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Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Tuesday 06/05/2008 16:54
by Guigui
Notícia de l'
Avui:
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Barcelona prova de reservar als motociclistes un espai als semàfors per davant dels cotxes per evitar accidents
ACN / Miquel Codolar
Barcelona
Ult. Act. 06.05.2008 - 16:17 hs
L'Ajuntament de Barcelona ha iniciat aquest dimarts una prova pilot que durarà sis mesos per evitar accidents a les cruïlles amb semàfors quan una moto avança entre els vehicles per sortir en primera línea en el moment en què el semàfor es posa verd.
La mesura consisteix en la reserva d'un espai per a les motos entre el pas de vianants i el lloc on es paren els cotxes i s'ha posat en marxa a les cruïlles Balmes i Gran Via, Aragó i Vilamarí i Ganduixer i Passeig Bonanova.
L'objectiu és que els motoristes no es quedin entre els cotxes en el moment que aquests es posen en moviment perquè el semàfor es posa verd, ja aquesta situació posa en risc els conductors de dues rodes.
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Tuesday 06/05/2008 20:30
by Santfeliuenc
Hola,
Encuentro y valoro esta medida como una soberana tomadura de pelo y una falta de respeto total y absoluta. ¿Por qué los motoristas han de estar siempre y de manera sistemática al margen de la ley? ¿a santo de qué han de llegar los últimos al semáforo y se les ha de permitir que hagan slalom hasta ponerse los primeros? ¿por qué narices han de salir los primeros en los semáforos?
En el código de circulación y por su seguridad dice bien clarito que cualquier vehículo que adelante a una bici o a una moto ha de dejarle un espacio de 1,5 metros. Yo lo respeto, siempre les dejo ese espacio, pero cuando son ellos los que han de adelantarme si voy en coche, ¿por qué no lo respetan si es por su bien? ¿por qué no me dejan 1,5 metros de separación? ¿por qué se cuelan entre los coches para hacer lo que les dé la gana?
Y encima, en lugar de hacerse cumplir la ley y en lugar de respetarla, la solución ¿cuál se supone que es? ¿hacer lo que ellos quieran? o sea, como se cuelan y cometen ilegalidades, para que no haya tantas... ¿se legaliza lo ilegal? ¿se les permite que se pongan los primeros y que se cuelen entre los coches cuando eso no se puede hacer, aunque ellos lo hagan siempre?
Venga hombre, por favor, que esperen en el semáforo hasta que les toque su turno como todo el mundo, ¿o acaso ellos son mejores que nadie? ya está bien señores, ya está bien de tanta tomadura de pelo. Son los primeros que protestan por todo y se saltan todo a la torera, hacen lo que se les antoja, y encima... ¿hay que guardarles ahora un sitio para que se te cuelen delante y salgan los primeros? ¿y eso por qué? ¿qué será lo próximo? ¿que se quite todo el mundo de enmedio cuando venga uno de estos motoristas para que pase delante?
¿Es legal hacer slalom entre los coches? ¿es legal que un motorista se cuele hacia adelante circulando por encima de las líneas de separación de carriles hasta ponerse el primero cuando los carriles están ocupados en toda su superficie? ¿es legal que un vehículo le deba dejar a un motorista un espacio de seguridad de 1,5 metros pero que dicho motorista pueda ir haciendo slalom por las calles de las ciudades o en carretera pegándose a menos de 2 cm de esos mismos vehículos a quienes él le exige ese mínimo de 1,5 metros?
Lo que han de tener los motoristas es más respeto, más civismo, menos ganas de creerse que son Pedrosa, Lorenzo, Rossi, etc. y respetar las normas de circulación. Tan simple como eso, que mucho pedir guardarraíles especiales pero luego van al doble de la velocidad permitida en todas las vías urbanas e interurbanas, cambiándose de carril sin indicar nada, haciendo slalom por detrás de los coches y encima exigiendo a los demás que prevean sus burradas y sus cambios súbitos de carril sin indicar nada para que no les den golpecitos y los tiren. Que ayuden un poco toda esta panda de insolidarios que encima se creen, no sé por qué razón, que tienen bula para ponerse los primeros a la salida de los semáforos y a la salida de todas partes. Y son gente que lo mismo que los ciclistas, si llegan a un semáforo en rojo, son capaces de bajarse, circular como si fuesen peatones por un paso de cebra y volverse a subir a la moto para saltarse el semáforo y empezar a circular por la otra calle, que no será ni la primera ni la última vez que lo veamos.
