Page 1 of 1
Els termomètres de la L-3.
Posted: Friday 01/02/2008 16:57
by Miquel
Ultimament a la L-3 els trens corren amb els termomètres apagats i a consecuencia la megafonia apagada, també molts cops és queden "encallats" a una estació i ja no avança, aixó he vist a les 3 sèries que hi han a la línia.
No se que pasa, peró des de el Gener, a la línia 3 hi passen coses molt estranyes com per exemple:
El 5000 alterna amb Manual, ATP i ATO.
Els trens és reinicien massa sovint, o baixen el pantògraf.
En sabeu res o teniu alguna explicació per aixó?
Curiositat
Posted: Friday 01/02/2008 17:12
by Guigui
Ahir vaig anar en un 3000 direcció Zona Universitària al qual el termòmetre s'havia quedat parat a Vall d'Hebron (sense parpellejar). A partir de Lesseps o Fontana (no ho recordo exactament) es va restablir amb normalitat. El curiós és que la megafonia va funcionar correctament tota l'estona.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Friday 01/02/2008 17:19
by Miquel
A mi, l'últim cop que em va passar, va ser dimarts passat en un 3000 reformat(3013-3036), al sortir de Canyelles, va marcar Valldaura, peró després, al marxar cap a Mundet, el termomètre és va quedar encallat parpellejan a Valldaura, i la megafonia ja no va sonar.
Jo vaig baixar a Montbau, a partir d'aquí no se rés més.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Saturday 02/02/2008 1:20
by 437.001
Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Saturday 02/02/2008 9:38
by Miquel
437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
És masa dora per aquest canvi, els termòmetres encara no deuen estar fets i la megafonia no deu estar gravada.
Si s'ignagura a la tardor, el 3001-3004 a l'última revisió abans de la ignaguració, li canviaran els termòmetres i la megafonia 1 parell de dies abans. Crec que el problema està a la via i a el sistema del tren.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Saturday 02/02/2008 17:29
by wefer
437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Més aviat el problema deu ser que aquests trens, els 3000, aviat es remodelaran, per la qual cosa els deuen estar fent el manteniment mínim per no haver de comprar equips de recanvi que s'hauran de llençar al cap de poques setmanes.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Saturday 02/02/2008 21:18
by Miquel
Això també passa a els trens de la sèrie 2000 i 5000, i als reformats també.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Tuesday 05/02/2008 0:06
by wefer
Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Tuesday 05/02/2008 19:12
by pol
wefer wrote:Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Amb aixo, fa dies que els indicadors de temps possa coses rare, per exemple possava 1oper 1ren, encontes de proper tren i coses aixi.
Re: Els termomètres de la L-3.
Posted: Tuesday 05/02/2008 20:34
by Miquel
Aquest matí he anat amb un 5000(07:22) de Vall d'Hebron fins Pg Gràcia(07:34). Anava molt malament i l'ATP el feia aturar molts cops sense pasar de 50KM/h!.
Pero al pujar cap a Canyelles ,l'he perdut a Pg Gràcia (08:15) i al seguir-lo fins a Canyelles amb un reformat, anava a cotxeres. Una cosa molt rara.