Page 1 of 2
Parades anul·lades sense informació
Posted: Sunday 05/10/2008 0:49
by Guigui
A Barcelona, la parada de Príncep d'Astúries amb Rambla del Prat (sentit baixada) està anul·lada. A part de que no hi ha cap motiu aparent, no s'ha traslladat una mica més enllà, sinó que els autobusos simplement se la salten. I a sobre, no hi ha cap informació, de manera que els usuaris desprevinguts van a petar a Gal·la Placídia.
Per què havien d'anul·lar-la? Què costava desplaçar-la uns quants metres, cosa ben possible? I per què TMB es dóna a l'autobombo però és incapaç de donar informació útil a l'usuari?
Cas grotesc
Posted: Tuesday 22/09/2009 19:48
by Guigui
Una altra: la del 27, 31, 32 i 92 a Guillem Tell. Anul·lada i sense substitució, almenys oficialment. El bo del cas és que els autobusos segueixen fent-hi parada, i en lloc de la marquesina hi ha tot de tanques (suposo que la renovaran), amb el rètol de parada anul·lada a la tanca que dóna... a la calçada.
Si la feina ben feta no té fronteres, la potineria no té límits!
Re: Cas grotesc
Posted: Tuesday 22/09/2009 20:32
by Tony M. Nyphot
Guigui wrote:Una altra: la del 27, 31, 32 i 92 a Guillem Tell. Anul·lada i sense substitució, almenys oficialment. El bo del cas és que els autobusos segueixen fent-hi parada, i en lloc de la marquesina hi ha tot de tanques (suposo que la renovaran), amb el rètol de parada anul·lada a la tanca que dóna... a la calçada.
Si la feina ben feta no té fronteres, la potineria no té límits!
Aquesta és l'operació estàndard per a la substitució d'una marquesina, una operació que es perllonga una setmana.
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Tuesday 22/09/2009 21:29
by m.h.t.
Aprofito aquest fil (molt bona idea) per recuperar un missatge que vaig deixar a un altre post:
[quote="m.h.t., al post "
Línies de bus afectades x culpa de maratons, cabalgates, etc.""]Des del día 4 i fins el día 8 de Setembre, per motiu de la festa major de Sant Adrià de Besòs, totes les línies que passen pel carrer Ricart circulen desviades per l'Av. Joan XIII i el carrer Santa Caterina. Les línies afectades són: 44, B14, B23, B26 i N2.
Aquí el vergonyós es que NO s'ha senyalitzat en absolut el desviament i a les 3 parades anul·lades no hi ha ni tan sols l'enganxina de parada anul·lada. A més, a les parades "substitutòries", ubicades a Joan XIII i Sta. Caterina (parades de l'N6) no s'han afegit les enganxines de les línies desviades, així que, per a l'usuari, sembla que el desviament no existeixi i està completament desinformat. [/quote]
Doncs de coses així n'he vist mil. Sobretot en talls que no s'allarguen més d'una setmana, o bé desviaments que duren unes hores però no s'informa en cap cas.
Procediment habitual
Posted: Tuesday 22/09/2009 21:41
by Guigui
Tony M. Nyphot wrote:Aquesta és l'operació estàndard per a la substitució d'una marquesina, una operació que es perllonga una setmana.
Amb el rètol de parada anul·lada girat cap als cotxes, la parada sense senyalitzar i els autobusos que fan com si res?
Re: Cas grotesc
Posted: Tuesday 22/09/2009 23:05
by metring
Tony M. Nyphot wrote:Guigui wrote:Una altra: la del 27, 31, 32 i 92 a Guillem Tell. Anul·lada i sense substitució, almenys oficialment. El bo del cas és que els autobusos segueixen fent-hi parada, i en lloc de la marquesina hi ha tot de tanques (suposo que la renovaran), amb el rètol de parada anul·lada a la tanca que dóna... a la calçada.
Si la feina ben feta no té fronteres, la potineria no té límits!
