Pack autobombo renfe+foment als Civia...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
JaMiRo!
N10
N10

Pack autobombo renfe+foment als Civia...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Tal i com ho llegiu, nois... :o

Després de patir un vigilant dient que baixès del meu R1 perquè segons ell "anava a l'EDF" i una informadora després que deia "que no, que va a Molins", he flipat el que he vist pels monitors del Civia on viatjava...Quan s'han posat a funcionar, clar, com la megafonia i els indicadors exteriors (fins que no hem passat Plaça Catalunya, no s'han posat en marxa...i el tren venia de Mataró). :?

Doncs m'he hagut de tragar dos videos:

-Un sobre Renfe, amb imatges històriques i detalls curiosos. Un video maco de veure com a aficionat al tren que sóc però indignant com a ciutadà que també sóc: la fi del video es del pal "renfe es megachupiquetecagas y mola mazo"...I precisament, aquest gol no me'l colen ni a mi ni a mitja Catalunya...

-I l'altre, agafeu-se fort, sobre el Ministerio de Fomento - Gobierno de España: parlant de les grans infraestructures faraonico-renfomentoadifo-malèniques...Aeroports, alta velocitat, carreteres, autovies, etc. Molt graciòs el parlar de la línia d'Alta Velocitat a Barcelona com si estiguès acabada...Tot un acudit. Per cert, el zetapé no inaugurarà res a diferència del que van fotre els seus nefastos (com ell) antecessors, però voleu dir que és correcte ficar aquests missatges ELECTORALS al transport públic? Per què m'he de menjar jo "la vida y obra del Ministerio de Fomento"? No se suposa que Renfe Operadora és una empresa privada? O es que realment el terme renfomentoadif del Guigui és més cert que res?

Salutacions indignades...

:evil: :evil: :evil:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
jordidr
N7
N7

Re: Pack autobombo renfe+foment als Civia...

Post by jordidr »

No crec que siguin videos electorals ja que per exemple hi pots trobar videos de quan es van estrenar els civia i aixo es trobava lluny dels comicis electorals
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Sí, i una part del vídeo la dedica a explicar la diferència de Renfe Op. i Adif. D'aquí a parlar de carrteres i autovies. Podrien donar informació "útil", com a TMB, i no autobombo...
Per cert, als Civia també sona la (...) musiqueta del tren del Nadal?
laura
N5
N5

Post by laura »

JaMiRo! wrote:Hola!

Tal i com ho llegiu, nois... :o

Després de patir un vigilant dient que baixès del meu R1 perquè segons ell "anava a l'EDF" i una informadora després que deia "que no, que va a Molins", he flipat el que he vist pels monitors del Civia on viatjava...Quan s'han posat a funcionar, clar, com la megafonia i els indicadors exteriors (fins que no hem passat Plaça Catalunya, no s'han posat en marxa...i el tren venia de Mataró). :?

Doncs m'he hagut de tragar dos videos:

-Un sobre Renfe, amb imatges històriques i detalls curiosos. Un video maco de veure com a aficionat al tren que sóc però indignant com a ciutadà que també sóc: la fi del video es del pal "renfe es megachupiquetecagas y mola mazo"...I precisament, aquest gol no me'l colen ni a mi ni a mitja Catalunya...

-I l'altre, agafeu-se fort, sobre el Ministerio de Fomento - Gobierno de España: parlant de les grans infraestructures faraonico-renfomentoadifo-malèniques...Aeroports, alta velocitat, carreteres, autovies, etc. Molt graciòs el parlar de la línia d'Alta Velocitat a Barcelona com si estiguès acabada...Tot un acudit. Per cert, el zetapé no inaugurarà res a diferència del que van fotre els seus nefastos (com ell) antecessors, però voleu dir que és correcte ficar aquests missatges ELECTORALS al transport públic? Per què m'he de menjar jo "la vida y obra del Ministerio de Fomento"? No se suposa que Renfe Operadora és una empresa privada? O es que realment el terme renfomentoadif del Guigui és més cert que res?

Salutacions indignades...

:evil: :evil: :evil:
Tot i que el millor video que ens posen és aquell que diu: "RENFE-Cercanias, cada día que viajamos, viajamos mejor"... :roll:

Bé, però aquests videos ja portem un any i mig empassant-los. Estaria bé que RENFE fes com ho fan al Metro: fer endivinalles, rodolins i refrans en català, castellà i anglès.

Sobre el que comentes de l'Estació de França, ahir estava a l'estació de Premià de Mar a les 17:00h i sento per megafonía que els trens que van amb destinació Molins de Rei, acabaran a l'Estació de França (precisament el proper tren que passava per l'estació era el que anava a Molins de Rei (17:09h), uns minuts més tard ens diuen que el problema ja s'ha solucionat i que els trens d'aquesta línia recuperarien poc a poc els seus horaris i recorreguts habituals, uns minuts més tard ens tornen a dir que els trens que van amb destinació Molins pararien a França... :x , al Clot ningú ens va dir res, així que la gent va seguir al tren amb el trajecte normal.

El més graciós es quan tornava cap a Premià (a les 20:45h a Sants) i vaig veure que el tren que anava a Mataró a les 19:52h encara no havia passat... :o
I quan vaig baixar a Premià, en dos minuts va venir un altre que anava cap a Mataró, en un minut més tard, un altre que anava a Blanes i en un altre minut, un altre que tornava a anar a Mataró! És a dir quatre trens en sis minuts... flipant...

Salutacions.
Baixador a Premià de Mar ja!
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Fins el 26 de desembre, que vaig agafar un tren cap a l'aeroport, mai no havia pujat en un Civia ;)

Si us serveix de consol, a l'agost del 2006 els trens moderns (cosins dels TMB 5000) de la línia A del metro de Roma encara portaven a les pantalles una publicitat repetida non-stop sobre un partit de futbol benèfic celebrat... a final de març d'aquell any :x
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

I fins no fa gaire a la marquesina de la parada d'autobús que està al costat de l'estació de Fornells encara hi havia publicitat institucional de l'últim referèndum de l'Estatut (ja seria massa que fos del de Núria :boig2)
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”