Page 1 of 1

Material Ferroviari d'Espanya: Nou de França: Vell

Posted: Saturday 25/04/2009 11:44
by ElDesi1994
Tinc una pregunta per a la gent del Fòrum...
Per que el Material de França que te 50 Anys esta en cuasi bon estat i el d'Espanya a museus o desguaçat?

Re: Material Ferroviari d'Espanya: Nou de França: Vell

Posted: Saturday 25/04/2009 14:58
by megapauer
ElDesi1994 wrote:Tinc una pregunta per a la gent del Fòrum...
Per que el Material de França que te 50 Anys esta en cuasi bon estat i el d'Espanya a museus o desguaçat?
Perquè a Espanya hi ha una mentalitat generalitzada de "nou ric" on un cop estrenat un vehicle ja no val la pena. SInó recordeu que fins i tot, quan l'AVE a Màlaga es va decidir que es faria amb Talgo 102, la gent de Màlaga ho va considerar un AVE de segona. Un tren que tenia menys de 3 anys.

Re: Material Ferroviari d'Espanya: Nou de França: Vell

Posted: Saturday 25/04/2009 15:01
by ElDesi1994
mare meva :cop :cop :cop , estan malament...
Grasies...
Alguna Resposta més?

Volen passar per moderns

Posted: Saturday 25/04/2009 18:54
by Guigui
Dit d'una manera més càustica: després de ser el tercer món durant dècades, Espanya es pensa que ha de recuperar el temps perdut respecte a Europa sent els més moderns i renegant tossudament del seu passat en tot. Així, es consideren obsoletes una 111 o una 440, mentre a Viena tot just ara comencen a substituir la sèrie 4020, que durant 30 anys ha sigut la més moderna de l'S-Bahn.