Me'n vaig a Itàlia

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
Trenscat
N10
N10

Me'n vaig a Itàlia

Post by Trenscat »

Properament marxo de viatge a Itàlia, en concret a Roma, Florència i Venècia. M'agradaria saber, sobretot pel cas de Roma ja que la resta crec que no tenen res d'especial ferroviàriament parlant, si hi ha alguna cosa que valgui moltíssim la pena visitar a la capital italiana relacionada amb el món dels trens. També si sabeu si amb el tema fotos a trens/metros hi ha problemes com hi ha (o hi havia) aquí o si és lliure totalment i sense problemes de cap mena.
metring
Administrador

Re: Me'n vaig a Itàlia

Post by metring »

No pasaràs per Gènova? Pel tema del "metro", jo hi vaig ser fa uns anys, i com no estava tant endinsada en el tema, no el vaig veure :'(

Ah!, I a Milà, hi havien tramvies antics i nous
marc
N8
N8

Post by marc »

A Roma et recomano veure el metro sobretot la línia A que te trens caf tipus 5000 TMB. També et recomano que visitis alguna de les línies perifèriques de suburbans i les línies de tramvia (que tenen una quantitat de models de tramvia diferents sorprenents). Si vols més informació ves a urbanrail.net pel metro, però pel tramvia no he trobat res.

Per cert si pots modificar el viatge et recomano Perugia, un poble molt bonic pel que he sentit amb edificis romans i tot això, i que te el primer minimetro del mon, ha de ser una experiència.
De nou al FTC
metring
Administrador

Post by metring »

El minimetro, és encara més antic que el Mina-Grott?
marc
N8
N8

Post by marc »

No, el mini metro com indica el seu nom és un metro, però en els trens que passen cada 20 segons hi caben unes 30 persones. Vindria a ser un people mover en una ciutat com granollers o mes petita. Mira-ho a urbanrail.net
De nou al FTC
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Bon viatge!

Post by BB9200 »

Si tens la sort de contemplar Magliora, aprofita-ho. I caça expressos i autopistes rodants, i també hi ha estacions realment bones.
Poca cosa puc dir més d'Itàlia. Bon viatge!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Hi ha un ramal ferroviari que entra a la ciutat del Vaticà. Fa anys que no hi circula res, però travessa un jardí brutal...uaauuuu...podries demanar que t'obrin la tanca i entrar-hi en tren.
Trenscat wrote:Properament marxo de viatge a Itàlia, en concret a Roma, Florència i Venècia. M'agradaria saber, sobretot pel cas de Roma ja que la resta crec que no tenen res d'especial ferroviàriament parlant, si hi ha alguna cosa que valgui moltíssim la pena visitar a la capital italiana relacionada amb el món dels trens. També si sabeu si amb el tema fotos a trens/metros hi ha problemes com hi ha (o hi havia) aquí o si és lliure totalment i sense problemes de cap mena.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Depèn de quin ample tingui aquest ferrocarril, demana també que hi puguis anar amb un Settebello o amb un Arlecchine.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ampole UIC, teòricament explotat per FdS.
BB9200 wrote:Depèn de quin ample tingui aquest ferrocarril, demana també que hi puguis anar amb un Settebello o amb un Arlecchine.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

Llavors i tant. O bé amb una E636 remolcant CentoPortes.
No té ni transport de mercaderies aquesta línia ni per abastir de menjar al Vaticà? Quin gran exemple, llavors :roll: .
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”