Ja ha sortit l'article de Presència!! (estacions fantasma)
Ja ha sortit l'article de Presència!! (estacions fantasma)
Ja el podeu consultar via web!!!!!!!!!!!!!
http://www.vilaweb.cat/media/attach/vwe ... a/1928.pdf
(nota: obro aquest fil, donat que parla de transport de l'àrea metropolitana)
http://www.vilaweb.cat/media/attach/vwe ... a/1928.pdf
(nota: obro aquest fil, donat que parla de transport de l'àrea metropolitana)
Re: Ja ha sortit l'article de Presència!!!!!
trobo que la mercè ha fet una feina excel.lent.
El mateix dic, me l'acabo de llegir i m'ha encantat...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Molt bona feina Mercè!!
Per cert, just al final comenten que per la nit, de tant en tant, treuen a passejar un cotxe reconstruït de 1924.... és el 300 del Triangle, oi?
Per cert, just al final comenten que per la nit, de tant en tant, treuen a passejar un cotxe reconstruït de 1924.... és el 300 del Triangle, oi?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Ja ha sortit l'article de Presència!! (estacions fantasma)
Molt bona pinta tenen les fotos i l'article....MOLTES FELICITATS !!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
La revista ja ha sortit avui, amb el diaria El Punt de Barcelona.
-
- N8
Algú em podria enviar un exemplar? (i que em dóni el número de compte per pagar-li)metring wrote:La revista ja ha sortit avui, amb el diaria El Punt de Barcelona.
Gràcies!!
-
- N8
Acabo de llegar de comprarme EL PUNT, junto con su revista PRESENCIA.
Felicitar a Mercè, por la henorme faena que ha hecho, y lo bien que le ha quedado!!!
Felicitar a Mercè, por la henorme faena que ha hecho, y lo bien que le ha quedado!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Aquest matí he anat a comprar el Punt Camp de Tarragona amb ''Presència".
M'he llegit tot l'article i esta molt bé! De vertitat, felicitats a la Mercè que ha fet aquest fantastic treball.
Salutacions
M'he llegit tot l'article i esta molt bé! De vertitat, felicitats a la Mercè que ha fet aquest fantastic treball.
Salutacions
-
- N5
molt bo
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
- Trenscat
- N10
A mi al final se'm va oblidar totalment i no tinc el número
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Pels qui us vau quedar sense exemplar, mireu de posar-vos en contacte amb presencia(arroba)presencia.com, i a veure si us poden enviar un.
Felicitats, no tinc paraules .
Hola a tots!!
gràcies pels vostres comentaris tan amables!!! la "teca" me la vau donar vosaltres! sento que no hagi pogut ser més extens per poder incloure totes i cadascuna de les estacions, i no deixar les de tren... en fi, que no hi cabia tot. el mèrit, si és que n'hi ha algun, és del tema, que és apassionant, i vostre, que sou uns experts i m'ho heu posat molt fàcil!!! intentaré trobar algun exemplar en paper, per si algú en vol algun més... Una altra cosa que intentaré fer és passar l'article a la pàgina web del diari El Punt que ara està en proves. allí es poden penjar més fotos. de fet, podria penjar totes les que em vau anar passant... o no sé. vaja, que intentaré donar més difusió. no sé tampoc si a la pàgina web podria fer més llarg de text... us deixo ja tranquils, si calen exemplars, m'ho dieu, ok? i a veure què es pot fer...
una abraçada enooorme
mercè
gràcies pels vostres comentaris tan amables!!! la "teca" me la vau donar vosaltres! sento que no hagi pogut ser més extens per poder incloure totes i cadascuna de les estacions, i no deixar les de tren... en fi, que no hi cabia tot. el mèrit, si és que n'hi ha algun, és del tema, que és apassionant, i vostre, que sou uns experts i m'ho heu posat molt fàcil!!! intentaré trobar algun exemplar en paper, per si algú en vol algun més... Una altra cosa que intentaré fer és passar l'article a la pàgina web del diari El Punt que ara està en proves. allí es poden penjar més fotos. de fet, podria penjar totes les que em vau anar passant... o no sé. vaja, que intentaré donar més difusió. no sé tampoc si a la pàgina web podria fer més llarg de text... us deixo ja tranquils, si calen exemplars, m'ho dieu, ok? i a veure què es pot fer...
una abraçada enooorme
mercè
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Tindries d'haver ficat "Estacions abandonades Part 1", i fer una segona i més extensa 2ª part.
Molt bon artícle, Mercè. A veure si es pot fer el que dius de la web del Punt.
Salutacions, Xavi.
Molt bon artícle, Mercè. A veure si es pot fer el que dius de la web del Punt.
Salutacions, Xavi.
Molt bo Mercé! tot i ser-hi nova!
Salutacions!
Salutacions!
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Dr. T
- N6
Hola.
Perdoneu per "ressucitar" fils vells... He intentat llegir el reportatge que va fer la Mercè al Presència, però el meu lector de PDF (el d'Acrobat) em dona errors i no puc llegir el text (però si veure les fotos). A algú altre li passa? M'encantaria poder llegir el reportatge...
El "pla B" passa per demanar un exemplar als del Presència, o veure si a la biblioteca en guarden alguna còpia.
Salut!
Perdoneu per "ressucitar" fils vells... He intentat llegir el reportatge que va fer la Mercè al Presència, però el meu lector de PDF (el d'Acrobat) em dona errors i no puc llegir el text (però si veure les fotos). A algú altre li passa? M'encantaria poder llegir el reportatge...
El "pla B" passa per demanar un exemplar als del Presència, o veure si a la biblioteca en guarden alguna còpia.
Salut!
em sembla que t'hauràs d'actualitzar el teu lector de .pdf's o baixar-te un altre. M'he descarregat l'article de l'adreça de l'inici d'aquest fil i es veu perfectament, lletra i imatge.
- Dr. T
- N6
"Pozi"... Acrobat actualitzat, windows (de la feina) reiniciat i (una bona estona més tard), ja puc fruïr de l'article del Presència.