Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Renfe i Adif avisen dels propers problemes
De La Vanguardia en paper d'avui:
Renfe y Adif avisan de los próximos problemas
Si alguien pensaba que los problemas se habían acabado con la entrada del AVE por Sants estaba muy equivocado. La complejidad de las obras que aún se han de desarrollar han llevado a Adif y Renfe, las dos empresas ferroviarias del ministerio de Fomento, a preparar un plan de comunicación para poner sobre aviso a los usuarios, en especial a los que utilizan cercanías. En especial, la incertidumbre se centra en la zona norte de Barcelona, por cuanto la construcción de la línea de alta velocidad y su paso por la Sagrera, obligará a hacer un cambio de vías, al estilo del que se hizo en el sur, por lo que serán necesarios los cortes del tráfico en determinados momentos.
Para explicar todas estas circunstancias, y transmitir que los responsables ferroviarios están con la guardia en alto, las dos empresas han elaborado el plan Impulsa. Este proyecto contempla aumentar la intensidad y la calidad de la comunicación a los ciudadanos mediante carteles, folletos, campañas en los medios o servicios SMS.
Renfe y Adif avisan de los próximos problemas
Si alguien pensaba que los problemas se habían acabado con la entrada del AVE por Sants estaba muy equivocado. La complejidad de las obras que aún se han de desarrollar han llevado a Adif y Renfe, las dos empresas ferroviarias del ministerio de Fomento, a preparar un plan de comunicación para poner sobre aviso a los usuarios, en especial a los que utilizan cercanías. En especial, la incertidumbre se centra en la zona norte de Barcelona, por cuanto la construcción de la línea de alta velocidad y su paso por la Sagrera, obligará a hacer un cambio de vías, al estilo del que se hizo en el sur, por lo que serán necesarios los cortes del tráfico en determinados momentos.
Para explicar todas estas circunstancias, y transmitir que los responsables ferroviarios están con la guardia en alto, las dos empresas han elaborado el plan Impulsa. Este proyecto contempla aumentar la intensidad y la calidad de la comunicación a los ciudadanos mediante carteles, folletos, campañas en los medios o servicios SMS.
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
De La Vanguardia en paper d'avui:
Renfe y Adif lanzan un plan de comunicación para neutralizar las afectaciones de las nuevas obras
Cómo acabar con la bruja avería
FRANCESC PEIRÓN - Barcelona
El plan arrancará con los trabajos previstos en el túnel de Passeig de Gràcia y en la estación de Sant Andreu
Desde el mea culpa, el Ministerio de Fomento quiere dar a entender que ha aprendido la lección. Los responsables de las grandes obras ferroviarias han sacado lecciones - o al menos es lo que quieren transmitir-de las crisis de los socavones del AVE y su influencia en las cercanías, circunstancia que perturbó a cientos de miles de ciudadanos durante varios meses. Así se ha de entender la iniciativa que emprenden hoy en Barcelona altos cargos de Renfe y Adif para anunciar el inicio de otra fase importante de obras, y, por consiguiente, de afectaciones.
La convocatoria será en la Delegación de Gobierno y servirá para presentar el plan de comunicación y atención al ciudadano - bautizado con el nombre de Impulsa-que ha de servir para vehicular la información de cara a que los usuarios conozcan con antelación las afectaciones y la programación alternativa de transporte.
Los primeros de estos trabajos, a los que se aplicará esta iniciativa, son los relacionados con el próximo corte del túnel de Passeig de Gràcia durante un par de semanas para proceder a la instalación de la nueva catenaria rígida. Esto obligará a modificar servicios ferroviarios.
El siguiente paso será el inicio de las obras en la estación de Sant Andreu Comtal, vinculadas a la construcción de la plataforma de alta velocidad entre Sagrera y el nudo de la Trinitat y que también hará que se introduzcan cambios en las líneas de cercanías y media distancia.
