Page 1 of 1
Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 11:34
by jordigt2008
http://www.regio7.cat/secciones/noticia ... o-comarcal
Si puc faré un ascaneig, del REgio7 en paper, on surten unes gràfiques de l'evolució dels passatgers per cada estació.
Possibles causes
Posted: Sunday 31/05/2009 17:20
by Guigui
Entre l'augment del temps de trajecte i la millora de la fiabilitat de Renfomentadif, no m'estranya.
Re: Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 20:50
by jordigt2008
Bueno, en aquest cas Renfe no te res a veure, ja que son els FGC
Efecte positiu de Renfe
Posted: Sunday 31/05/2009 21:33
by Guigui
jordigt2008 wrote:Bueno, en aquest cas Renfe no te res a veure, ja que son els FGC
Sí que hi té a veure, però en sentit positiu. Des que hi ha menys avaries i retards, la gent s'atreveix més a agafar la rodalia de Renfe per a fer trajectes entre Martorell i Barcelona, en detriment d'FGC, al qual caldria sumar-hi l'augment de temps de trajecte.
Era en aquest sentit que ho deia.
Re: Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 21:48
by jordigt2008
A val, ok.
Aquí us deixo els gràfics i dades de les estacions:
http://i383.photobucket.com/albums/oo27 ... ar0007.jpg
Re: Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 21:57
by jordigt2008
Si no ho veieu bé, proveu clicant a sobre de la foto:
Re: Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 22:00
by metring
Home, és que si no cliquem, no hi ha manera, a menys que tinguem ulls biònics
Detalls poc sorprenents, amb alguna excepció
Posted: Sunday 31/05/2009 22:55
by Guigui
El que m'ensumava: els serveis de rodalia han baixat de passatgers, mentre els altres no. Ara bé, m'estranya que la davallada més gran s'hagi produït a la R6, on en cap punt hi ha alternativa ferroviària: s'hauran passat a la Hispano Igualadina, al cotxe privat o, senzillament, hauran deixat de desplaçar-se?
Re: Les rodalies dels ´Catalans´ perden el 2,4% de viatgers
Posted: Sunday 31/05/2009 23:48
by jordigt2008
metring wrote:Home, és que si no cliquem, no hi ha manera, a menys que tinguem ulls biònics
jaja, el que vull dir, és que quan cliqueu a sobre de la foto petita, us sortirà una de més grossa, i si cliqueu a la grossa, us sortirà una encara una mica més ampliada
Re: Detalls poc sorprenents, amb alguna excepció
Posted: Sunday 31/05/2009 23:53
by jordigt2008
Guigui wrote:El que m'ensumava: els serveis de rodalia han baixat de passatgers, mentre els altres no. Ara bé, m'estranya que la davallada més gran s'hagi produït a la R6, on en cap punt hi ha alternativa ferroviària: s'hauran passat a la Hispano Igualadina, al cotxe privat o, senzillament, hauran deixat de desplaçar-se?
És un dels motius, que la gent no es desplaça tant, perquè perden la feina...
Re: Detalls poc sorprenents, amb alguna excepció
Posted: Monday 01/06/2009 15:43
by automotorserie 436
Guigui wrote:El que m'ensumava: els serveis de rodalia han baixat de passatgers, mentre els altres no. Ara bé, m'estranya que la davallada més gran s'hagi produït a la R6, on en cap punt hi ha alternativa ferroviària: s'hauran passat a la Hispano Igualadina, al cotxe privat o, senzillament, hauran deixat de desplaçar-se?
Conozco bastante gente que vive en Igualada, coger el tren es morirse,los tiempos en autobús son claramente mejores que los del tren, el precio también, por lo que es evidente la opción Bus en detrimento del tren.
Va de tendències
Posted: Tuesday 02/06/2009 9:32
by Guigui
automotorserie 436 wrote:Conozco bastante gente que vive en Igualada, coger el tren es morirse,los tiempos en autobús son claramente mejores que los del tren, el precio también, por lo que es evidente la opción Bus en detrimento del tren.
Però estem parlant de tendències. És a dir, no pas que el temps de trajecte sigui dolent, sinó que ha empitjorat. I és des d'aquesta perspectiva que seria interessant saber si la gent s'ha passat a l'autobús, al cotxe o a no desplaçar-se.