Us poso uns horaris de l´any 1994:
Salutacions.
Horaris de trens Barcelona-Cerbere, per la linia de Mataró.
Re: Horaris de trens Barcelona-Cerbere, per la linia de Mataró.
Quins records!!!
L'any 1991 durant 3 mesos vaig ser usuari tots els dilluns del tren que sortia de Girona a les 19:15.
Recordo que acababa la universitat a les 19. El primer tren era el de les 19:15 via mataro i 2h de trajecte era millor que esperar el Costa Brava a les 20:15 (suplemente de GL i no parava ni a St Andreu ni a Clot) o al regionales via Granolleres de les 20:42.
L'any 1991 durant 3 mesos vaig ser usuari tots els dilluns del tren que sortia de Girona a les 19:15.
Recordo que acababa la universitat a les 19. El primer tren era el de les 19:15 via mataro i 2h de trajecte era millor que esperar el Costa Brava a les 20:15 (suplemente de GL i no parava ni a St Andreu ni a Clot) o al regionales via Granolleres de les 20:42.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Horaris de trens Barcelona-Cerbere, per la linia de Mataró.
En aquella època, el servei a Girona i Portbou per Mataró era feu exclusiu de les 440 (sense R) de color blanc i vermell. Fins que van desaparèixer de Rodalies Barcelona substituides per les primeres 447 que van arribar, que simultanejaven serveis amb les 446.
Per cert, menys de 50 minuts entre Blanes i Girona és competitiu fins i tot amb el cotxe particular... tot i el tram d'autovia entre Caldes i Fornells.
Salut !!
Per cert, menys de 50 minuts entre Blanes i Girona és competitiu fins i tot amb el cotxe particular... tot i el tram d'autovia entre Caldes i Fornells.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.