Saludos,
Sergio
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Tuesday 06/05/2008 20:57
by Estrella_de_Galicia
Santfeliuenc wrote:Lo que han de tener los motoristas es más respeto, más civismo, menos ganas de creerse que son Pedrosa, Lorenzo, Rossi, etc. y respetar las normas de circulación. Tan simple como eso, que mucho pedir guardarraíles especiales pero luego van al doble de la velocidad permitida en todas las vías urbanas e interurbanas, cambiándose de carril sin indicar nada, haciendo slalom por detrás de los coches y encima exigiendo a los demás que prevean sus burradas y sus cambios súbitos de carril sin indicar nada para que no les den golpecitos y los tiren. Que ayuden un poco toda esta panda de insolidarios que encima se creen, no sé por qué razón, que tienen bula para ponerse los primeros a la salida de los semáforos y a la salida de todas partes. Y son gente que lo mismo que los ciclistas, si llegan a un semáforo en rojo, son capaces de bajarse, circular como si fuesen peatones por un paso de cebra y volverse a subir a la moto para saltarse el semáforo y empezar a circular por la otra calle, que no será ni la primera ni la última vez que lo veamos.
Que gran razón tienes... Cierto es que tambien hay que dejarles espacio y todo eso pero en barcelona
por norma general todos los motoristas son un peligro... Eso si tambien hay que añadir que los ciclistas casi que 3/4 de lo mismo... Yo soy ciclista y no hago el loco ni slalom.. Y en lugar de ir por el carril bus vas por un carril normal ves a los conductores con cara de que te odian por no ir por el carril bus... Señores que en barcelona NOS MULTAN A LOS CICLISTAS POR CIRCULAR POR EL CARRIL BUS!! en fin... Que quede claro que circulamos por el carril bus por ser un carril donde hay menos circulación eso si, ante todo hay que cumplir la normativa pero tambien los cilicstas somos más fragiles...
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 07/05/2008 20:37
by orique
Hola,
a veure, analitzant fredament tot això:
Trobo una tonteria el que ha fet l'Ajuntament. A més, he vist una foto d'aquesta "zona reservada" i s'ha senyalitzat amb una malla groga, de les que et prohibeixen quedar-t'hi al damunt
.
El metre i mig de distància s'ha establert per un motiu molt senzill: un vehicle de dos rodes es molt més inestable, i a la mínima pots caure. A la mínima vol dir per l'aire que mou l'altre vehicle, per l'ensurt de veure passar el vehicle tan a prop, o per altres motius. I un vehicle de dos rodes no protegeix els ocupants en absolut. Conduïnt un vehicle de dos rodes, ets tu el que pel teu propi bé ja guardes una distància lateral suficient.
Em sembla que hi ha un estereotip del motorista una mica passat de voltes. Hi ha inconscients, i tant, com també n'hi ha amb quatre rodes. No hi ha "negre" només, hi ha "blanc", "negre" i molts matisos de gris.
Gairebé tothom comet petites infraccions a diari (qui no en comet mai cap, o bé ja ni se n'adona o menteix). Tots. Vianants, ciclistes, motoristes, conductors de cotxe, d'autobús... Les que heu enumerat són infraccions, i moltes altres que no, també.
El carril bus, és un carril bus, no un carril bici. Jo gairebé sempre vaig pel carril de cotxe de la dreta, si no haig de girar a la dreta o pels motius que sigui no m'hi puc posar.
Jo sóc vianant i creuo en vermell. Sóc ciclista i a vegades m'aturo més endavant del semàfor. Sóc conductor de cotxe i a vegades no compleixo del tot els límits i les normes. Dintre d'un temps probablement em passi a la moto...
Qui estigui lliure de pecat, que tiri la primera pedra...
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 07/05/2008 21:04
by Santfeliuenc
Hola,
Me parece muy bien, pero la verdad es que no hay por donde cogerlo.
