Què passa a la L7 ultimament?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Què passa a la L7 ultimament?

Post by Mortadel·lo »

fa unes setmanes que cada dia va fora d'hora, fins i tot algunes circulacions desapareixen...per exemple avui el que passa a les 8:37 per Plaça Molina ha passat a les 8:41, el de les 8:43 no ha passat i he hagut d'esperar al de les 8:49
:cop
ES PELIGROSO ASOMARSE
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Miquel »

Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Santfeliuenc »

Hola,

¡Oh, no !

Es la... Renfomentadifización !!!

:malicia

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by oriolp13 »

Io el que se es que al sortir de Pl. Molina cap a Pàdua hi ha una corba a l'esquerra que l'agafen a fondo i si no t'agafes...

jo ja he vist veure caure més d'una persona al terra. :)

No es pot suavitzar una mica la velocitat?
Salutacions,

Oriol
User avatar
Peter
N5
N5
Posts: 153
Joined: Monday 28/01/2008 17:28

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Peter »

Suposo que són problemes de la saturació de la línia B-V, pels matins fa por de veure i és realment impresionant que vagin tant a l'hora com acostumen a anar. Suposo que la L-7, com que és la que menys estacions comparteix amb la resta de la línia (només 2) deu de ser la primera sacrificada per tal de poder donar "millor" servei a les altres línies.
Miquel wrote:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by ferroviario_catalan »

Hola compañeros, hablando de linea 7, tengo algo que me inquieta la cabeza,desde hace tiempo al respecto de esta linea: No se donde escuche que los trenes 112, no pueden circular por esta linea,porque no caben aparte de porque son un vagon mas largos,no caben de alto en algun punto... bien, pues tambien escuche que a las 111,no les queda mucho tiempo,2 años maximo, repito, eso escuche... y no se sabe nada de que trenes pondria F.G.C. alli?? no hay ningun contrato en proceso ni nada para la compra de trenes de nueva serie?

Saludos,Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by victorcasta »

Peter wrote:
Miquel wrote:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.
Quan hi ha un tren ocupant la via 2 de Gràcia, la senyal d'entrada pels trens que venen d'Av. Tibidabo està tancada, i el mateix passa quan hi ha un tren a la via 4 amb els trens que provenen de Sarrià.
visir5704
N5
N5
Posts: 155
Joined: Monday 01/09/2008 20:13

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by visir5704 »

La senyal d'entrada de la via 4 pot estar oberta amb un tren estacionat a la via 2 quan ha passat un temps suficient entre que aquest ha arribat i no s'ha obert itinerari de sortida de la via 2, i evidentment vice-versa.
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Mortadel·lo »

últimament, dos vegades ha "desaparegut" una de les circulacions altre cop, i avui ha arribat a Gràcia el tren de la L7 i l'S55 (que passa 2 minuts després en teoria) al mateix temps exactament, primer ha fet "amago" de sortir abans l'S55, però aleshores ha tornat a obrir les portes i ha sortit l'L7 (per sort, és on anava jo :bleah )
ES PELIGROSO ASOMARSE
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by oriolp13 »

Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.

A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
Salutacions,

Oriol
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Trenscat »

oriolp13 wrote:Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.

A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
A la L7 no sé però entre Sarrià i Sant Cugat des de fa molts anys es circula habitualment sota l'ampara d'un tipus de bloqueig en el qual els senyals lluminosos romanen apagats (excepte els de contravia). Només s'encenen tots els senyals quan es circula sense aquest sistema de protecció, com per exemple quan circula algun tren històric. El què no recordo si el sistema Sarrià-Sant Cugat és ATP amb distància objectiu o de quin tipus específic es tracta. Representa que així es pot augmentar la capacitat de la línia.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Mortadel·lo »

la cosa millora per moments...

avui també han coincidit l'L7 (que anava 3 minuts tard com és habitual) i l'S55 a Gràcia, però aquest cop l'S55 ha sortit primer...i després ha arribat l'S2 i també ha passat pel davant de l'L7!!! :cop :cop :cop

una manera d'allò més tonta d'arribar tard a la feina
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Sortida a llarg termini

