Page 1 of 39
Imatges per a la història
Posted: Tuesday 16/09/2008 15:51
by El LLOP
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 16/09/2008 17:18
by aim
Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!
De pel·li
Posted: Tuesday 16/09/2008 19:46
by Guigui
aim wrote:Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!
O d'aquella de l'Indiana Jones que va per una mina en una vagoneta a tota llet.
Re: De pel·li
Posted: Tuesday 16/09/2008 20:03
by aim
Guigui wrote:aim wrote:Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!
O d'aquella de l'Indiana Jones que va per una mina en una vagoneta a tota llet.
Doncs si, perquè amb el pendent que es veu al final....
Accés GMB-Transversal Catalunya
Posted: Wednesday 17/09/2008 15:58
by El LLOP
Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)
Sèrie 400
Posted: Wednesday 17/09/2008 16:06
by El LLOP
Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)
Edicle Urquinaona
Posted: Wednesday 17/09/2008 16:08
by El LLOP
Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)
Sèrie 100
Posted: Wednesday 17/09/2008 16:10
by El LLOP
Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 17/09/2008 16:34
by aim
Que bonica, la sèrie 100!
Posted: Wednesday 17/09/2008 17:11
by Guigui
El 100... possiblement, el metro més bonic que hagi circulat mai.
Això sí que és un punt per anotar-se, i no si tindrem la línia més llarga d'Europa (que no ho serà)!
Exposició trens i estacions 1982
Posted: Thursday 18/09/2008 19:11
by xevi
He trobat això i és brutal,
http://flickr.com/photos/chausson_bs/collections/ no sé si és d'algú de vosaltres però està molt bé.
M'han sorprès les fotos i el bon estat del material històric que conservava TMB l'any 1982 (fins i tot un bus de 2 pisos circulant del Born a Pl. Catalunya), on es va poder veure a l'exposicó "trens i estacions" que es va fer al born.
Tan bon material que hi havia i ara s'ha de restaurar tot.
Re: imatges per a la història
Posted: Friday 26/09/2008 3:57
by sortrens
El termòmetre antic de la L1 amb final a Torrassa a la parada d'Universitat surt l'enllaç amb Renfe??? Sabía que Renfe passa a prop d'Universitat però creia que mai habia entrat en servei aquesta estació de Renfe.
Connexió Renfe-Universitat
Posted: Friday 26/09/2008 11:09
by Guigui
sortrens wrote:El termòmetre antic de la L1 amb final a Torrassa a la parada d'Universitat surt l'enllaç amb Renfe??? Sabía que Renfe passa a prop d'Universitat però creia que mai habia entrat en servei aquesta estació de Renfe.
És l'antiga boca de Pl. Catalunya que hi enllaçava i que avui està tancada.
Re: imatges per a la història
Posted: Friday 26/09/2008 19:39
by AlbertBCN
Quina passada de fotos, El Llop!!!
Ara entenc una mica millor el 'batiburrillo' de vies quan surts de Pg de Gràcia en la L4, que el tren va tan a poc a poc...
Gràcies per compartir les imatges.
Salutacions,
Re: imatges per a la història
Posted: Saturday 27/09/2008 0:54
by JaMiRo!
Re: imatges per a la història
Posted: Saturday 27/09/2008 12:27
by aim
Aquella mena de corda que es veu dins la cabina del 400 per a què serveix?
Re: imatges per a la història
Posted: Saturday 27/09/2008 19:12
by El LLOP
aquesta caixa de fusta, l'equipaven tots els 1000 i 1100, 400 i 100 i suposo que els 300. La caixa dels 1000 portava una clau de "xixarra" (una clau de vas per desfrenar els frens d'estacionament manualment), la corda i més tard la clau d 'anul.lació d'aire condicionat. A la del 400 no recordo concretament que hi havia a part d ela corda, però la corda servia per múltiples usos, des de lligar alguna peça que s'hagués deixat anar, com per lligar les mànegues d'aire del tren en cas de trencament dels enganxalls, etc.