Yo soy el primero que quiere la seguridad para el motorista, pero no una seguridad cualquiera, sino seguridad al 100% así que ¿es frágil? ¿con el viento puede caerse? pues para evitar todo eso que sean respetuosos y que guarden ellos a los automovilistas el metro y medio de distancia de seguridad. Punto. Que no pasen rozando los coches, que no hagan slalom hasta ponerse los primeros, que se pongan delante de mi en el medio del carril para vehículos, que tienen todo el derecho igual que yo que a lo mejor puedo ir en coche y se acabó. Ponerles un espacio reservado es admitir, tolerar y dar luz verde a que se cuelen por entre los coches y a que hagan slalom y eso es completamente ilegal, se mire por donde se mire.
Por su propia seguridad, que no lo hagan. Y por mucho que lo hayan hecho y lo sigan haciendo a lo largo de los tiempos y desde que el mundo es mundo, eso de colarse entre los coches por encima de las líneas hasta ponerse los primeros no lo pueden hacer, no lo deben hacer y es ilegal. Si nos ponemos todos a hacer cosas de esas, esto sería "can picha", ¿nos colamos los conductores por el carril contrario cuando no pase nadie porque nos va bien en ese momento? ¿damos marcha atrás en la autopista porque se nos ha pasado la salida? ¿nos metemos en contra-dirección durante un tiempo breve porque "total, solo va a ser un momento"? no, no lo hacemos, tenemos claro que es ilegal y cuando lo vemos en cámaras aéreas en el telediario que lo ha hecho alguien nos escandalizamos ¿verdad?. Pues claro, porque eso es ilegal y no se debe hacer. Pues lo mismo con las motos que se ponen las primeras porque les sale de los cojones: señores, no se puede, están Uds. pasando a menos de 1,5 metros de los coches y a veces tocando los retrovisores y generando un peligro de donde no lo hay. Eso, por mucho que se vea hacer constantemente, no es correcto. Y el hecho por el cual "lo haga mucha gente" no es justificación alguna ni exime de nada: no se hace y punto.
En lugar de poner tanto radar y tanto límite a 80 en autovías de 4 carriles, si de verdad se quiere recaudar, que pongan cámaras y guardias en los semáforos y que multen a quien se cuele por entre los coches para ponerse en la "pole position" que ya vereis la de pasta que se sacan.
Saludos,
Sergio
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 07/05/2008 21:28
by orique
Hay de todo, Sergio. A mí también me parece mal que hagan slalom. Pero por ello no puedes culpar a todos los motoristas. Yendo en bicicleta me han pitado por circular por el carril que toca, incluso por pararme en un semáforo rojo!!
Los videos de la DGT no tienen desperdicio. Y sí, se hace marcha atrás para volver a la salida. Yo no lo hago, pero hacerse, se hace...
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 07/05/2008 21:39
by megapauer
orique wrote:Hay de todo, Sergio. A mí también me parece mal que hagan slalom. Pero por ello no puedes culpar a todos los motoristas. Yendo en bicicleta me han pitado por circular por el carril que toca, incluso por pararme en un semáforo rojo!!
Pues casi podría afirmar que casi nunca he visto una moto, en ciudad, mantener la velocidad detrás de un coche y al parar, quedarse en su sitio tal como dice el código de circulación.
Si hay 3 carriles, pues 3 vehículos paralelos.
Y el hecho es que lo comentas con cualquier motorista y te dice claramente que si no pudiese hacer todas esas infracciones, no valdría la pena ir en moto.
Ver para creer.
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 07/05/2008 23:18
by orique
Sí que val la pena... per aparcar a qualsevol lloc sense haver de pagar. (i no necessàriament a sobre de la vorera).
I per altres motius com ara el mediambiental. Per anar sol en cotxe, em sembla millor la moto. Menys contaminació i menys costos de combustible.
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Thursday 08/05/2008 0:14
by Santfeliuenc
Hola,
Si no se quiere contaminar ni que se utilice el coche o la moto, implántese una red de cercanías y una red de metro como Dios manda. Si no se hace eso, la gente ha de moverse. Ahora bien, moverse respetando la ley y con seguridad, y el hacer slalom entre los coches o el ponerse el primero "por cojones" no es ni ser cívico, ni es legal, ni es seguro y además lo hacen como si eso fuese lo normal y como si tuviesen razón y les amparase alguna norma no escrita.
