Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
Em refereixo a els mecanismes que s'obren i tanquen de les cancel·ladores, que cada dos per tres, sobretot a les sortides sense vigilància, com la de Sitges al cantó montanya, cada dos per tres, estan esmicolades per culpa del vandalisme. No duren absolutament res, si les canvien, tornen a estar trencats al dia següent. Tant costaria posar-los metàl·lics, com a d'altres operadores i /o païssos?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Normal"
Som el país del disseny xupiguai, a part de que algun amiguet proporcionarà el corresponent 3%...
Bé, suposo que l'argument formal serà l'estètic, però la lluita contra la delinqüència ha de ser efectiva abans que bonica. Per tant, si les barreres han de ser lletges per a recordar a tothom la seva raó de ser, doncs que ho siguin.
Bé, suposo que l'argument formal serà l'estètic, però la lluita contra la delinqüència ha de ser efectiva abans que bonica. Per tant, si les barreres han de ser lletges per a recordar a tothom la seva raó de ser, doncs que ho siguin.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
El cas mès soprenent d'aixó és a Montcada i Reixac Manresa,on les cancel.ladores de l'andana direcció Terrassa van estar mesos i mesos(i no se si encara continua)sense funcionar i tancat la marquesina on hi ha les cancel.ladores estimiculades pel vandalisme(recordo una tarda veure uns nengs assegut damunt de les canceladores fumant o donant passades i dificultant el pas de la gent,i ningú de vigilància com no ),l'accès ès feia per una porta al costat que és trobava oberta,i com no hi ha validadores(a no sé que vaguis a l'edifici de l'andana direcció barcelona,validis,sortis i tornas a l'andana direcció Terrassa,peró aixó NINGÚ ho feia)alguns trajectes si no passava revisor eren gratis.
Re: Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
A dia d'avui continuen igual....Mako448 wrote:El cas mès soprenent d'aixó és a Montcada i Reixac Manresa,on les cancel.ladores de l'andana direcció Terrassa van estar mesos i mesos(i no se si encara continua)sense funcionar i tancat la marquesina on hi ha les cancel.ladores estimiculades pel vandalisme(recordo una tarda veure uns nengs assegut damunt de les canceladores fumant o donant passades i dificultant el pas de la gent,i ningú de vigilància com no ),l'accès ès feia per una porta al costat que és trobava oberta,i com no hi ha validadores(a no sé que vaguis a l'edifici de l'andana direcció barcelona,validis,sortis i tornas a l'andana direcció Terrassa,peró aixó NINGÚ ho feia)alguns trajectes si no passava revisor eren gratis.
Re: Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
Jo no sé quants diners es deuen deixar per canviar les portes fetes confetti, però amb les metàl·liques no hi hauria qui pogués amb elles. Si són més cares, aviat les amortitzarien, no li veig sentir a continuar posant-les de vidre...
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Canceladores Renfe Rodalies: per què vidre?
I d'algun que d'altre cop que t'en portes...metring wrote:... cada dos per tres, estan esmicolades per culpa del vandalisme...
Re: "Normal"
el 3% també el podria proporcionar el fabricant de portes de metall, no crec que hi hagi discriminacions per raó del sector industrialGuigui wrote:Som el país del disseny xupiguai, a part de que algun amiguet proporcionarà el corresponent 3%...