"Las obras se van a producir, con un inevitable coste en imagen, que puede ser menor si comunicamos de manera anticipada, con previsión y dando la sensación de que todo está bajo control". Esta es una de las recomendaciones que se incluyen en este plan, en el que se busca dar a entender que, pese a ser empresas diferentes, existe una coordinación total entre Renfe, que da el servicio, y Adif, que gestiona la infraestructura, algo que en los pasados momentos difíciles no parecía darse.
Esta iniciativa implica desplegar un programa de publicidad y difusión en medios de comunicación o en estaciones. En esta línea, también se incrementará el número de informadores yde vigilantes de seguridad, tanto en vestíbulos como en andenes. El lanzamiento de Impulsa se justifica por que la información al ciudadano "fue una de las carencias en la anterior crisis".
Como eje vertebrador, según se explica en la citada documentación, "lo que hoy son obras, mañana será más fiabilidad, mejor movilidad, más seguridad, mayor accesibilidad y movilidad más sostenible". Se trata de mostrar una visión de futuro: "La mejor forma de expresar el beneficio final es contrastando el hoy con el mañana, proyectando la compensación".
Renfe y Adif lanzan un plan de comunicación para neutralizar las afectaciones de las nuevas obras
Cómo acabar con la bruja avería
FRANCESC PEIRÓN - Barcelona
El plan arrancará con los trabajos previstos en el túnel de Passeig de Gràcia y en la estación de Sant Andreu
Desde el mea culpa, el Ministerio de Fomento quiere dar a entender que ha aprendido la lección. Los responsables de las grandes obras ferroviarias han sacado lecciones - o al menos es lo que quieren transmitir-de las crisis de los socavones del AVE y su influencia en las cercanías, circunstancia que perturbó a cientos de miles de ciudadanos durante varios meses. Así se ha de entender la iniciativa que emprenden hoy en Barcelona altos cargos de Renfe y Adif para anunciar el inicio de otra fase importante de obras, y, por consiguiente, de afectaciones.
La convocatoria será en la Delegación de Gobierno y servirá para presentar el plan de comunicación y atención al ciudadano - bautizado con el nombre de Impulsa-que ha de servir para vehicular la información de cara a que los usuarios conozcan con antelación las afectaciones y la programación alternativa de transporte.
Los primeros de estos trabajos, a los que se aplicará esta iniciativa, son los relacionados con el próximo corte del túnel de Passeig de Gràcia durante un par de semanas para proceder a la instalación de la nueva catenaria rígida. Esto obligará a modificar servicios ferroviarios.
El siguiente paso será el inicio de las obras en la estación de Sant Andreu Comtal, vinculadas a la construcción de la plataforma de alta velocidad entre Sagrera y el nudo de la Trinitat y que también hará que se introduzcan cambios en las líneas de cercanías y media distancia.
"Las obras se van a producir, con un inevitable coste en imagen, que puede ser menor si comunicamos de manera anticipada, con previsión y dando la sensación de que todo está bajo control". Esta es una de las recomendaciones que se incluyen en este plan, en el que se busca dar a entender que, pese a ser empresas diferentes, existe una coordinación total entre Renfe, que da el servicio, y Adif, que gestiona la infraestructura, algo que en los pasados momentos difíciles no parecía darse.
Esta iniciativa implica desplegar un programa de publicidad y difusión en medios de comunicación o en estaciones. En esta línea, también se incrementará el número de informadores yde vigilantes de seguridad, tanto en vestíbulos como en andenes. El lanzamiento de Impulsa se justifica por que la información al ciudadano "fue una de las carencias en la anterior crisis".
Como eje vertebrador, según se explica en la citada documentación, "lo que hoy son obras, mañana será más fiabilidad, mejor movilidad, más seguridad, mayor accesibilidad y movilidad más sostenible". Se trata de mostrar una visión de futuro: "La mejor forma de expresar el beneficio final es contrastando el hoy con el mañana, proyectando la compensación".
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Se podría acabar con la Bruja Avería cesándola de ministra de Fomento...
