TramviaBlau wrote:Jo m´he passat uns anys baixant caminant a la feina pel carrer Balmes entre General Mitre i Travesssera de Gracia on les voreres son minuscules....i es tot plé de motos que encara deixen menys espai per passar; si et creues amb un cotxet de nens no es podia passar de cap manera.....i vinga motos i mes motos. Les voreres per les persones no per les motos; ja se el que diran els moters, que on deixen llavors les motos....pero aixo ha de cambiar, ningú no es planteja anar amb cotxe al centre i aparcar gratuitament, i era una cosa que es feia fa anys.
La llei és la llei, i tots els motoristes saben bé, que la vorera ha de tenir uns mínims, si mal no recordo, de dos metres i mig d'ample. Si no és així és multable.
Jo, i no us torneu a venir assobre meu pel que dic, (com va passar la darrera vegada, en el fil de la Diagonal) és que ja n'hi ha prou de lucrar-se amb els ciutadans d'aquesta manera abusiva. Es lucren amb els alts i excessius preus del transport públic, es lucren amb zones verdes i blaves, i estem en un estat molt endeutat que ara necessita lucrar-se dels ciutadans pujant els impostos, els mateixos als que va regalar tants diners. Estic fart d'aquests impostors. A mi mentre no em baixin el preu del transport públic i en facin d'aquest negoci un
servei al ciutadà, demanaré doncs que deixin de omplir-se les butxaques amb els aparcaments, cosa que sembla que vol dir que les administracions intenten immobilitzar-nos, i trencar el moviment necessari de la població contemporania. Mentre li roben els diners als ciutadans, us donaré unes dades del 2007:
Jordi Hereu, alcalde de Barcelona 117.398 euros anuals
Celestino Corbacho: President de la Diputació de Barcelona: 144.200 euros anuals
Jaume Gilabert; president de la diputació de Lleida 108.220 euros anuals
José Montilla: president de la Generalitat de Catalunya: 164.043 euros anuals
Josep Félix Ballesteros, alcalde de Tarragona: 33.264 euros anuals.
I estem en un dels estats europeus on la mitjana salarial és de les més baixes, i el SMI se situa als 600 euros. Però tranquils que nosaltres pagarem, amb la nostra
necessitat de transport, els cafès de tots aquests espavilats.
Peatges, zones verdes, zones blaves, preus del transport públic, incompetència de les companyies de transport, incompetència, fins-i-tot, de les companyies elèctriques (apagada de fa uns anys), incompetència també i monopoli de companyies telefòniques, privatitzades de forma injusta. "Per qui, fins quan i per què, contra qui, com i contra què", que en diria Barbara.
Cito una frase que va dir Joan Clos, encara alcalde de Barcelona a "Una altra cosa": "Jo no pago a les zones d'aparcament i sovint deixo el cotxe en doble fila"