Page 1 of 1

reposta per part Departament de Política Territorial i Obres

Posted: Tuesday 18/03/2008 19:28
by fcuevas27
vaig fer un email i el vaig enviar al dptop, sembla ser que aquests l'han fet arribar a l'atm, i l'atm m'ha contestat... sembla ser que s'ho prenen una mica en serio, o almenys es prenen la molestia de llegir-ho i contestar... resumint em queixava del cobrament de 2 zones en servei nocturn de la n65 entre sabadell i castellar, i el tema dels civia als c4... i aixo m'ha respos atm...

Apreciat Sr. Cuevas,

Hem rebut el seu escrit que ens han fet arribar des del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, de la Generalitat de Catalunya.

Pel que fa al tema del nombre de zones del desplaçament entre Castellar del Vallès i Sabadell (suposem que deu ser aquest municipi tot i que vostè no ho esmenta en el seu escrit) hem de confirmar-li que si no fa cap transbordament a un altre transport es pot realitzar el desplaçament utilitzant una targeta integrada d'una zona. Si es fa algun transbordament s'hautia de fer amb una targeta de 2 zones.

Aquest criteri és d'aplicació tant en els serveis diurns com nocturns, gestionats per Sarbus. En el cas que algun conductor de la línia N65 li hagués exigit una targeta de 2 zones per a desplaçar-se entre Sabadell i Castellar del Vallès hauria de donar la data i hora del servei per tal que l'empresa pugui fer les gestions oportunes amb el conductor.

D'altra banda per la posada en funcionament d'aquest nou autobús, donat que l'ATM no en tenim informació, ens posarem en contacte amb Sarbus per tal que ens faciliti la informació; tan aviat com la tinguem ens posarem de nou en contacte amb vostè.

Finalment, pel que fa a la posada de trens del model Civia a la línia C4 de Renfe Rodalies, donat que aquest operador depèn directament del Ministerio de Fomento, avui mateix farem tramesa del seu escrit a aquest operador de transport per tal que en tingui constància i pugui donar-li una resposta.

Esperem que aquesta informació li sigui d'utilitat i aprofitem per saludar-lo ben atentament.


Núria Fontova
Servei d'Integració Tarifària i Comunicació
Autoritat del Transport Metropolità
Telèfon 93.362.00.21

Re: reposta per part Departament de Política Territorial i Obres

Posted: Wednesday 19/03/2008 21:27
by UT596001
fcuevas27 wrote:Pel que fa al tema del nombre de zones del desplaçament entre Castellar del Vallès i Sabadell (suposem que deu ser aquest municipi tot i que vostè no ho esmenta en el seu escrit) hem de confirmar-li que si no fa cap transbordament a un altre transport es pot realitzar el desplaçament utilitzant una targeta integrada d'una zona. Si es fa algun transbordament s'hautia de fer amb una targeta de 2 zones.

Aquest criteri és d'aplicació tant en els serveis diurns com nocturns, gestionats per Sarbus. En el cas que algun conductor de la línia N65 li hagués exigit una targeta de 2 zones per a desplaçar-se entre Sabadell i Castellar del Vallès hauria de donar la data i hora del servei per tal que l'empresa pugui fer les gestions oportunes amb el conductor.
Interessant resposta, però això no explica el perquè també et cobrin el bitllet senzill Castellar-Sabadell per la nit a 1,95 euros (2 zones). Fa una gràcia... :roll: (no l'he pagat el bitllet senzill, mai, però).

Aviam si l'ATM aixeca una mica la vista que té sobre el metro i fot mà als busos interubans, que falta fa.

Re: reposta per part Departament de Política Territorial i Obres

Posted: Saturday 22/03/2008 11:24
by palamalaguti
Hola a todos!!

Me parece lamentable, la respuesta de la responsable, de la ATM.
Si los conductores de Sarbus, cobran, el trayecto Sabadell-Castellar, por la noche como dos zonas, es porque en el pupitre a ellos les sale el precio de 2 zonas (1,95 Euros) y no el de 1 zona (1,30 Euros), y es lo que tienen que cobrar, el pupitre es el que manda.

Otra cosa es que acepte las tarjetas de 1 zona, cuando no tendría que ser así, en otras lineas nocturnas de Sarbus no aceptan las tarjetas de 1 zona, dependiendo en que parada esté el origen.

Castellar, está en la tercera corona de la Atm, por que la Atm ha querido que sea así, y si en la linea C1, el precio es de una zona, en el pupitre, el conductor te cobrará, una zona, si fueran dos, te cobraria dos.

Lamentable la actitud de la Atm, que echa las culpas , como siempre en este país al subordinado, en vez de solucionar el problema ella, con una actualizacion de los pupitres.

Saludos

Re: reposta per part Departament de Política Territorial i Obres

Posted: Wednesday 26/03/2008 11:28
by fcuevas27
reposta del dptop...

Senyor Cuevas ,

En resposta al vostre escrit tramès a la nostra bústia internet i segons la informació facilitada pe r la Direcció General del Transport Terrestre , us informem que referent al tema del Bus articulat de la C1 de Sarbus, ens hem posat en contacte amb l’operador i pel moment han decidit no posar en funcionament aquest vehicle per les dificultats d’adaptació del mateix a les característiques del recorregut que fa.

En quant al trens CIVIA de Renfe, l’any 2012 hi haurà 80 trens d’aquest tipus, que circularan per totes les línies de rodalies. Actualment s’han rebut 26 unitats, i circulen per una línia únicament per temes d’explotació – es més senzill concentrar totes les unitats en una línia perquè, per exemple, és més fàcil fer acoblaments entre trens-. A més d’això, es necessari fer obres a les andanes per tal d’adaptar-les a aquests combois.



Per últim, pel que fa a la tarifa que paga per fer el trajecte Castellar del Vallès-Sabadell, aquest trajecte es troba dintre del sistema tarifari integrat de l’ATM. En ser un trajecte entre dos municipis contigus, el preu del trajecte hauria de ser el corresponent a una zona tarifària –sempre i quan el trajecte es faci sense transbordaments-, independentment del fet que els dos municipis es trobin en zones diferents. De totes formes, hem reenviat la seva consulta a l’ATM de Barcelona, per tal que en tinguin coneixement, i puguin aclarir el seu dubte.



Esperem que aquestes explicacions li siguin d’utilitat.

Atentament,
Servei d'Informació i Documentació
Departament de Política Territorial i Obres Públiques

Barcelona, 26 de març de 2008