Page 1 of 1

conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Wednesday 12/11/2008 16:44
by wertymetrotren
no se si es un rumor

El PP catalán pide un AVE Valencia-Barcelona

El PP catalán presentó hoy su plan de infraestructuras para Catalunya, en el que propone crear un Quinto Cinturón libre de peajes que conecte Tarragona con Girona, un eje viario que una Francia, Lleida y Terres de l'Ebre, la privatización de los aeropuertos, una vía única ferroviaria para transporte de mercancías hasta Francia y la conexión del AVE con Valencia .
Estas son algunas de las propuestas del plan del PP, que pretende renovar las infraestructuras de Catalunya en dos legislaturas ante la "parálisis" del Govern por las "continuas discrepancias del tripartito", según explicó el presidente de los populares catalanes, Daniel Sirera.
La propuesta del PP aboga por alargar el Cuarto Cinturón hasta el Peneds y Garraf y crear un quinto que una Tarragona, Valls, Igualada, Manresa, Vic y Girona, es decir, que conecte Girona y Tarragona a través de las ciudades de la tercera corona de Barcelona, con el objetivo de descongestionar el tráfico en la primera y segunda corona. Esta infraestructura se realizaría aprovechando tramos existentes de diferentes carreteras.
Además de introducir mejoras en los ejes viarios existentes --Mediterráneo, Peninsular, Transversal Catal y del Llobregat o Central--, el PP propone un eje llamado Occidental que conecte por autovía de dos carriles Terres de l'Ebre (Tarragona), Lleida, la Vall d'Aran y Francia.

las provincias

no u comfirmo i no ho se :? :?

Típic i tòpic

Posted: Wednesday 12/11/2008 18:12
by Guigui
[...] según explicó el presidente de los populares catalanes, Daniel Sirera.
Aquest article, no és d'abans d'ahir, precisament.

Pel que fa a la resta, totalment en la línia del PP: tot pel cotxe, i esmenten el tren de resquitllentes, i aquest només és AVE, és clar.

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Friday 14/11/2008 23:08
by Mako448
Pot ser no sigui el fil adequat,peró he llegit que s'està començant a substituir les 490 que realitzen els Alaris Barrcelona-València/Alacant,i les està substituint per 130.És confirma les 130 en terres catalanes?

Recordeu que les 490 passaràn a MD.

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Friday 14/11/2008 23:19
by victorcasta
Mako448 wrote:Pot ser no sigui el fil adequat,peró he llegit que s'està començant a substituir les 490 que realitzen els Alaris Barrcelona-València/Alacant,i les està substituint per 130.És confirma les 130 en terres catalanes?

Recordeu que les 490 passaràn a MD.
Els 130 substiuiran molt aviat els S-101 en els serveis Euromed, que fan la relació que esmentes. Els S-490 que fan els Alaris Barcelona-València en substitució de l'antic Arco, no sé per quin material seran substituits, si és que se'ls substitueix.

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Saturday 15/11/2008 12:08
by wertymetrotren
volen sustituir els euromeds per alaris si els alaris son mes lents que els euromeds no u entenc :? :?

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Saturday 15/11/2008 12:28
by victorcasta
No. Els Euromed seran substituits per Alvia, si es que se'ls hi canvia la denominació comercial.

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Saturday 15/11/2008 12:37
by tren250
O sigui, els Euromed seran substituids per el material sèrie 130 fent serveis Alvia, els 101 passen a ser AVE, per això els 130 estan fent proves tan habitualment. A part de que no hi ha d'oblidar que els 130 són Talgo VII amb tractores ;) . Material per substituir els Alaris? Molt probablement els 120, que també ho són.

Re: conexions entre el ave de valencia i el de barcelona

Posted: Saturday 15/11/2008 13:39
by victorcasta
Aquest és el meu dubte: l'Alaris és un producte de qualitat inferior que l'Euromed. En canvi, els 120 i els 130 tenen el mateix nivell de qualitat (Alvia), a no ser que uns duguin servei de restauració i els altres, no.