Sms gratis de TMB per quedar per la revetlla
Posted: Thursday 18/06/2009 19:16
Si, sona estrany el títol, però és cert, com a mínim és curiós... Proposo fer-lo servir aquella nit, a veure què tal funciona. Qui s'hi apunta?
Important: el link a la pàgina de la revetlla no funciona des d'aquí, no entenc el motiu. Per això, dirigiu-vos a http://www.tmb.cat/ca_ES/premsa/notespr ... premsa.jsp , cliqueu damunt la notícia, i dins d'aquesta, trobareu el link que funciona cap a la pàgina.
Per Sant Joan, 43 hores de metro sense interrupció
● TMB crea un lloc web des d’on es poden enviar de franc missatges curts a mòbils, per ajudar a organitzar la revetlla
Com cada any per Sant Joan, dimarts vinent, dia 23 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) donarà servei de metro durant tota la nit. És a dir, els trens circularan sense interrupcions des de les 5 de la matinada de dimarts, 23 de juny, fins a la mitjanit del dia 24 (és a dir, fins a la finalització del servei de dimecres), funcionant de forma continuada 43 hores.
Per donar a conèixer el funcionament del metro durant la revetlla de Sant Joan, TMB està fent una campanya amb el lema Per Sant Joan, connecta’t tot el dia i tota la nit. La novetat d’enguany consisteix en la creació d’un microsite interactiu, santjoan.tmb.cat , que ofereix la possibilitat d’enviar SMS gratuïts per organitzar la revetlla amb els amics. Des del microsite els usuaris podran enviar SMS a través d’una plataforma que seleccionarà algunes dades d’aquests SMS per interrelacionar-los i generar vàries peces audiovisuals interactives en les quals es podran visualitzar els SMS. Gràcies a l’ús de la tecnologia més avançada cadascuna de les peces cobrarà vida i anirà creixent connectant de manera aleatòria diverses dades com: emails, números, lletres, dates, dies o hores.
Des d’aquest microsite també es pot accedir a les xarxes socials Facebook i Tuenti. Per difondre aquesta campanya, a banda de la web de TMB (http://www.tmb.cat) i diversos mitjans online, es distribueixen octavilles i s’han enganxat cartells en vestíbuls del suburbà i marquesines de bus, i s’emeten espais publicitaris en ràdio, i missatges a Ràdio Metro i a Canal Metro.
Important: el link a la pàgina de la revetlla no funciona des d'aquí, no entenc el motiu. Per això, dirigiu-vos a http://www.tmb.cat/ca_ES/premsa/notespr ... premsa.jsp , cliqueu damunt la notícia, i dins d'aquesta, trobareu el link que funciona cap a la pàgina.
Per Sant Joan, 43 hores de metro sense interrupció
● TMB crea un lloc web des d’on es poden enviar de franc missatges curts a mòbils, per ajudar a organitzar la revetlla
Com cada any per Sant Joan, dimarts vinent, dia 23 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) donarà servei de metro durant tota la nit. És a dir, els trens circularan sense interrupcions des de les 5 de la matinada de dimarts, 23 de juny, fins a la mitjanit del dia 24 (és a dir, fins a la finalització del servei de dimecres), funcionant de forma continuada 43 hores.
Per donar a conèixer el funcionament del metro durant la revetlla de Sant Joan, TMB està fent una campanya amb el lema Per Sant Joan, connecta’t tot el dia i tota la nit. La novetat d’enguany consisteix en la creació d’un microsite interactiu, santjoan.tmb.cat , que ofereix la possibilitat d’enviar SMS gratuïts per organitzar la revetlla amb els amics. Des del microsite els usuaris podran enviar SMS a través d’una plataforma que seleccionarà algunes dades d’aquests SMS per interrelacionar-los i generar vàries peces audiovisuals interactives en les quals es podran visualitzar els SMS. Gràcies a l’ús de la tecnologia més avançada cadascuna de les peces cobrarà vida i anirà creixent connectant de manera aleatòria diverses dades com: emails, números, lletres, dates, dies o hores.
Des d’aquest microsite també es pot accedir a les xarxes socials Facebook i Tuenti. Per difondre aquesta campanya, a banda de la web de TMB (http://www.tmb.cat) i diversos mitjans online, es distribueixen octavilles i s’han enganxat cartells en vestíbuls del suburbà i marquesines de bus, i s’emeten espais publicitaris en ràdio, i missatges a Ràdio Metro i a Canal Metro.