Agilitzaran tramitació queixes i consultes a FGC
Posted: Wednesday 17/09/2008 19:08
http://www.fgc.net/accesible/home.asp
FGC i el Síndic de Greuges firmen un conveni de col•laboració per agilitar la tramitació de queixes i consultes
Barcelona , 16 de setembre de 2008
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Joan Torres i el síndic de greuges Rafael Ribó, han signat avui un conveni de col•laboració per agilitar la tramitació de les queixes i consultes que arriben al Síndic referides als serveis que ofereix l’empresa pública de transport. El conveni fixa els procediments referents a les peticions d’informació i queixes presentades al Síndic sobre Ferrocarrils. L’empresa es compromet a respondre als requeriments del Síndic en un període màxim de 15 dies hàbils. Pel que fa a les queixes relatives a temes de facturació del servei, el Síndic adreçarà primer als afectats a la mateixa companyia i a la Junta Arbrital del Transport de Catalunya, vehicle natural per tramitar aquestes reclamacions. Si l’interessat insisteix, serà el mateix Síndic el que tramitarà la queixa. Un grup de treball format per representats de les dues parts valorarà la tramitació de les queixes que no entrin dins dels supòsits del conveni que té una vigència fins a finals de 2009 i que es prorrogarà automàticament dos anys més si cap de les dues parts diu el contrari.
FGC i el Síndic de Greuges firmen un conveni de col•laboració per agilitar la tramitació de queixes i consultes
Barcelona , 16 de setembre de 2008
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Joan Torres i el síndic de greuges Rafael Ribó, han signat avui un conveni de col•laboració per agilitar la tramitació de les queixes i consultes que arriben al Síndic referides als serveis que ofereix l’empresa pública de transport. El conveni fixa els procediments referents a les peticions d’informació i queixes presentades al Síndic sobre Ferrocarrils. L’empresa es compromet a respondre als requeriments del Síndic en un període màxim de 15 dies hàbils. Pel que fa a les queixes relatives a temes de facturació del servei, el Síndic adreçarà primer als afectats a la mateixa companyia i a la Junta Arbrital del Transport de Catalunya, vehicle natural per tramitar aquestes reclamacions. Si l’interessat insisteix, serà el mateix Síndic el que tramitarà la queixa. Un grup de treball format per representats de les dues parts valorarà la tramitació de les queixes que no entrin dins dels supòsits del conveni que té una vigència fins a finals de 2009 i que es prorrogarà automàticament dos anys més si cap de les dues parts diu el contrari.