Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Posted: Sunday 08/02/2009 22:14
http://paper.avui.cat/article/societat/ ... onins.html
Renfe escolta les queixes dels gironins
Elisabet Escriche
Els usuaris de la línia de tren Figueres-Girona-Barcelona han donat un termini de tres setmanes a Renfe perquè estudiï les seves reivindicacions per millorar el servei. Representats dels usuaris van exposar personalment al director de Mitjana Distància de Renfe, Manuel Simón, durant una reunió que es va fer ahir a Barcelona, les 23 accions que s'haurien d'adoptar per reduir el temps del trajecte, aconseguir una millor atenció i el mateix tracte que els passatgers de Rodalies de Barcelona.
"En general hem vist predisposició per part de Renfe davant les nostres queixes", va explicar el portaveu dels usuaris, Albert Orriols. La companyia s'ha compromès a estudiar les reivindicacions i donar-los una resposta en una nova reunió que se celebrarà abans de finals de mes.
El que sí que va avançar el director de Mitjana Distància de Renfe és que al llarg d'aquest any s'incorporaran 18 nous trens per millorar la qualitat dels combois i que "en menys d'un mes la validesa de l'abonament de 10 viatges serà de 45 dies en lloc de 30 dies". Alhora va demanar paciència i comprensió mentre durin els retards que es poden ocasionar a causa de les obres de millora de la xarxa ferroviària convencional i la construcció de la línia d'alta velocitat.
Simón va accedir a reunir-se amb els usuaris després que aquest dilluns es van negar a ensenyar el bitllet de tren a la revisora com a mesura de protesta pel servei.
Renfe escolta les queixes dels gironins
Elisabet Escriche
Els usuaris de la línia de tren Figueres-Girona-Barcelona han donat un termini de tres setmanes a Renfe perquè estudiï les seves reivindicacions per millorar el servei. Representats dels usuaris van exposar personalment al director de Mitjana Distància de Renfe, Manuel Simón, durant una reunió que es va fer ahir a Barcelona, les 23 accions que s'haurien d'adoptar per reduir el temps del trajecte, aconseguir una millor atenció i el mateix tracte que els passatgers de Rodalies de Barcelona.
"En general hem vist predisposició per part de Renfe davant les nostres queixes", va explicar el portaveu dels usuaris, Albert Orriols. La companyia s'ha compromès a estudiar les reivindicacions i donar-los una resposta en una nova reunió que se celebrarà abans de finals de mes.
El que sí que va avançar el director de Mitjana Distància de Renfe és que al llarg d'aquest any s'incorporaran 18 nous trens per millorar la qualitat dels combois i que "en menys d'un mes la validesa de l'abonament de 10 viatges serà de 45 dies en lloc de 30 dies". Alhora va demanar paciència i comprensió mentre durin els retards que es poden ocasionar a causa de les obres de millora de la xarxa ferroviària convencional i la construcció de la línia d'alta velocitat.
Simón va accedir a reunir-se amb els usuaris després que aquest dilluns es van negar a ensenyar el bitllet de tren a la revisora com a mesura de protesta pel servei.