Taxis "clàssics"

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Taxis "clàssics"

Post by JaMiRo! »

Hola!

Dijous passat, a la nit, em vaig topar amb un taxi barceloní ben peculiar: un Renault 18!!!

Ja comença a fer-se complicat veure aquesta mítica màquina, imagineu-vos en taxi! La veritat, em va sorprendre molt veure aquest taxi. Com pot ser possible? I més tenint en compte la quantitat de quilòmetres que fan aquests trastos...???

He trobat més info al Foro Piel de Toro.

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Taxis "clàssics"

Post by metring »

Potser ja està donat de baixa, i el continuen conduïnt amb els colors de taxi, no ho sé.

Jo fa messos, vaig veure el que crec que era un 1430, a la Meridiana, però em sembla que aquell estava donat de baixa.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Taxis "clàssics"

Post by JaMiRo! »

metring wrote:Potser ja està donat de baixa, i el continuen conduïnt amb els colors de taxi, no ho sé.
Vols, dir? Tenia el número de llicència inscrit i, més important, el llum verd encès i el cartellet de "LLIURE"... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Taxis "clàssics"

Post by Fran-Ikarus »

Home, un dels que escriu allà (qui ha actualitzat l'últim el tema, amb l'R18 B-EX) sóc jo, ja podíeu atorgar-me una mica de credibilitat, no? ;)

Recapitulem (tot i que el resum "històric" dels últims anys està en l'esmentat tema de Pieldetoro):

- El "degà" indiscutible era el Seat 1430 del Sr. Marcelino, fins el 2005, any en què es va jubilar. El cotxe ara mateix està a Madrid, pertany al president del Club Nacional 1430-124-124 Sport, i bàsicament està tal qual, amb l'excepció de les calques i el "1-2-3" (per normativa)

- El "deganat" va passar al Renault 12 TS que veieu en les fotos del tema. Li va durar des del 2005 fins al passat desembre del 2007, ja que al gener del 2008, com podeu veure, en Vitaloni850 (a.k.a. Faristol) el va enxampar "destaxitzat".

- El "deganat" l'ha recollit el Renault 18 (GTS, em sembla) B-EX que veieu al final del tema. Em consta (jo mateix vaig pujar-hi) que fins fa uns mesos hi havia en circulació un altre Renault 18 (GTD, en aquest cas) lleugerament més modern, B-FD, i que probablement continui funcionant com a taxi.

- I, ja per pur afany de completisme:
http://www.foro.pieldetoro.net/foros/sh ... hp?t=32034
http://www.foro.pieldetoro.net/foros/sh ... hp?t=43207
- Un cop "jubilin" els R18, els candidats a recollir el testimoni (si és que no els retiren abans, clar) són un Mercedes 300D W123 (que de fet podria ser més vell que els R18, però pot estar rematriculat, i llavors per matrícula no seria comparable), algun R21 de Fase I, o un Seat Málaga 1.5 (de benzina) B-IL que exteriorment està impecable, o ho sembla.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Taxis "clàssics"

Post by JaMiRo! »

Crec recordar que el Renault 18 que vaig veure era un GTD (Dièsel). ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”