Aquesta és l'operació estàndard per a la substitució d'una marquesina, una operació que es perllonga una setmana.
¿? Si jo he vist canvis de marquesina en el mateix dia...
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Tuesday 06/10/2009 16:53
by m.h.t.
La parada "Av. Mossèn Jacint Verdaguer - Pl. de la Vila" de Sant Adrià (bus N2) aparentment està operativa. El detall important és que es troba en un carrer tallat per obres desde fà 5 mesos (amb tot l'asfalt aixecat). I el pal no està anul·lat, ni tampoc s'ha habilitat parada substitutòria.
92 no para a Balmes
Posted: Tuesday 15/06/2010 11:40
by Guigui
Des de fa uns dies, la línia 92 de TB deixa de parar a Balmes-St. Eusebi, de manera que va de Guillem Tell a Travessera de Gràcia sense parar. El cas és que la meva dona hi anava amb la meva filla i hi havia de baixar, juntament amb una dona que assegurava que el dia abans encara era operativa i no hi havia cap mena d'avís. Alguna cosa deuria tenir de cert, ja que el conductor va accedir a fer-hi parada "d'estranquis".
Tant costa anunciar aquestes coses degudament? Hem arribat al punt que només val la pena moure's per l'autobombo?
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Tuesday 15/06/2010 16:21
by Ecomobisostrans
^^ Al "On soc" encara consta. No entenc per que no fa aquesta parada, quan resulta que no ha de girar a l'esquerra fins 400 o 500 metres + avall.
92 i Balmes-Sant Eusebi, com el Guadiana
Posted: Saturday 19/06/2010 0:12
by Guigui
Avui he vist un 92 com deixava baixar gent a la parada en qüestió. Això sí, al pal no hi figura la línia. La cosa està cada vegada més confusa...
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Saturday 19/06/2010 9:34
by metring
I un cas estrany que em va explicar la meva germana: Volia agafar la línia A3, a la Meridiana, més o menys a l'alçada de la Palestra, i indicava clarament que funcionava, i en quan va arribar el bus, la gent va baixar, però el conductor li va dir que no agafava passatgers, i no era un cas de bus ple. Què passa aquí?
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Saturday 19/06/2010 11:52
by Altaria_Trianilla
metring wrote:I un cas estrany que em va explicar la meva germana: Volia agafar la línia A3, a la Meridiana, més o menys a l'alçada de la Palestra, i indicava clarament que funcionava, i en quan va arribar el bus, la gent va baixar, però el conductor li va dir que no agafava passatgers, i no era un cas de bus ple. Què passa aquí?
Suposo que és l'A3 de Sarbus. Si com dius, va baixar gent de l'autobús, i era dins de Barcelona, crec que els interurbans tenen restringit l'agafar gent en direcció Barcelona, viceversa en sentit contrari, on no pot deixar passatgers a les parades de Barcelona.
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Saturday 19/06/2010 14:34
by victorcasta
La prohibició és per no fer-se competència amb els autobusos urbans, doncs allà hauria pogut agafar el 62, el 96 o el 97. I passa igual en altres municipis a l'hora de fer trajectes que estiguin servits per autobusos urbans. L'única excepció que he vist, és en els busos nocturns N60 i N61, que poden dur gent de Plaça Catalunya fins a Sarrià, però només amb bitllet senzill.
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Saturday 19/06/2010 16:42
by metring
Gràcies per la informació. Jo ho sento, però ho trobo una xorrada com una casa.
Monopolis absurds
Posted: Saturday 19/06/2010 18:52
by Guigui
Una mostra més de que els polítics prediquen una cosa (flexibilitat, adaptació a les necessitats de la gent, agilització del servei, reducció de costos, etc.) i en fan una totalment diferent (adjudicacions a dit, manteniment de bicoques i privilegis, monopolis de fet, etc.).
"La revolució dels petits gestos ha començat", deien encara no fa gaire.
Re: Parades anul·lades sense informació
Posted: Sunday 20/06/2010 11:17
by UT596001
metring wrote:Gràcies per la informació. Jo ho sento, però ho trobo una xorrada com una casa.
