Teniu a la via morta de Pelai un transformador pintat de color groc Cerdanya que va baixar-se una nit acoblat amb un granota, segons m'han dit.
Algú té fotos?
Tren groc FGC, a Plaça Catalunya
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tren groc FGC, a Plaça Catalunya
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
Re: Tren groc FGC, a Plaça Catalunya
No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.
Voldràs dir una dresina
No acabo d'entendre.
Voldràs dir una dresina
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Pere
- N9
Està fent una de les seves metàfores ferroviàries . Obviament es tracta d'un transformador pintat de color groc que es troba sobre d'una plataforma.Lluita1714 wrote:No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.
Voldràs dir una dresina
Company el tren grog no es cremallera, una cosa es que las novas unitats seguin com las del cremallera de Montserrat o las de Nuria, pero son de simple adherenciaLluita1714 wrote:No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.
Voldràs dir una dresina
- Lluita1714
- N9
Disculpeu companys, i veig que he comès diverses errades en un sol missatge
Gràcies per les correccions, ara hi entenc. Aquest cap de setmana em passaré per Barcelona per agafar el Tramvia Blau i el Telefèric de Montjuïc, així que potser li faci una foto ja que em trobo obligat a agafar la L7. Primer miraré per la estació, ja que em sembla que no es deu veure gaire bé des del tren.
Gràcies per les correccions, ara hi entenc. Aquest cap de setmana em passaré per Barcelona per agafar el Tramvia Blau i el Telefèric de Montjuïc, així que potser li faci una foto ja que em trobo obligat a agafar la L7. Primer miraré per la estació, ja que em sembla que no es deu veure gaire bé des del tren.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Per cert, pel que es comenta veig que encara circula la granota que fa de cotxe taller, veritat?
Sí, cada cop que hi ha hagut una avaria ''greu'' ha sortit. Segueix a Rubí.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Per la línia del Vallès existeix el granota taller renumerat com 161.01 i el granota històric, amb la numeració d'inici.
xevi wrote:Per cert, pel que es comenta veig que encara circula la granota que fa de cotxe taller, veritat?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Exacte. La granota preservada per AAFCB i FGC i el tren taller administrat per FGC.