Autobus TV3 - Metro
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Autobus TV3 - Metro
El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Re: Autobus TV3 - Metro
T'ho contesto demà, que pou ho sé però no me'n recordo .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Sant Ildefons, no cal que li doneu més voltes. El veig cada dia i conec una noia que hi treballa i el fa servir.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Porta del Metro de Sant Ildefons (parada Bus L10-L85-L77) fins aTV3
- canalcole
- N9
OK, gràcies. Es que no m'hi vaig fixar que ficava, sol vaig veure METRO.
Ja em va semblar veure't a micanalcole wrote:El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
Percert, se sap si aquest bus el pot agafar algú que no sigui treballador de TVC?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- canalcole
- N9
Em vas veure per la tele?oriolp13 wrote:Ja em va semblar veure't a micanalcole wrote:El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
Percert, se sap si aquest bus el pot agafar algú que no sigui treballador de TVC?
No, crec que NOMÉS es per a treballadors de Televisió de Catalunya.
Si, t'ho dic de memòria però crec que era el dia que sortia el Mag Lari, i tu estaves a primera fila, i va seure aprop teu (i suposo que l'home del teu costat era el teu avi)canalcole wrote:Em vas veure per la tele?oriolp13 wrote:Ja em va semblar veure't a micanalcole wrote:El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
No, crec que NOMÉS es per a treballadors de Televisió de Catalunya.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Només el poden agafar els treballadors de TV3, és a Sant Ildefons la parada principal.
A més, afegeixo que depèn de quins dies surt de SANTS, i té algunes parades entremig del camí (que no sé si les continua tenint, us ho dic això de fa 2 anys, és clar).
A més, afegeixo que depèn de quins dies surt de SANTS, i té algunes parades entremig del camí (que no sé si les continua tenint, us ho dic això de fa 2 anys, és clar).
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí