El AVE Sevilla-Madrid roza los 45 millones de viajeros

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

El AVE Sevilla-Madrid roza los 45 millones de viajeros

Post by trainman »

El AVE Sevilla-Madrid roza los 45 millones de viajeros

22.04.08 -
Un total de 44.851.467 viajeros han utilizado los servicios AVE de Larga Distancia que circulan entre Madrid y Sevilla desde que el 21 de abril de 1992 se inaugurará la línea de Alta Velocidad. De ellos, más de 3,5 millones han sido transportados en los 13.688 servicios de AVE del último año, entre el 21 de abril de 2007 y el 15 del mismo mes de 2008. En estos 16 años, los trenes AVE Madrid-Sevilla, que han circulado a una velocidad máxima de 300 km/h. por los 471 kilómetros de la línea, han mantenido un índice de puntualidad que cada año ha superado el 99% y que en 2007, en cumplimiento del compromiso de puntualidad que Renfe mantiene en la línea, supuso que se indemnizara a los viajeros de 126 trenes, un 0,9% sobre el total.

http://www.lavozdigital.es/cadiz/200804 ... 80422.html
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: El AVE Sevilla-Madrid roza los 45 millones de viajeros

Post by wefer »

Les comparacions sempre són odioses, i més si es comparen coses que són discutiblement comparables... però fet aquest aclariment, no em puc deixar de dir que el que ha transportat aquesta línia d'Alta Velocitat en 15 anys és menys del que transporta Metro de Barcelona en 3 mesos, Rodalies Barcelona en 5 mesos o FGC Barcelona en 9 mesos. Podríem fer les comparacions entre l'AVE i les xarxes de transport d'altres ciutats de la mateixa manera, i obtindríem resultats similars o encara més escandalosos.

En canvi, diria que les inversions dedicades a cada mitjà no segueixen exactament aquesta mateixa distribució. És com per pensar-hi.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”