Post by Guigui »

Està clar que la L7, tal com està ara, no té futur. Ni en tindrà gaire més amb tan sols cues de maniobres, llaços i altres pegots als quals les nostres autoritats comandades per fanàtics del cotxe privat ens tenen tan acostumats. Per tant, i per no escapçar una línia que quedi en cinc estacions i correspondència amb una línia i mig de metro, caldria pensar seriosament si no se l'enllaça, a partir de Pl. Molina, amb el perllongament de la L8 fins a Francesc Macià. D'aquesta manera, mataríem d'un tret dos pardals: s'evitaria una giragonsa ridícula de la L8 (Pl. Espanya-Francesc Macià-Gràcia-Glòries) i es donaria sortida a la L7, segregant-la de la resta de la circulació i permetent-ne el funcionament com a autèntic metro. I, per integrar-la millor a la xarxa, convindria fer-la arribar per dalt fins a Vall d'Hebron (L3 i L5).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by sortrens »

Jo convertiria la L7 en una autèntica línia de Metro, allargaria la línia d'Avinguda Tibidavo fins als barris de la dreta del carrer Balmes a dalt de tot i la separava de la L6, S1 etc... És adir que no mori a Plaça Catalunya ni passi per Provença com a molt que tingui parada a plaça Molina i a l'estació de Gràcia la faria passar a diferent nivell per fer correspondència amb la resta de linies de Fgc inclòs la L8 en el futur. Després la faria passar per un altre costat allargant-la el màxim possible. Si calgués fins i tot la traspassava a TMB per que la gestionés. De totes maneres el problema és que no tenim diners i que ara estan tots concentrats amb la L9 i L8. Vés per on...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Mortadel·lo »

això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora :cop
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by metring »

Mortadel·lo wrote:això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora :cop
Això és indignant, quan un tren arriba abans d'hora, s'ha d'esperar i sortir en el seu horari! Vas reclamar?
User avatar
automotorserie 436
N7
N7
Posts: 557
Joined: Sunday 17/08/2008 20:47

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by automotorserie 436 »

Tanto la L7 como la L6 son a día de hoy un auténtico pegote, yo haría morir los trens de la L6 en Gràcia y haría correspondencia en formato lannzadera con los trenes del metro del vallès, para la L7 correspondencia en Sarrià y de allí a Reina Elisenda en formato lanzadera también. De este modo se permitiria aumentar la frecuencia del metro del Vallès.
Esto que ya se hace en horas punta, por lo que se podría aumentar.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by Miquel »

Em fà l'efecte que deixeu les estacions de Sant Gervasi, La Bonanova i Les Tres Torres, on els serveis de S1 i S2 no s'hi aturen, i els S5 i S55 no corren tot el dia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
tren250

Re: Què passa a la L7 ultimament?

Post by tren250 »

El més bàsic seria fer una nova estació d'Av. Tibidabo que disposés de 2 vies i túnel de maniobres. Després, per el sud, de Gràcia a Pl.Catalunya quadriplicar el nombre de vies de FGC. Fer arribar això fins a la proximitat de l'estació L1-Adif i, ampliar llavors fins a la Catedral, amb una parada allà que disposi de túnel de maniobres i les 4 vies per la resta també de línies de FGC. Per altra banda, enlloc de la absurda L6, retornari al sistema llançadora Sarrià-Reina Elisenda, i agilitzar la fluidesa de les circulacions, llavors a Sarrià es podria fer transbord amb la resta de línies de FGC.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ampliacions de la B-V

Post by Guigui »

Si ja han deixat córrer l'eixamplament de les andanes a Provença perquè afectava els fonaments dels edificis contigus, ja em diràs com encabir-hi quatre vies. I tres quarts del mateix per a la zona de la catedral.

Tindria molt més sentit reorganitzar la L4 amb el seu traçat tan inútil, aprofitant el tram Urquinaona-Barceloneta per a la línia d'FGC a partir de la futura cua de maniobres de Fontanella.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”