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Però sembla que el seu valedor ha de ser el temible Sauron del Senyor dels Anells, perquè altrament no s'explica com aquesta dona està batent tots els registres d'incompetència i longevitat en el càrrec combinades...Aureli wrote:Se podría acabar con la Bruja Avería cesándola de ministra de Fomento...
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tall de rodalies al nadal
Com a consequència de la insatl.lació de la catenària rígida:
L'Informació aquí:http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 200066B860
En Resum:
Del 25 de Desembre al 5 de Gener
C2 nord incii i final de recorregut a Estació de França
C2 sud inici i final a Sants
C7 nomès els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sant Andreu Arenal.
C10 inci i final de trajece a Sants.Autbous de l'Aeroport a Estació de França
-Regionals de Girona inici i final a Estació de França.
-Regionals del sud els dies 25,26,27,28 de Desembre i 1,2,3,4 i 5 de Gener inici o final de recorregut a Sant Andreu Comtal per via Pl.Catalunya.Els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sants.
-Llarga Distància Lorca-Montpellier,Montpellier-Cartagena i Costa Brava via Plaça Catalunya
Els dies 2 de gener(divendres) i 5 de gener(dilluns),rodalies farà horaris de festius.
En resum,quin nadal tan maco!!!!
L'Informació aquí:http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 200066B860
En Resum:
Del 25 de Desembre al 5 de Gener
C2 nord incii i final de recorregut a Estació de França
C2 sud inici i final a Sants
C7 nomès els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sant Andreu Arenal.
C10 inci i final de trajece a Sants.Autbous de l'Aeroport a Estació de França
-Regionals de Girona inici i final a Estació de França.
-Regionals del sud els dies 25,26,27,28 de Desembre i 1,2,3,4 i 5 de Gener inici o final de recorregut a Sant Andreu Comtal per via Pl.Catalunya.Els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sants.
-Llarga Distància Lorca-Montpellier,Montpellier-Cartagena i Costa Brava via Plaça Catalunya
Els dies 2 de gener(divendres) i 5 de gener(dilluns),rodalies farà horaris de festius.
En resum,quin nadal tan maco!!!!
Re: Tall de rodalies al nadal
Moltes gràcies per la teva crónica!!! M'hauria agradat anar a la Delegació del Govern, però no he pogutMako448 wrote:Com a consequència de la insatl.lació de la catenària rígida:
L'Informació aquí:http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 200066B860
En Resum:
Del 25 de Desembre al 5 de Gener
C2 nord incii i final de recorregut a Estació de França
C2 sud inici i final a Sants
C7 nomès els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sant Andreu Arenal.
C10 inci i final de trajece a Sants.Autbous de l'Aeroport a Estació de França
-Regionals de Girona inici i final a Estació de França.
-Regionals del sud els dies 25,26,27,28 de Desembre i 1,2,3,4 i 5 de Gener inici o final de recorregut a Sant Andreu Comtal per via Pl.Catalunya.Els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sants.
-Llarga Distància Lorca-Montpellier,Montpellier-Cartagena i Costa Brava via Plaça Catalunya
Els dies 2 de gener(divendres) i 5 de gener(dilluns),rodalies farà horaris de festius.
En resum,quin nadal tan maco!!!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Tall de rodalies al nadal
En aquest PDF (http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... %20Cat.pdf) s'especifica els treballs a fer tant per Renfe com per a Adif. És una bona declaració d'intencions, caldrà que al posar-les a la pràctica es faci bé, sobretot allà on diu "Intensificació de les accions preventives de les instal·lacions en el túnel de Plaça de Catalunya, per a garantir la fiabilitat del servei en els trams Clot / Sant Andreu Arenal a Barcelona Sants."Mako448 wrote:Com a consequència de la insatl.lació de la catenària rígida:
L'Informació aquí:http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 200066B860
En Resum:
Del 25 de Desembre al 5 de Gener
C2 nord incii i final de recorregut a Estació de França
C2 sud inici i final a Sants
C7 nomès els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sant Andreu Arenal.
