Comiat 211
Comiat 211
D'en Josep Ferrer, President de l'AAFCB:
DIUMENGE 22 DE MARÇ
ASSOCIACIÓ D’AMICS DEL FERROCARRIL DE BARCELONA
COMIAT DE LES UNITATS 211 DE FGC “COPITOS”
Amb motiu de la retirada del servei de les unitats 211 en previst fer el diumenge 22 de Març una sortida matinal per acomiadar les unitats elèctriques de la sèrie 211 de FGC, anomenades col·loquialment “copitos”, el recorregut serà de Plaça Espanya fins a Monistrol de Montserrat i tornada.
Tenint previst fer una parada de 60 minuts a Martorell Enllaç per esmorzar, visita el Museu del Vapor i aprofitar per fer fotografies, la següent parada de 40 minuts serà al final del recorregut, a Monistrol de Montserrat, on poden fer fotografies i el acomiadament d’aquestes unitats.
La sortida esta prevista a les 9:12, per tant el lloc de trobada es al vestíbul de l’estació de Plaça Espanya davant del accés a les andanes a les 08:45 hores.
Els horaris son els següents:
Sortida de Plaça Espanya 09:12
Arribada Martorell enllaç 10:00
Sortida de Martorell enllaç 10:53
Arribada a Monistrol 11:11
Sortida de Monistrol 11:55
Arribada a Plaça Espanya 13:06
Podeu comprar els vostres bitllets a la secretaria de l’Associació el dijous, divendres i dissabte de 18:00 a 21:00 hores al telefon 933105297 o per correu electrònic a biblioteca(arrova)aafcb.org
Adults 10€
Adolescents 3€ de 12 a 17 anys
Menors 1€
DIUMENGE 22 DE MARÇ
ASSOCIACIÓ D’AMICS DEL FERROCARRIL DE BARCELONA
COMIAT DE LES UNITATS 211 DE FGC “COPITOS”
Amb motiu de la retirada del servei de les unitats 211 en previst fer el diumenge 22 de Març una sortida matinal per acomiadar les unitats elèctriques de la sèrie 211 de FGC, anomenades col·loquialment “copitos”, el recorregut serà de Plaça Espanya fins a Monistrol de Montserrat i tornada.
Tenint previst fer una parada de 60 minuts a Martorell Enllaç per esmorzar, visita el Museu del Vapor i aprofitar per fer fotografies, la següent parada de 40 minuts serà al final del recorregut, a Monistrol de Montserrat, on poden fer fotografies i el acomiadament d’aquestes unitats.
La sortida esta prevista a les 9:12, per tant el lloc de trobada es al vestíbul de l’estació de Plaça Espanya davant del accés a les andanes a les 08:45 hores.
Els horaris son els següents:
Sortida de Plaça Espanya 09:12
Arribada Martorell enllaç 10:00
Sortida de Martorell enllaç 10:53
Arribada a Monistrol 11:11
Sortida de Monistrol 11:55
Arribada a Plaça Espanya 13:06
Podeu comprar els vostres bitllets a la secretaria de l’Associació el dijous, divendres i dissabte de 18:00 a 21:00 hores al telefon 933105297 o per correu electrònic a biblioteca(arrova)aafcb.org
Adults 10€
Adolescents 3€ de 12 a 17 anys
Menors 1€
- Attachments
-
- DocmarxaLA.pdf
- (71.76 KiB) Downloaded 209 times
- Lluita1714
- N9
Re: Comiat 211
o.O, i on tenen la seva secretaria, on tenen la seva seu?
Home que no vull quedar-me sense un bitllet i un viatge!
Home que no vull quedar-me sense un bitllet i un viatge!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Lluita1714
- N9
Moltes gràcies.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
M'ha dit que qualsevol del fòrum podia anar.
Llavors, amb presentar-nos allà (o via mail) i dir que som del FTC ja val?metring wrote:M'ha dit que qualsevol del fòrum podia anar.
Espero que per diumenge ja se m'hagi passat la grip que porto al damunt!!!
Instagram: Ferrocarril | Aviació
aim wrote:Llavors, amb presentar-nos allà (o via mail) i dir que som del FTC ja val?metring wrote:M'ha dit que qualsevol del fòrum podia anar.
Espero que per diumenge ja se m'hagi passat la grip que porto al damunt!!!
El que deia al mail era que si a algú del fòrum li interessava, hi podia anar.
No ho acabo d'entendre, com es compra el bitllet?
Anant a la soci personalment és pot o només trucant o via Mail?
Anant a la soci personalment és pot o només trucant o via Mail?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Per si d'en cas, aneu directament a la soci.
I si diem que som del FTC, tecnicament ens haurien de deixar comprar el bitllet, oi?metring wrote:Per si d'en cas, aneu directament a la soci.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Bé, més que per al fòrum, al mail, que acabo de revisar, deia que està obert a tothom, així que no hi haurà cap problema.
A mi m'han confirmat el mateix per mail. Cap problema per la gent que no sigui de la soci. Només cal anar allà i demanar els bitllets.metring wrote:Bé, més que per al fòrum, al mail, que acabo de revisar, deia que està obert a tothom, així que no hi haurà cap problema.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Són bitllets edmondson i, per cert, ja no circula cap 211 a L-A.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
Jo ja he comprat un bitllet, anant allà, i sí, edmonson com diu el company. Sembla que està obert a tothom, ja que no sóc soci, però no em van preguntar si venia d'algun fòrum o quelcom semblant.
Un aplaudiment a FGC per organitzar, conjuntament amb l'AAFCB un viatge de comiat com cal d'una sèrie de trens, tot i no ser gaire antiga, cosa que no van fer amb el metro amb les sèries 1000 i 1100
- Trenscat
- N10
Espero que a la 211 del comiat se li posi alguna pancarta o quelcom recalcant l'esdeveniment. Llàstima que al final no es pugui anar a Igualada però un altre dia serà... Jo baixaré a Abrera durant la tornada (on té una parada tèorica de 9 minuts que no acabo d'entendre el perquè) ja que haig d'anar a Olesa a dinar.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
A falta de confirmació, és probable que la unitat encarregada del viatge de comiat sigui la 211.06. Aquesta unitat està a Martorell, i gairebé tots els dies la posen en funcionament (sense moure-la del lloc on està).
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Tractant-se del viatge d'acomiadament d'aquesta sèrie, dubto que ho facin un altre dia.Trenscat wrote:Llàstima que al final no es pugui anar a Igualada però un altre dia serà...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Lluita1714
- N9
M'hagués agradat que la sèrie portés els seients marrons de tota la vida...