Page 1 of 1

Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 18:24
by oscar440
S´estan fent unes obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal, que afecta a la circulació de trens de les linies C-4 i C-7. El que m´interessa de tot això és:

-Es poden veure per la linia C-7 entre Rubi i Castellbisbal trens d´obres amb locomotores 316, 321. Per un altre fòrum han dit que també 333.3. On tenen la base aquestes locomotores? Ho dic pel tema fotos, per fer-les en linia, però també a estacions. Em sembla que aquestes locomotores descansen a Rubi.

-Alguns trens de la C-7 finalitzen/començen el seu recorregut a Cerdanyola/Universitat. He pogut veure també alguna 440-R fent aquest servei. Si algú pot veure alguna 440-R en aquest servei, si us plau que m´ho comuniqui. Vull fer fotos a una 440-R a Cerdanyola-Universitat.

Salutacions. ;)

Re: Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 18:26
by victorcasta
D'això ja se n'està parlant aquí. I sí, s'ha habilitat el pàrking de l'estació de Rubí com a "base de muntatge".

Re: Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 18:28
by orig440
Jo, doncs vaja ''base de muntatje'' :D :D :D xD

Re: Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 18:38
by oscar440
Jo el que vull fer fotos és a una 440-R que posi als indicadors Cerdanyola-UAB.

Salutacions.

Re: Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 19:05
by orig440
Com que baixo sovint a Barcelona, aviam si puc fotografiar i penjar una foto ;)

Re: Obres de millora d´infraestructura a Castellbisbal.

Posted: Monday 14/07/2008 19:20
by Pere
Comentar que la causa de que un tren cada hora de la C-7 acabi a Cerdanyola-Universitat és degut a l'implantació del tercer carril a la línia Papiol-Mollet, i aquestes obres obliguen a fer via única a tota la línia.
Les obres que afectaven a la C-1 i la C-4 eren per un canvi de traçat de la línia convencional que obligaven a fer via única entre Molins de Rei i Castellbisbal, i que provocava que un tren de cada dos de la relació Terrassa-Martorell acabés / començes a Molins de Rei i la relació de trens Mataró-Molins de Rei acabés / començés a l'Hospitalet.