C10 inci i final de trajece a Sants.Autbous de l'Aeroport a Estació de França
-Regionals de Girona inici i final a Estació de França.
-Regionals del sud els dies 25,26,27,28 de Desembre i 1,2,3,4 i 5 de Gener inici o final de recorregut a Sant Andreu Comtal per via Pl.Catalunya.Els dies 29,30 i 31 de Desembre a Sants.
-Llarga Distància Lorca-Montpellier,Montpellier-Cartagena i Costa Brava via Plaça Catalunya
Els dies 2 de gener(divendres) i 5 de gener(dilluns),rodalies farà horaris de festius.
En resum,quin nadal tan maco!!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Hauran après de l'experiència?
Doncs esperem que Renfomentadif hagi après de la seva nefasta experiència, perquè si no, ja podem comptar amb talls a la L3 i potser també la L1.victorcasta wrote:
En aquest PDF (http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... %20Cat.pdf) s'especifica els treballs a fer tant per Renfe com per a Adif. És una bona declaració d'intencions, caldrà que al posar-les a la pràctica es faci bé, sobretot allà on diu "Intensificació de les accions preventives de les instal·lacions en el túnel de Plaça de Catalunya, per a garantir la fiabilitat del servei en els trams Clot / Sant Andreu Arenal a Barcelona Sants."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Hauran après de l'experiència?
A mi el què no em fa gaire el pes és aixó d'horaris de festius els dies 2 i 5 de gener... d'acord que hi haurà gent que farà pont però tampoc no sé si tanta. En fi, serà curiós de veure tot plegat!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
El primer dia del tall semblara el rosari de l'aurora.
Xavi
Xavi
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
El 25 de desembre? Ho dubto. Poca gent agafa el tren.canalcole wrote:El primer dia del tall semblara el rosari de l'aurora.
Xavi
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Hola,
No veo el PDF que poneis más arriba así que voy a adjuntar uno de EPC con los cortes de Cercanías. Por cierto, que esto de avisar de la planificación no es nada novedoso, en la web de Transport for London puede uno encontrarse la planificación anual de los trabajos para el metro consultando los tramos que se van a cerrar al tráfico y en qué días y horas van a ser cerrados por trabajos de mantenimiento. Con las estaciones pasa lo mismo.
Saludos,
Sergio
PD: Adjunto plano de EPC con la planificación de Cercanías.
No veo el PDF que poneis más arriba así que voy a adjuntar uno de EPC con los cortes de Cercanías. Por cierto, que esto de avisar de la planificación no es nada novedoso, en la web de Transport for London puede uno encontrarse la planificación anual de los trabajos para el metro consultando los tramos que se van a cerrar al tráfico y en qué días y horas van a ser cerrados por trabajos de mantenimiento. Con las estaciones pasa lo mismo.
Saludos,
Sergio
PD: Adjunto plano de EPC con la planificación de Cercanías.
- Attachments
-
- planificacion cortes renfe.pdf
- Planning cortes RENFE
- (169.4 KiB) Downloaded 146 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Però la gent que l'agafara, per als de Renfe sera un caos. I si hi ha algun problema de retards, etc. diran que la culpa es de la gent, que es el primer dia, que no se que no se quantos.victorcasta wrote:El 25 de desembre? Ho dubto. Poca gent agafa el tren.canalcole wrote:El primer dia del tall semblara el rosari de l'aurora.
Xavi
Xavi
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
jo agafaré el tren el dia 25 a la R2, no sé per què creieu que la gent no fa servir el tren el dia de Nadal, és absurd
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
En aquesta crònica de TV3 ho explica:
Restriccions a Renfe
Restriccions a Renfe
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Segun el este video, la R2 norte terminara/iniciara servicio en EDF no? eso significa que podremos ver 450/451 en EDF?canalcole wrote:En aquesta crònica de TV3 ho explica:
Restriccions a Renfe
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Se supone que si.
