TRAJECTE BCN-CASTELLAR...
TRAJECTE BCN-CASTELLAR...
Ahir per la tarda em va passar una cosa curiosa, vaig agafar tren direccio a terrassa, a pl. catalunya a les 20.09h, vaig validar amb t-10 de 2 zones... vaig arribar a 3/4h a sbd-centre, la renfe em va pagar el viatge doncs la devolucio xpress m'estava esperant... , el tren venia tard... La questio es que vaig poder agafar la vallesana de 3/4 cap a castellar, nomes havien passat 30 i pocs minuts, pero la validadora em va marcar viatge... el conductor es va fer el longuis i no em va camviar la tarja, pero vaig veure que estava programada desde la est. de busos fins la llanera, no se si va ser aixo, estar mal programada, o be que sarbus ja cobra 3 zones de bcn-castellar, quan fins ara es podia fer amb 2...
Re: TRAJECTE BCN-CASTELLAR...
No, no ho han canviat encara doncs si fos així per el trajecte Badia-Barcelona que a vegades faig m'hauria d'haver tornat a cobrar en comptes de fer-me el transbord gratuït.fcuevas27 wrote:Ahir per la tarda em va passar una cosa curiosa, vaig agafar tren direccio a terrassa, a pl. catalunya a les 20.09h, vaig validar amb t-10 de 2 zones... vaig arribar a 3/4h a sbd-centre, la renfe em va pagar el viatge doncs la devolucio xpress m'estava esperant... , el tren venia tard... La questio es que vaig poder agafar la vallesana de 3/4 cap a castellar, nomes havien passat 30 i pocs minuts, pero la validadora em va marcar viatge... el conductor es va fer el longuis i no em va camviar la tarja, pero vaig veure que estava programada desde la est. de busos fins la llanera, no se si va ser aixo, estar mal programada, o be que sarbus ja cobra 3 zones de bcn-castellar, quan fins ara es podia fer amb 2...
Et pots fixar si els dos antepenúlitms números de la marcació et va marcar 08 o 18?
Per cert, imagino que sabràs que si t'agafa la tarjeta de 2 zones és preciament per la parada de La Llanera, no?