Vete y dile a un motorista que no haga eso, vamos, si tuvieran una pistola te pegaban un tiro como quisieses impedirles que se moviesen entre los coches. Pues que les quede claro: NO SE PUEDE. Eso es una INFRACCIÓN.
Y atención, es simple y llanamente POR SU SEGURIDAD, ¿no estamos hablando y comentando siempre que hay que protegerlos y que son los más débiles? ¿no es eso? pues si eso es así, que sean ellos mismos los primeros que prediquen con el ejemplo y que sean ellos quienes PROTEJAN SU PROPIA VIDA y pasar entre los coches sobre las líneas de los carriles esquivándolos mientras están parados y haciendo giros bruscos con el manillar no guardando la distancia de 1,5 metros no es una actuación segura, no es legal, no lo deben de hacer y lo hacen.
Repito, es que no hay por dónde cogerlo. No tienen razón y punto. El hacer slalom no se puede permitir y se acabó. Es que no hay más. Es peligroso. Que no lo hagan, ****, y al que lo haga: multa que te crió.
Saludos,
Sergio
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Thursday 08/05/2008 8:17
by Estrella_de_Galicia
Santfeliuenc wrote:Yo soy el primero que quiere la seguridad para el motorista, pero no una seguridad cualquiera, sino seguridad al 100% así que ¿es frágil? ¿con el viento puede caerse? pues para evitar todo eso que sean respetuosos y que guarden ellos a los automovilistas el metro y medio de distancia de seguridad. Punto. Que no pasen rozando los coches, que no hagan slalom hasta ponerse los primeros, que se pongan delante de mi en el medio del carril para vehículos, que tienen todo el derecho igual que yo que a lo mejor puedo ir en coche y se acabó. Ponerles un espacio reservado es admitir, tolerar y dar luz verde a que se cuelen por entre los coches y a que hagan slalom y eso es completamente ilegal, se mire por donde se mire.
[...]
En lugar de poner tanto radar y tanto límite a 80 en autovías de 4 carriles, si de verdad se quiere recaudar, que pongan cámaras y guardias en los semáforos y que multen a quien se cuele por entre los coches para ponerse en la "pole position" que ya vereis la de pasta que se sacan.
100% razón pero lo de la "pole position" te aseguro que lo ven y no dicen nada, en cambio vamos en coche tenemos cualquier despiste y ahi estan para saborear el gustazo de meternos una multa...
y te cito de nuevo
Santfeliuenc wrote:
Repito, es que no hay por dónde cogerlo. No tienen razón y punto. El hacer slalom no se puede permitir y se acabó. Es que no hay más. Es peligroso. Que no lo hagan, ****, y al que lo haga: multa que te crió.
El hacer slalom no se puede permitir y se acabó.
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Thursday 08/05/2008 11:33
by uriol108
El Periodico :
Les confusions obliguen a canviar les graelles de motos
• Una frase a terra indicarà que poden ser usades per motoristes
L'endemà de posar en marxa una prova pilot que permet a les motos utilitzar unes graelles exclusives en tres cruïlles amb semàfors de Barcelona, l'ajuntament modificarà la senyalització del paviment perquè fa que els conductors es confonguin. Ara molts no hi entren perquè es pensen que està prohibit. Per evitar que hi hagi més equívocs, el consistori hi pintarà una frase aclaridora en què s'indicarà que les motos sí que poden utilitzar aquest espai.
L'ajuntament ha pintat en el paviment una graella amb línies grogues abans del semàfor. El senyal és igual al que hi ha en algunes interseccions de carrers i que indica que un vehicle no s'hi pot aturar per no generar embussos.
EFECTE CONTRARI
Com que la coincidència provoca l'efecte contrari i desconcerta els conductors, tot i que uns senyals verticals diuen que l'espai és exclusiu per a les motos, l'a- juntament pintarà sobre el paviment amb lletres grans i blanques la frase Excepte motos perquè els motoristes sàpiguen que no tenen prohibit entrar-hi. No és la millor solució, però l'ajuntament diu que la normativa no li permet posar-hi cap altre text ni una imatge.