Doncs jo ho trobo lògic, no em dóna la gana de quedar-me a terra perquè els viatgers de caire urbà triguin dos minuts menys per no esperar l'autobús urbà què per això està.
Els viatgers urbans que agafin el servei urbà, i els interurbans per els que eixim d'aquesta.
Posted: Sunday 20/06/2010 11:53
by Ecomobisostrans
Es tindria que veure en quins casos està justificat i en quins no la prohibició de trànsit. Per exemple, el A6 es solapa en un troç amb el 102, però a primera hora del matí per anar Can Fogars no hi ha 102, i estaria be poder agafar el A6, que a més el pots agafar a Lesseps. Igual amb el A7 per anar a Vall-Park, i com que no son linies gaire concorregudes no hi hauria problemes d'espai. En el cas de la A3, no se com aniria deixar pujar direcció Cerdanyola, però direccio Barcelona no hi ha cap problema, per que els que venen de fora ja hi son a dins el bus, i en canvi seria un bon benefici pels que estan esperant a parades com p.ex. Meridiana-Rio de Janeiro, o la del pont de la Trinitat, que alguna vegada m'he tingut que esperar allà 1/2 hora a que vingues un 97 mentre havien passat 2 o 3 dels de Sarbus.
Re:
Posted: Sunday 20/06/2010 13:52
by Miquel
Ecomobisostrans wrote:Es tindria que veure en quins casos està justificat i en quins no la prohibició de trànsit. Per exemple, el A6 es solapa en un troç amb el 102, però a primera hora del matí per anar Can Fogars no hi ha 102, i estaria be poder agafar el A6, que a més el pots agafar a Lesseps. Igual amb el A7 per anar a Vall-Park, i com que no son linies gaire concorregudes no hi hauria problemes d'espai. En el cas de la A3, no se com aniria deixar pujar direcció Cerdanyola, però direccio Barcelona no hi ha cap problema, per que els que venen de fora ja hi son a dins el bus, i en canvi seria un bon benefici pels que estan esperant a parades com p.ex. Meridiana-Rio de Janeiro, o la del pont de la Trinitat, que alguna vegada m'he tingut que esperar allà 1/2 hora a que vingues un 97 mentre havien passat 2 o 3 dels de Sarbus.
Però l'A6 no es el que va per l'Arrabassada i l'A7 per la carretera d'Horta?
Tot i que visc al costat, fa anys que no veig passar cap d'aquestes dues línies d'autobus.
I totes dues, no tenen parada dins el nucli urbà de la ciutat, si pasen, pasen de llarg (a excepció del Terminal, i que ara que dius a Lesseps, tampoc recordo haver vist cap parada amb aquestes dues després de la reforma de la plaça).
A6 i A7 a Lesseps
Posted: Sunday 20/06/2010 14:10
by Guigui
L'A6 i l'A7 segueixen tenint la parada on sempre l'han tingut, una mica més avall de la doble parada dels busos de TMB de baixada, davant l'entrada d'Hisenda.
I sí, encara circulen, tot i que molt poc.
Posted: Sunday 20/06/2010 16:44
by Ecomobisostrans
Horaris A6 i A7:
Curiositat: A la web de Gencat consten com si fos 1 sola línia "Cerdanyola-Sant Cugat per Barcelona":
http://ptop.gencat.cat/vullanar/horari.php?LINIA=1357
El servei es molt escàs, però es una ruta molt maca que val la pena fer. No estaria malament posar 1 bus cada 2 hores, es a dir, un bus fent alternativament una línia i l'altra i que circulés cada dia.
Per exemple:
A6
Sortida de Barcelona: de 7:00 a 21:00 cada 2 hores.
Sortida de Sant Cugat: de 7:30 a 21:30 cada 2 hores.
A7
Sortida de Barcelona: de 8:00 a 22:00 cada 2 hores.
Sortida de Cerdanyola: de 6:30 a 20:30 cada 2 hores.