Consulta als experts o no experts...
-
- N7
Consulta als experts o no experts...
Avui per feina he anat a l'hospitalet, i bueno he agafat rodalies, per no rallarme en el metro... i com habia de anar aprop de la estació de hospitalet de renfe(rambla just oliveres L1), doncs vaig dir, com passa segons la web a arc de trionf cada 3 minuts, pos, mira... em surt més a compte agafar les rodalies, avui que el Cuni no ha informat de que hi ha problems... dit aixó... anant cap allá... mentres s'arribava a la estació, m'he fixat que les vies 3 i 4(aixo vaig saber despres que tenien aquell nº) tirant cap a BCN hi ha com un tunel que Porta a on? Aquesta es la meva pregunta... es un antic tunel? es un futur tunel? Hi ha tunel a hores d'ara allá? Misteris... Pero... aquell tunel aniria bé per separar les linees que segueixen per cornellá... de les que es queden a hospitalet. Dic jo... vaja, pero per aixó ho pregunto.
Re: Consulta als experts o no experts...
Es un tunel que un ramal que conecta l'Hospitalet Bellvitge.
L'utilitzaven els mercaderies a Can Tunis abans que s'inagures la nova linia El Papiol - Can Tunis. El darrers mesos, per les obres a Sants, alguns dies han desviat trens de la linia del Garraf a l'Hospitalet utilizant aquest ramal.
Aquest ramal te els die comptats quan es fagi la nova estació de la Torrassa
L'utilitzaven els mercaderies a Can Tunis abans que s'inagures la nova linia El Papiol - Can Tunis. El darrers mesos, per les obres a Sants, alguns dies han desviat trens de la linia del Garraf a l'Hospitalet utilizant aquest ramal.
Aquest ramal te els die comptats quan es fagi la nova estació de la Torrassa
-
- N7
Re: Consulta als experts o no experts...
Ok, es el ramal aquell... que es veu no se si al sortir de bellvitge o per allá... que no se sabia misteriosament on anava... jo pensaba que alló anava a cornellá o algo aixi... i ara veig que aquell punt s'uneix amb el que tu dius... Gracies... es podria fer una secció de consultes... aprofitant aquest topic... no? Espai per a consultes... no?