Ahir, gairebé ningú va fer servir les graelles. Molts conductors esperaven que el semàfor es posés verd al costat dels cotxes o entremig, cosa que la iniciativa intenta evitar per reduir les ziga-zagues de les motos.
El pla es va posar en marxa dimarts a Balmes amb Gran Via, a Vilamarí amb Aragó i a Ganduxer amb el passeig de la Bonanova, i pretén que les motos puguin arrencar en els semàfors abans que la resta de vehicles per evitar maniobres brusques i millorar la visibilitat. La prova pilot es desenvoluparà durant sis mesos. Si els resultats són els esperats s'estendrà a altres vies principals de la ciutat.
J. S.
BARCELONA.
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... _PK=507398
Poca inventiva
Posted: Thursday 08/05/2008 15:55
by Guigui
Les confusions obliguen a canviar les graelles de motos
Es veu que els amiguets dissenyadors no donaven per a més...
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Thursday 08/05/2008 18:35
by wefer
uriol108 wrote: Ara molts no hi entren perquè es pensen que està prohibit. Per evitar que hi hagi més equívocs, el consistori hi pintarà una frase aclaridora en què s'indicarà que les motos sí que poden utilitzar aquest espai.
Per continuar amb els despropòsits del nou experiment, proposo que la frase que escriguin al terra sigui aquesta:
"Habé, los del amoto, pararsus aki"
Algú els hauria de recordar als de l'ajuntament que si les motos es posen davant, és perquè no respecten el codi de circulació, que els obliga a circular per un carril com els cotxes, i no permet anar fent ziga-zagues per esquivar-los, degut a la seva perillositat.
Però en comptes de fer el que marca la llei, el nostre "estimat" ajuntament, no content amb no multar-los, encara els posa una zona exclusiva com a premi als que esquivin més cotxes.
Ara només falta que també regalin entrades per la nova muntanya russa del Tibidabo aquells que aconsegueixin saltar-se més de 10 semàfors en vermell en 10 minuts.
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Thursday 08/05/2008 19:21
by Santfeliuenc
Hola,
wefer wrote:Algú els hauria de recordar als de l'ajuntament que si les motos es posen davant, és perquè no respecten el codi de circulació, que els obliga a circular per un carril com els cotxes, i no permet anar fent ziga-zagues per esquivar-los, degut a la seva perillositat.
Però en comptes de fer el que marca la llei, el nostre "estimat" ajuntament, no content amb no multar-los, encara els posa una zona exclusiva com a premi als que esquivin més cotxes.
Ara només falta que també regalin entrades per la nova muntanya russa del Tibidabo aquells que aconsegueixin saltar-se més de 10 semàfors en vermell en 10 minuts.
Pues eso.
Saludos,
Sergio
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Friday 09/05/2008 16:38
by UT440_132M
wefer wrote:uriol108 wrote: Ara molts no hi entren perquè es pensen que està prohibit. Per evitar que hi hagi més equívocs, el consistori hi pintarà una frase aclaridora en què s'indicarà que les motos sí que poden utilitzar aquest espai.
Per continuar amb els despropòsits del nou experiment, proposo que la frase que escriguin al terra sigui aquesta:
"Habé, los del amoto, pararsus aki"
Algú els hauria de recordar als de l'ajuntament que si les motos es posen davant, és perquè no respecten el codi de circulació, que els obliga a circular per un carril com els cotxes, i no permet anar fent ziga-zagues per esquivar-los, degut a la seva perillositat.
Però en comptes de fer el que marca la llei, el nostre "estimat" ajuntament, no content amb no multar-los, encara els posa una zona exclusiva com a premi als que esquivin més cotxes.
Ara només falta que també regalin entrades per la nova muntanya russa del Tibidabo aquells que aconsegueixin saltar-se més de 10 semàfors en vermell en 10 minuts.
Ves donant idees
Hi ha qui ho troba fantàstic
Posted: Wednesday 21/05/2008 17:11
by Guigui
Alguns comentaris que he llegit i sentit, gens minoritaris, són autèntiques perles: que bé que ho facin perquè imagineu-vos si la gent que va en moto anés en cotxe.