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
Potser deixen les 450/1 per la C2 sud (que crec que mou més viatgers, almenys és el que aprecio quan viatjo per la C2) i les 447/440R(o Civia) a la C2 nord
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
I prevenim problemes, segons diu el Periódico, renfe ha estat ''previsora'' amb un acaord amb el metro per si la xarxa falla
No, si quien no se conforma es porque no tiene Ja us passaré l'enllaç si ho trobo per internet.
No, si quien no se conforma es porque no tiene Ja us passaré l'enllaç si ho trobo per internet.
Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes
A la web de renfe a la secció d'última hora,on és la notícia del tall,han posat un munt de "documents adjunts",amb els horaris de totes les línies de rodalies i de MD,i esquemes.Bueno,doncs als horaris de rodalies observo que:
- A la C1 els reforços L'Hospitalet-Mataró dels migdia i tarda i Mataró-L'Hospitalet de primera hora,migdia i algún de la tarda suprimits.Nio m'extranya suprimeixen aquestes circulacions,amb totes les circulacions de la C2 i MD que passaràn per les vies 3-4 del Clot,i com que els trens de la C2 nord i MD hauràn de fer constants canvis de via a la zona de la Sagrera,han hagut de suprimir expedicions de la C-1.A hora punta del matí els dies del tall laborablñes retards assegurats a la C1, C2 nord i MD Girona.
- Els Castelldefels-Granollers circularàn únicament per la branca nord,o sigui entre EDF i Granollers Centre.No hi haurà cap tren que faci el recorregut entre Sants i Castelldefels,per tant la tarda dels laborables dels dies de tall la frequència a VIladecans per exemple serà d'un miserable tren cada mitja hora.
- Alguns trens de la C2 nord a hora punta direcció Barcelona sobretot peró algún en la altre direcció també suprimit.
- Els trens de MD cap al sud quan circulin desde SAC sortiràn als :07 i 37: i els MD cap a Girona sortiràn als :25 i :55 aproximadament desde EDF.
- Alguns trens de la C7 de primera hora i última hora sí que circularà desde o fins a L'Hospitalet,comtant els C4/C7 d'hora punta.
-A la C3 i a la C4 nomès s'elimina alguna expedició el dia 24/12 i 31/12,que no té a veure amb el tall,sinó amb la data.Per tant les línies menys afectades pel tall seràn la C3 i la C4.
- A la C1 els reforços L'Hospitalet-Mataró dels migdia i tarda i Mataró-L'Hospitalet de primera hora,migdia i algún de la tarda suprimits.Nio m'extranya suprimeixen aquestes circulacions,amb totes les circulacions de la C2 i MD que passaràn per les vies 3-4 del Clot,i com que els trens de la C2 nord i MD hauràn de fer constants canvis de via a la zona de la Sagrera,han hagut de suprimir expedicions de la C-1.A hora punta del matí els dies del tall laborablñes retards assegurats a la C1, C2 nord i MD Girona.
- Els Castelldefels-Granollers circularàn únicament per la branca nord,o sigui entre EDF i Granollers Centre.No hi haurà cap tren que faci el recorregut entre Sants i Castelldefels,per tant la tarda dels laborables dels dies de tall la frequència a VIladecans per exemple serà d'un miserable tren cada mitja hora.
- Alguns trens de la C2 nord a hora punta direcció Barcelona sobretot peró algún en la altre direcció també suprimit.
- Els trens de MD cap al sud quan circulin desde SAC sortiràn als :07 i 37: i els MD cap a Girona sortiràn als :25 i :55 aproximadament desde EDF.
- Alguns trens de la C7 de primera hora i última hora sí que circularà desde o fins a L'Hospitalet,comtant els C4/C7 d'hora punta.
-A la C3 i a la C4 nomès s'elimina alguna expedició el dia 24/12 i 31/12,que no té a veure amb el tall,sinó amb la data.Per tant les línies menys afectades pel tall seràn la C3 i la C4.