya no sigui que donguin de treballar a un basc o un català separatista.

Posted: Sunday 30/12/2007 10:05
by aarongilp
Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.

Posted: Sunday 30/12/2007 15:32
by EUKibo
aarongilp wrote:Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
Espero que amb les ampliacions de les línies TAV hagin fet tallers a Valladolid, Sevilla i Barcelona. (A Barcelona crec que estan reformant Can Tunis)

I "oficialment" a Sant andreu es van estar una moooolt llarga temporada arreglant l'Estrella Costa Brava no? Quina efectivitat!

I les 440 sobretot, però també les 447 i fins i tot els Civia hi ha de cada manteniment tant ben fet...

Posted: Sunday 30/12/2007 18:53
by Mr. Baricentro
Cuant varen fer els caps motrius dels 100a La Maquinista, els váren portar sobre diploris fins a Madrid. Els remolcs que varen venir desde CAF nose com s'ho cvaren fer, pero m'imagino que epr l'estil.