Com si no hi hagués cap alternativa! Deliciós país, aquest...
Re: Espai propi per a motos als semàfors
Posted: Wednesday 21/05/2008 19:10
by Santfeliuenc
Hola,
Hay una grandiosa alternativa ferroviaria que se está obviando y que a nadie parece importarle. Hay corredores ferroviarios en Barcelona que existen solamente en la imaginación lógica de mucha gente pero que siguen vírgenes en la ciudad. Si la solución es propiciar ilegalidades y actitudes inseguras de quienes más tienen que perder y quienes más desprotegidos están, apañados vamos. Si lo que se les ocurre a nuestras autoridades es que las motos vayan haciendo slalom en lugar de propiciar y auspiciar nuevos túneles ferroviarios y la mejora de la desastrosa red actual de cercanías, pues eso es lo que hay.
Saludos,
Sergio
Més favoritisme per a les motos
Posted: Sunday 22/06/2008 19:38
by Guigui
Notícia de l'
Avui, edició paper del 22 de juny:
Més motos a la graella
| L'Ajuntament de Barcelona es planteja ja ampliar a més cruïlles els espais reservats per a motos previs als semàfors | S'hi instal·len baranes per evitar que hi accedeixin els vianants | Es descarta posar-ne als carrils bici
Carles Sabaté
Les motocicletes de Barcelona tindran més graelles exclusives davant dels cotxes. L'Ajuntament no farà el balanç de l'aplicació de les tres graelles instal·lades a primers de maig fins a la tardor, però els tècnics del consistori ja busquen noves cruïlles per dibuixar-hi l'espai d'aturada reservada a les motocicletes, que té com a objectiu reduir-ne la sinistralitat.
Les cruïlles de la Meridiana amb els carrers transversals de l'Eixample, la Gran Via amb algun dels carrers mar-muntanya i la carretera de Sants són alguns dels carrers on es poden situar noves graelles. Es descarta situar-les en vies més ràpides com la ronda del Mig. Tant el regidor de Mobilitat, Francesc Narváez, com el director de Mobilitat, Àngel López, es mostren prudents a l'hora de valorar l'efectivitat de les graelles, ja que "principalment es van instal·lar per reduir el nombre d'accidents que pateixen", coincideixen.
Accidents
Per avaluar l'efectivitat de les graelles caldrà tenir en compte un termini de temps més llarg per poder comprovar la disminució dels accidents a Gran Via-Balmes, Aragó-Vilamarí i Ganduxer-passeig de la Bonanova, però l'Ajuntament preveu que s'hi produiran menys topades. La sortida alhora de motos i turismes generava sovint desequilibris en els motociclistes, que sovint acabaven per terra.
Per millorar-ne l'efectivitat, l'Ajuntament ha anat aplicant correccions. L'endemà de la presentació ja va repintar la graella de quatre metres d'amplada. Amb els dies, els conductors s'hi acostumen i els motoristes s'hi aturen força més que abans.
La segona millora es va muntar fa uns dies, ja que s'hi va situar una tanca de cinc metres "per evitar que els vianants que fan drecera travessin i envaeixin l'espai reservat a les motos", defineix el regidor Narváez. D'aquesta manera s'aconsegueix que no hi hagi invasions de l'espai exclusiu i s'obliga els vianants a travessar perpendicularment el carrer i pel pas delimitat amb les barres blanques.
Tot i que les entitats de promoció de la bicicleta han reclamat que s'instal·lin també graelles per a bicicletes, el consistori ho descarta. Alguns carrils ja permeten aturar-se més endavant que els cotxes.
Re: Més favoritisme per a les motos
Posted: Sunday 22/06/2008 21:10
by orique
Alguns carrils ja permeten aturar-se més endavant que els cotxes.
On??
Al final, no serveix per res
Posted: Monday 15/09/2008 23:31
by Guigui
Avui he passat per la cruïlla de Ganduxer amb Pg. Bonanova i, tot i que no era hora punta, hi he vist una perla gens negligible: les dues motos que hi eren passaven olímpicament de la graella i s'havien aclofat a cavall entre la línia d'aturada i el pas de vianants.
I per això, volen ampliar l'animalada aquesta?