Sortides d'emergència de la Renfe a millorar

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metring
Administrador

Sortides d'emergència de la Renfe a millorar

Post by metring »

Parlem de les sortides d'emergència de la Renfe de Catalunya i de Clot. Hem pogut observar, veure fotos, etc., que existeixen, però no estan prou senyalitzades ni netejades, són llocs per a que gent deixi restes de menjar, orinaris, etc. Per què no es condicionen millor, per tal que el dia que passi alguna incidència i calgui evaquar el passatge, estiguin en millors condicions? I en el cas concret de Catalunya, per què no es reobre, i així estaria millor comunicada la Renfe amb la línia 2 del metro?
Guigui
Administrador

En la línia

Post by Guigui »

Sobre el perquè d'aquesta deixadesa, la meva lògica em depara una única resposta: va en la línia de la política de manteniment de Renfomentadif. A més, no oblidem que per Pl. Catalunya i Clot-Aragó no hi passarà el TAV i la pobrissalla que ha d'agafar el tren per nassos tampoc deixarà de fer-ho perquè hi hagi una mica més de brutícia escampada per les "instal·lacions". Per tant, per què esforçar-se?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Re: Sortides d'emergència de la Renfe a millorar

Post by metring »

Cert, l'estació en si necessita una Aqualimpia, però és que la sortida d'emergència...em dona ganes de convocar una brigada d'emergència voluntària, per a passar Chilit Bang per les parets, terra, perquè se't cau l'ànima als peus de la capa de ronya que hi ha!!!!!!!
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

Seria una bona opció obrir aquest pas cap a la linia 2, que crec que seria més llògic que no pas el llarg passadís de Passeig de Gràcia, encara que es poden posar els dos alhora per enllaçar més directament amb més linies de rodalies :?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
davida
N9
N9

Post by davida »

I avisar a sanitat pel mal estat sanitari de l'estació perque clausuri l'estació? :riure
metring
Administrador

Post by metring »

davida wrote:I avisar a sanitat pel mal estat sanitari de l'estació perque clausuri l'estació? :riure
Home, tal i com està, com no possin mitjans aviat per netejar-la, els usuaris acabarem agafant alguna cosa estranya. Si ja passa amb els aires condicionats, imagineu amb això :nono
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

Algun dia hauriem de parlar de la política de manteniment de TMB, que déu n'hi do
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

I les sortides d'emergència de Sant Andreu (malament dita Sant Andreu Comtal) déu n'hi dó.

Primer que no existeixen.

I després que les sortides "convencionals" es tracten d'unes escales molt molt estretes que no permeten apenes dues persones el paral·lel. Aquestes escales són molt altes i empinades i sempre generen grans cues quan hi baixa una quantitat no molt gran de gent. En cas de que aquestes es colapsion no hi ha altra sortida.

En cas d'emergència la gent no voldria fer cua com es fa a Sant Andreu, i només que es tropieze un a les escales ja no pot sortir ningú de l'estació.

Per no dir que un cop a dalt al pont has d'anar obligatòriament a l'estació, on hi ha per sortir validadòres del pànic anti-seguretat on hi trobes els segurates d'esquenes a les vies sempre fumant que si es colen un grup d'skins no diuen res, però si a una persona gran ja li pita el bitllet o s'ha equivocat de títol per culpa de RENFE a aquella si que li van a fotre la bronca i de males maneres... Aquestes validadores no permeten la sortida de passatgers de manèra àgil perquè has d'introduir-hi els títols de transport per sortir.

Per no dir que si un cap d'estació de Sant Andreu triga 15min per treure el llibre de reclamacions amb una parsimònia extrema, si anés amb aquesta velocitat a obrir portes de sortida no vegis...

Cal dir que hi ha una sortida "ilegal" cap al cantó de La Maquinista que els molt poc eficients de RENFE no la volen construir pels centenars de passatgers que o bé viuen en aquella banda o bé volen anar al centre comercial. Per accedir a aquesta sortida ilegal cal saltar a les vies, que a Sant Andreu són molt baixes, a mi fins i tot em costaria, a una persona una mica menys àgil ja ni et dic...
metring
Administrador

Post by metring »

EUKibo wrote:I les sortides d'emergència de Sant Andreu (malament dita Sant Andreu Comtal) déu n'hi dó.
Mmm...Malament dita Sant Andreu Comtal? A les hores, com la diferenciariem de la de la meridiana?
davida
N9
N9

Post by davida »

Que jo sapiga el "Comptal" ve del rec "Comptal". Aquest rec abastia aigua a Barcelona desde l'edat mitja, em sembla que fins no fa gaires anys i pasava aprop de l'estació de Sant Andreu Comtal
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

metring wrote:
EUKibo wrote:I les sortides d'emergència de Sant Andreu (malament dita Sant Andreu Comtal) déu n'hi dó.
Mmm...Malament dita Sant Andreu Comtal? A les hores, com la diferenciariem de la de la meridiana?
Anomenant-la Fabra i Puig com la del metro, deixant aixi de confondre a la gent amb noms estrafalaris.
Guigui
Administrador

"Sortides d'emergència"

Post by Guigui »

Si no vaig errat, St. Andreu Comtal té les mateixes sortides d'emergència que qualsevol altra estació en superfície. I és que és altament improbable que algú pugui inhalar-hi fums tòxics o morir-hi carbonitzat per algun incendi al túnel...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Si ens posem a rajar d'estacions subterrànies de difícil evacuació no hi ha cap operador que se n'escapi. Manresa Viladordis no és per tirar coets, i Sabadell Rambla (condemnada a desparèixer) té un transformador elèctric a l'accés principal i la sortida d'emergència a Sabadell Estació, per posar dos exemples dels FGC. Gràcia tampoc es queda lluny.
metring
Administrador

Post by metring »

Una sortida d'emergència que vaig veure ahir, i em va sorprendre: dins el recinte "Palestra" del complex esportiu de Can Dragó, a on es troben les pistes d'atletisme, i allò està tancat els dissabtes i diumenges a la tarda. Imagineu que hi ha una emergència i s'han d'evaquar els viatgers d'un tren: es quedarien dins el recinte!!!! :nose
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

No ho sé si es una sortida d'emergencia, a mi em van dir, quan hi anava a entrenar allí, gent d'alli, que allà baix hi havia un cuartet que hi guardaven eines seves de les pistes, a vegades la porta estava oberta, pero mai vaig saber que hi havia a baix...
metring
Administrador

Post by metring »

uriol108 wrote:No ho sé si es una sortida d'emergencia, a mi em van dir, quan hi anava a entrenar allí, gent d'alli, que allà baix hi havia un cuartet que hi guardaven eines seves de les pistes, a vegades la porta estava oberta, pero mai vaig saber que hi havia a baix...

Doncs al cartell amb el pal, diu que és sortida...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”