Page 1 of 1
Trens de Rodalies, a més nous, més alts
Posted: Monday 18/05/2009 23:17
by metring
Recordo quan era petita, que agafàvem trens de rodalies de la Renfe, i es notava la diferència entre una suïssa i una 440. La segona quedava més alta. Amb les 447, no ho he notat, però entre aquestes i els Civia...Per què molts cops, quan hi ha una nova generació de trens són més alts, i hi han tants problemes amb les andanes? Coses dels equips?
Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts
Posted: Tuesday 19/05/2009 16:55
by BB9200
També molt corpulentes. Noti's que les 449 són gegantes, quasibé. En comparació, les ''japos'' són més petites que les 252.
A cada tren nou, més corpulent. Però si fixem els exemples d'un AGC, un 612 de la DB, un Desiro... són amb portes baixes. No és qüestió dels equips l'altura, la corpolència sí potser hi tingui a veure. El sostre dels trens nous estan plens d'equips, comparat amb una Suïssa, com els equips interiors.
Els problemes que puguin haver amb les andanes podria ser que fossin per culpa d'una mala construcció del tren.
Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts
Posted: Tuesday 19/05/2009 18:28
by metring
És que el que no trobo normal és que fabriquin ara els Civia, que estan adaptats a PMR teòricament, i moltes andanes quedin taaant baixes. No podien haver pensat en no fer el tren tant alt, per començar?
Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts
Posted: Tuesday 19/05/2009 18:30
by victorcasta
El tren està pensat per a que la porta PMR estigui a nivell de l'alçada estàndard de les andanes d'Adif. El que passa és que moltes andanes no estan estandaritzades.
Planificació pèssima
Posted: Tuesday 19/05/2009 23:38
by Guigui
... i que la reforma de les estacions es fa a comptagotes en lloc de tenir un pla de modernització general i coordinat.