si, volia dir alguna cosa però no m'hi havia posat.
Bé... la veritat és que aquest cotxe sembla que aquest prototip apunta el que serà el substitut de l'Ibiza, un utilitari, i aquesta és la forma que té, la d'utilitari.
Poc a veure té amb el Seat Sport original, un coupé esportiu, del qual recupera el nom però no el concepte ni encara menys la forma.
És emocionant, això sí, veure com, poc a poc, Seat comença a valorar el seu passat, cosa que fins fa poc temps era absolutament impensable. La commemoració de l'aniversari del 600, la sorpresa que ens va donar amb l'anunci de cap d'any on surtien tots els seus antics models i finalment això, un prototip on es recupera el nom del seu model més original i esportiu amb una referència directa. Tant directa, que a la web surt el nou prototip just al costat del Bocanegra (nom que mai va ser oficial) original:
http://www.seat.es/es/beapps/minisites/ ... index.html
Alguna cosa, encara que molt a poc a poc, va canviant en la sensibilitat històrica d'aquest país. Entre tots hi estem ajudant i encara ens donaran moltes bofetades... però tot apunta que el futur serà millor per al nostre passat
Per cert, haig de dir que fa dos anys ja els vaig enviar la proposta de fer un "remake" del Bocanegra a la Seat, o com a mínim recuperar-ne el nom per un nou model esportiu. No em van contestar...
I una altra cosa: considero que la millor notícia de Seat aquests últims anys, ha sigut que se n'ha anat al grup mare el seu "superdissenyador estrella", el tal Walter da Silva. No entenc que el considerin tant bo, quan ha portat la gamma de Seat gairebé a la ruïna amb uns models sense carisma, tots iguals.... patètics en definitiva. Així els van de malament les vendes. És clar que el Da Silva no haurà sigut l'únic culpable del desastre. I ara se l'han endut a VW... pobrets.