Page 1 of 6
Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 15:21
by Lluita1714
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 15:24
by victorcasta
I on és això?
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 15:33
by Lluita1714
victorcasta wrote:I on és això?
Disculpa, m'he deixat d'explicar detalls.
Al pàrquing de l'EPC, Mollet del Vallès.
L'interior fa olor a pixum, malhauradament, com s'aprecia a les imatges han graffitejat tot un costat, el d'una andana de formigó que han fet. Va ser el que estava a l'exposició dels 25 anys al Palau Robert, em sembla. Les portes estaven obertes, era juny del 2008, i les fulles caigudes de la tardor anterior persistien allà dins, amb la pixum i les pintades de vàndals i delinqüents.
No sé si encara hi es, segur que sí.
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 16:23
by aim
Tramvia Montgat-Tiana al 2007
(Feu click per veure en gran)
Suposo que a dia d'avui deu seguir igual, o potser més grafitejat.
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 16:26
by 122-042-132
Hola Lluita1714
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 18:16
by Lluita1714
122-042-132 wrote:Hola Lluita1714
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
Moltes gràcies. Solen tenir la numeració en algun lloc? és que li tinc més fotos des d'altres angles i es possible que es vegi.
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 18:22
by pol
Aquest cotxe segueix allà, segons tenia entes servia als mossos per fer pràctiques de posibles problemes als trens.
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 20:55
by BRILL 18
Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 21:00
by Lluita1714
BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes
Gràcies.
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 21:03
by BRILL 18
Lluita1714 wrote:BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes
Gràcies.
Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generals
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Saturday 21/03/2009 21:37
by Lluita1714
BRILL 18 wrote:Lluita1714 wrote:BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes
Gràcies.
Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generals
Si, és cert, ara que hi penso, no té cabina :p
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Sunday 22/03/2009 11:20
by 122-042-132
Bon dia Lluita1714
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Tuesday 24/03/2009 18:06
by tren250
El remolc de granota que hi ha a Parets del Vallès era la composició que, fins el ¿2003? va ser composició de reserva de la línia Sarrià-Reina Elisenda. Els seus cotxes remlc cabina i motor formen un tren taller de la línia del Vallès. La foto de la pàgina trenscat:
http://www.trenscat.com/metrovalles/ima ... 200189.jpg
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Tuesday 24/03/2009 19:20
by Lluita1714
I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 0:37
by BRILL 18
Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 13:17
by liniadelRipollés
Quan de temps sense veure un granota amb la pala llevaneus !!!!
122-042-132 wrote:Bon dia Lluita1714
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 13:55
by Lluita1714
BRILL 18 wrote:Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,
Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.
Sí que és curios veure un tren així amb una llevaneus, veig que són utensilis "de quita i pon", les 111, 112 o 213 tenen cap utensili així?
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 16:11
by BRILL 18
Lluita1714 wrote:BRILL 18 wrote:Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,
Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.
Sí que és curios veure un tren així amb una llevaneus, veig que són utensilis "de quita i pon", les 111, 112 o 213 tenen cap utensili així?
Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 17:57
by MetroBCN
Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
I, perquè són a Cuba?
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Wednesday 25/03/2009 19:17
by BRILL 18
MetroBCN wrote:Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
I, perquè són a Cuba?
Dons perque en el moment de la seva retirada, es van ofrerir al gobern de Cuba per "modernitzar" el material de la lina de Casablanca a Hersey que es de caracteristiques semblant, de fet el material que circulaba i encara hi fa son BRILL molt semblants als de Ferrocarrils de Catalunya, i el govern cuba les va comprar